Gran Turismo 4 - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 13 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 255
    Newcomer carmacoma sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av AndreasLie
    Sitat Opprinnelig postet av D|sElMiNk
    det er jo mer eller mindre laget det da, momo rattet fra logitech.
    Får man brukt dette på PS2?
    det er vel laget til pc, men jeg jeg snakka litt med mente at det kanskje gikk an å bruke det på ps2 siden det gikk på usb, men det har jeg absolutt ingen peil på, så jeg kan ikke si forsikkert..
    Har ikke ps2 lengere...solgte og kjøpte xbox istedet, men mens jeg hadde ps2`n prøvde jeg logitech rattet som jeg bruker på pc`n på ps2 og det funker som bare det 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Driving Force Pro for PS2 funker ihvertfall helt fint på PC med driverne til Momo-rattet, så mye av elektronikken er nok kompatibel ja...

Newcomer erlendby sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er den heftigste bilen dere har kjørt så langt i spillet (som dere ikke har tuna)? For min del er det en Race-rigga Nissan Fairlane Z. Den har vel litt over 600hk nå, men det går an å skremme den opp i over 900 ser jeg.

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    erlendby: Det er den bilen jeg kjører, har 902 hk. Den går godt og sitter som støpt på veien.
    Jeg vant nettopp en annen 350Z, den var også god for over 900 hk og var noen kg lettere. Har ikke fått testet den. Den første 350Z-en jeg vant hadde vel ca 700 hk, men den var ræva.

Den heftigste bilen jeg har kjørt hittil er nok Nissanen i den siste testen på IA.

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke fått kommet så langt enda jeg, så jeg har ikke så fete biler enda, men den beste hittil er vel Toyota rally rcs (ellerno sånt) som jeg vant på et spesial condition race. den går veldig bra. eller så driver jeg å bygger opp en honda s2000 som har dratt det meste hittil

Men noen som vet hva de a-spec poenga er. de minker jo når du kjører mye heftigere biler enn det motstandern har. lurer på hva man kan bruke de til. Jeg synes nå det er litt morsomt når man ikke har 3x så mye hester som de andre, for da blir det jo litt mer utfordring.

Newcomer Kakemann sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    a-spec poengen er kun ett skrytetall, men de er misvisende fordi de kun regnes ut fra hk/vekt slik at en lett bil med gode kjøreegenskaper og få hester kan få flere poeng enn en tungkjørt svær amerikaner med masse hester.

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg kjøpt meg PS2 kun for å spille GT4, får bare håpe at det svarer til forventningene.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Intermediate D|sElMiNk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har SONY virkelig fjernet 480p/1080i støtten fra europaversjonen av GT4? For jeg kan ikke finne den :evil:

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svarte!!! Kor vanskeli Gran Turismo World Championship på "Professional" e!!!
    Får ikke til!!! :x :x :x

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mirage
    Svarte!!! Kor vanskeli Gran Turismo World Championship på "Professional" e!!!
    Får ikke til!!! :x :x :x
    Ja en får ingenting gratis...det skal litt blod, svette og tårer til før dette er i boks! Bare så du vet at du ikke er alene :P

Er ingen stor fan av juks, men det er vel heller ikke det her.
    http://www.cheatplanet.com/ps2cheats/gran_turismo_4.htm
    Så kan du i allefall kjøre de riktige løpene hvis det er noen spesielle biler du har lyst på!

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mitt største problem så langt har faktisk vært de hersens rally testene på normal og hard.... ga til slutt opp og begynte på endurance,. driver på le mans nå.... kjekt med b-spec mode, tror seriøst ette jeg hadde orka å kjøre 24 timer- Noen som har kjørt det manuelt a?
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På Le Mans kjører man vel med lag på 2-3 stykker? Dvs. man bør helst slå seg sammen med noen andre og kjøre på skift. Bytte fører en gang imellom under pitstop. Hehe... Hadde vært kult. Ligge og slappe av mens en annen kjører, så opp og hive innpå en Redbull før man overtar rattet for et par timer...

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Mitt største problem så langt har faktisk vært de hersens rally testene på normal og hard.... ga til slutt opp og begynte på endurance,. driver på le mans nå.... kjekt med b-spec mode, tror seriøst ette jeg hadde orka å kjøre 24 timer- Noen som har kjørt det manuelt a?
    Prøv med et skikkelig sett med ratt og pedaler så skal du se at det går bedre. Mye enklere med det en med håndkontrollen, du får mye mer føling på sånt underlag. Det er i allefall min erfaring....

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja. kjøpte gt4 i påska og har spilt meg opp i nesten 30% på en gammel tv og uten ratt og pedal(har driving force pro). det var greit det mye likt kjøre messig som på 3ern. kjørte ringen på 6.53 med M3 gtr(var ute av veien ett par ganger)det dog i ett løp, så tapte noen sek på å passere de andre bimmerne. Mirage: hvilken bil kjørte du når du kjørte på 6.33?

ok kom da hjem og koblet det til proj får å teste. har hørt at 60hz skal gi riktig hastighet, men siden det er ikke noen valg muligheter for det tenkte jeg ikke mer på det.... Før jeg kom i ett løp! jææælp, testa en skyline jeg har med over 500 gamp og når jeg passerte 300 var jeg nesten litt redd! det gikk jo fort jo!

så nå har jeg ett problem! planen var jo å spille både på tv og proj alt ettersom. men kan jo ikke det! må vel bare venne meg til den høyere hastigheten. det tar vel egentlig ikke så lang tid og det er jo mer riktig!
    men så ryker det jo fort noen timer extra på pæra 8)

kan jo nevne at jeg prøvde en ny runde på ringen me bimmern igjen og det blei visst bare 7.40 denne gangen...!

jaja måtte bare dele dette med dere!

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nytt forsøk:
    7.16

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    off sliter med å finne en ok bil å bruke på japan '70 og '80 løpa (noen gode forslag? håper jeg vinner en tysker snart så jeg kan kjøre dtm 8)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,861
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei gutta,

lurer på en ting, begynte å spille GT 4 i natt, og tok de tre første lisensene.

Vant tre biler, og tenkte at nå skal jeg prøve meg i et løp.

Men klarte ikke å starte noe race.

Har spilt 1000 timer på GT 3 så jeg trodde dette skulle være lett.

Noen tips?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,861
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eXa
    nytt forsøk:
    7.16
    har kjørt på 9 minutter med en Porsche 996 Carrera 4, men det var i virkelighetens verden

Ingenting er råere enn å kjøre der nede selv!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm det hørtes da rart ut. hva mener du at du ikke får starta no race. du må jo bruke godkjent bil for løpet (feks fwd i fwd løp, men det regner jeg med at du vet) så trykker du på løpen og velger a-spec mode, da skal du kunne kjøre

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    off sliter med å finne en ok bil å bruke på japan '70 og '80 løpa (noen gode forslag? håper jeg vinner en tysker snart så jeg kan kjøre dtm 8)
    Jeg brukte en '89 300ZX på 80, med litt trim parkerer du alle motstanderne. Husker ikke hva jeg brukte på 70, skal legge hodet i tenkeboksen. Uansett trenger du ikke så heftig bil her.

Edit: Kom på det, jeg brukte en Nissan 240Z (eller hva de heter i spillet, Fairlady 280 eller noe).

Side 6 av 13 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •