Gran Turismo 4 - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 13 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 255
    Newcomer Kakemann sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    nyttig opplysning. takker

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Takk Tor!

Hadde bare funnet den stillbilde saken, men skal ut å prøve litt nå :wink: Hadde ikke lagret noen replayer så langt....

Intermediate D|sElMiNk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kakemann
    her har det visst vært en liten misforståelse ute og gått :? . er noe i spillet som heter photomode der du tar bilder som blir eksportert til usb-pen eller lignende. hadde nok ikke blitt like bra om jeg hadde brukt fotoapparat på min heftige 22" nokia-tv :lol:

finnes en liste over usb-minne som virker og ikke virker her
    bruker selv en slik
    Oh! Da så. Har ikke fått spillet enda, skulle hatt det i dag egentlig. Men av uheldige årsaker får jeg det ikke før til uka. Prøvde såvidt en runde på Nurburgring når jeg var på Datakjeden i dag. Satt i Solbergstolen og brukte Logitech rattet til 1200kr. Den stolen var en smule bedre å sitte i enn saccosekken min :lol:

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    og det rattet var sikkert litt bedre å styre med enn en uoriginal kontroller :lol:

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kakemann
    og det rattet var sikkert litt bedre å styre med enn en uoriginal kontroller :lol:
    Med det rattet ble det helt knall skal jeg si deg vurderer stol...men jeg tror kanskje madammen snart begynner å synes "jeg tar nok plass". Har laget et provisorisk bord som passer foran go' stolen så lenge....fungerer helt greit :wink:

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har sinnssykt lyst på ratt etterhvert jeg også... men jeg har også sinnssykt lyst til å bygge hjemmekino... blir vel et prioriteringsspørsmål
    flere bilder: BMW M3CSL

Thanks to ImageShack for Free Image Hosting

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    2 Spørsmål om spillet.

1. Hva betyr det røde tallet som blinker av og til over gearet mitt?
    Jeg kan kjøre i 3 gear, og det blinker et rødt 2 tall over.
    Trodde først det kanskje var anbefalt gear, men får ikke det til å stemme siden ofte kan den vise f.eks tallet 3 mens jeg ligger i 3 gear.

2. PhotoMode locations.
    Hvordan kan jeg snu kamera mot bilen?
    I replaymode var det greit siden ett av de 64 kameraene som regel var i ønsket posisjon, men i location mode gikk det ikke.
    Jeg stod på Times Square. Bilen står mot kamera.
    Jeg ønsker å ta bildet fra baksiden av bilen.
    Får flyttet kamera bak bilen, men det peker feil vei. Jeg får ikke snudd det mot bilen etter at jeg har flyttet meg bak den.
    Hvordan snur jeg kamera med og mot klokken (hvis jeg står oppe i luften og ser rett ned på gaten.)?

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1. det røde tallet over giret er hvilket gir det anbefales å ha i den neste svingen. først står det bare der, så begynner det å blinke. når det begynner å blinke anbefales det å begynne å bremse snart, men hvis du har stor fart på slutten av virkelig lange strekker er det som oftest for sent å bremse når det blinker. det tallet som står er heller ikke alltid korrekt, men hvis du følger det er du ihvertfall nesten garantert at du ikke har for høy fart i svingen. grunnen til at det kan blinke når det er samme gir er at spillet mener at du har for høy fart, og bør ha et lavere turtall i samme gir, men det er uansett ikke helt pålitelig.

2. hvis du ser på kartet når du har kameraet valgt, og muligens også ellers vil du se to hvite streker. det er grensene for hvor langt til høyre eller venstre du kan dreie kameraet. dette varierer etter hvor du har plassert kameraet, så du får bare prøve å flytte på det for å se om du kan få snudd det da. (regner med det var det du spurte om og ikke hvordan man kan snu kameraet. dette gjøres i såfall ved å velge pan/tilt, trykke inn X og snu på kameraet med venstre stikke)

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg så dem solgte det blå force feedback logitech rattet på space world til 798,- og det er ikke så galt. det er veldig bra, men kommer nok til å kjøpte det nye gt rattet selv. Hvorfor er det ingen som har laget ordentlig ratt med håndbrekk og girspak!! det hadde jo vært gøy med litt realisme. jeg og noen kompiser bygget om en gokart engang hvor vi byttet ut det orginale rattet med ps2 ratt og koblet ps2 pedalene til pedalene i gokarten. det var litt morsom måte å spille på

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreasLie
    jeg så dem solgte det blå force feedback logitech rattet på space world til 798,- og det er ikke så galt. det er veldig bra, men kommer nok til å kjøpte det nye gt rattet selv. Hvorfor er det ingen som har laget ordentlig ratt med håndbrekk og girspak!! det hadde jo vært gøy med litt realisme. jeg og noen kompiser bygget om en gokart engang hvor vi byttet ut det orginale rattet med ps2 ratt og koblet ps2 pedalene til pedalene i gokarten. det var litt morsom måte å spille på
    Girspak er det på GT rattet dog i en litt light versjon...men det er der! Prøver meg på et lite svar ang det rattet du har sett....sjekk pris på nett på GT4 rattet og kjøp ratt på Lefal så er du nesten nede på den prisen som du nevner. Og det på rattet som er 10x bedre! Hvis du lurer på mer, send meg en PM :wink:

Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    2 Spørsmål om spillet.

1. Hva betyr det røde tallet som blinker av og til over gearet mitt?
    Jeg kan kjøre i 3 gear, og det blinker et rødt 2 tall over.
    Trodde først det kanskje var anbefalt gear, men får ikke det til å stemme siden ofte kan den vise f.eks tallet 3 mens jeg ligger i 3 gear.

2. PhotoMode locations.
    Hvordan kan jeg snu kamera mot bilen?
    I replaymode var det greit siden ett av de 64 kameraene som regel var i ønsket posisjon, men i location mode gikk det ikke.
    Jeg stod på Times Square. Bilen står mot kamera.
    Jeg ønsker å ta bildet fra baksiden av bilen.
    Får flyttet kamera bak bilen, men det peker feil vei. Jeg får ikke snudd det mot bilen etter at jeg har flyttet meg bak den.
    Hvordan snur jeg kamera med og mot klokken (hvis jeg står oppe i luften og ser rett ned på gaten.)?
    Ser du har fått litt svar, men tenkte jeg ville legge til litt på spm nr 1:
    Tror du vil se at det blinkende tallet er et mer sannsynlig girvalg på biler som ikke er trimmet, så prøv banen en runde før trimming og sjekk :wink: :idea:

Etter trimming er det jo endel biler som "tar" av litt i forhold til normal set-up. M3 CSL som kakemann har bilder av over her, er et godt eksempel...trust me!

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg så dem solgte det blå force feedback logitech rattet på space world til 798,- og det er ikke så galt. det er veldig bra, men kommer nok til å kjøpte det nye gt rattet selv.
    Jeg har dette rattet og er veldig fornøyd med det. Fikk ingen "aha-opplevelse" når jeg prøvde GT Pro rattet på lørdag, selv om 900 graders rotasjon var litt artig. Mener å ha sett Driving Force tilsalgs for halve prisen av GT Pro. Sjekk andre sjapper enn Spaceworld, de er sjelden billigst.

Begge rattene har den svakheten at de er lagd av plastikk :? Har en drøm om å lage et ratt med skikkelig metallramme og kulelagre, kun bruke styringselektronikken fra Logitech rattet. Kanskje handle noen kraftigere elektromotorer fra Elfa og lage kraftigere motorstyringskretser. Det hadde vært noe det 8)

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er nede i 6.33,334s på Nürburgring, da var jeg av veien et par ganger.
    Moro å høre hva resten av dere kjører den på!

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg brukte i overkant av ni minutter nede på Datakjeden. Dette var med uvant bil, uvant ratt, rompa på gulvet og nakken i 45 graders vinkel oppover for å se skjermen som var montert oppunder taket.

Ikke den beste GT opplevelsen jeg har hatt :lol:

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av D|sElMiNk
    jeg så dem solgte det blå force feedback logitech rattet på space world til 798,- og det er ikke så galt. det er veldig bra, men kommer nok til å kjøpte det nye gt rattet selv.
    Jeg har dette rattet og er veldig fornøyd med det. Fikk ingen "aha-opplevelse" når jeg prøvde GT Pro rattet på lørdag, selv om 900 graders rotasjon var litt artig. Mener å ha sett Driving Force tilsalgs for halve prisen av GT Pro. Sjekk andre sjapper enn Spaceworld, de er sjelden billigst.

Begge rattene har den svakheten at de er lagd av plastikk :? Har en drøm om å lage et ratt med skikkelig metallramme og kulelagre, kun bruke styringselektronikken fra Logitech rattet. Kanskje handle noen kraftigere elektromotorer fra Elfa og lage kraftigere motorstyringskretser. Det hadde vært noe det 8)
    det er jo mer eller mindre laget det da, momo rattet fra logitech.

De røde gir tallene justerer seg etter bilen og også dekkene. du kan se at i feks en sving viser 3 gir de første rundene, når dekkene har blitt varme så kan det stå 4 gir der. så det med at de er ment for bilen i standard format er litt feil.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr. Gadget Man
    Girspak er det på GT rattet dog i en litt light versjon...men det er der! Prøver meg på et lite svar ang det rattet du har sett....sjekk pris på nett på GT4 rattet og kjøp ratt på Lefal så er du nesten nede på den prisen som du nevner. Og det på rattet som er 10x bedre! Hvis du lurer på mer, send meg en PM :wink:
    skal sjekke litt rundt ja før jeg kjøper.

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjører med Logitech Driving Force Pro, og jeg er storfornøyd. Hadde et crappy ratt fra Thrustmaster (sånn Ferrari-sak), og forskjellen er natt og dag.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får man brukt dette på PS2?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av D|sElMiNk
    Får man brukt dette på PS2?
    det er vel laget til pc, men jeg jeg snakka litt med mente at det kanskje gikk an å bruke det på ps2 siden det gikk på usb, men det har jeg absolutt ingen peil på, så jeg kan ikke si forsikkert..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får kjøpe seg sånn ombygd Logitech-ratt fra Frex da. Med ordentlig Momo-ratt, girspak og pedaler i metall osv.... *sikle*

Side 5 av 13 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •