Gta 4 - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 9 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9
Viser resultater 161 til 171 av 171

Tråd: Gta 4

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    GTA IV ble jewg veldig overaksa over grafikken, men minuset er at det er litt små feil:/

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herlig spill, men savner muligheten til å kjøpe eiendom slik som man kunne i noen av de tidligere. Er ok å få et skjulested, men var kulere å klare å overta en snuskete iskremfabrikk/taxisentral/nattklubb o.l. på f.eks vice city.
    Så nå setter jeg min lit til at gudfaren 2 klarer å frembringe noe av det...:-D

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bankruptstudent
    Herlig spill, men savner muligheten til å kjøpe eiendom slik som man kunne i noen av de tidligere. Er ok å få et skjulested, men var kulere å klare å overta en snuskete iskremfabrikk/taxisentral/nattklubb o.l. på f.eks vice city.
    Så nå setter jeg min lit til at gudfaren 2 klarer å frembringe noe av det...:-D
    Hehe tull...

Det er Mafia2 som gjelder om du virkelig vil få Goodfellas/Sopranos mafia følelsen. Det skjønner alle som prøvde Mafia1.

Det spillet kommer til å rocke vilt... 8)
    YouTube - Mafia 2 Trailer

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Hehe tull...

Det er Mafia2 som gjelder om du virkelig vil få Goodfellas/Sopranos mafia følelsen. Det skjønner alle som prøvde Mafia1.

Det spillet kommer til å rocke vilt... 8)
    YouTube - Mafia 2 Trailer
    Helt enig, men gudfaren 2 kommer i april(?) Selv om den egentlig ikke burde få ha den tittelen ettersom den ikke har en døyt med filmen å gjøre!

Mafia 2 blir nok bedre grafisk, blir mer moro...ja trolig bedre på alt...MEN(!) det kommer sikket ikke før ved juletider. mao. et halvt år etterpå, så trenger noe å mellomtiden:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godnyhet: Utvidelsene til GTA4 kommer til Playstation 3 og PC.

Gladnyhet for fans av GTA IV - Gamer.no

Gleder meg!

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ESH
    Godnyhet: Utvidelsene til GTA4 kommer til Playstation 3 og PC.

Gladnyhet for fans av GTA IV - Gamer.no

Gleder meg!
    Tror Mafia2 kommer til å overgå både gudfaren2 og GTA4.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Tror Mafia2 kommer til å overgå både gudfaren2 og GTA4.
    +1.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mafia 2 kommer til å være bra, ingen tvil om det. Men jeg digger GTA, har alltid gjort det, så jeg gleder meg til utvidelsene som jeg enda ikke har spilt.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mafia 2 kommer til å være bra, ingen tvil om det. Men jeg digger GTA, har alltid gjort det, så jeg gleder meg til utvidelsene som jeg enda ikke har spilt.
    Samme her, skal selv laste ned Lost and Damned, bare det at Mafia2 kommer til å ta det hele skrittet videre..

Med tanke på særlig grafikk og spilleglede..

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder spilleglede tror jeg den er ganske individuell. Jeg kan sette på Vice City i dag, og fortsatt ha det dritkult selv om grafikken er dårlig. Jeg mener skaperne av GTA alltid har "klart det". Jeg tenker på helheten i spillet, som igjen gjenspeiles i spillegleden (hvertfall for meg). GTA, jeg tenker da spesielt på GTA3 og senere, har alltid gått rett hjem hos meg: En scene, altså en by i en tid med et slags tema, velskrevne manus, gode karakterer, subtil sarkasme og samfunnskritikk, og med et utrolig soundtrack. Det har alltid truffet meg.

Når det er sagt tror også jeg at Mafia 2 kommer til å bli helt fantastisk. Det første spillet ble flittig spilt, og jeg kommer nok til å kjøpe dette også. Men det skaper ikke de samme følelsene hos meg personlig. Det kommer nok alltid GTA til å være.

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder spilleglede tror jeg den er ganske individuell. Jeg kan sette på Vice City i dag, og fortsatt ha det dritkult selv om grafikken er dårlig. Jeg mener skaperne av GTA alltid har "klart det". Jeg tenker på helheten i spillet, som igjen gjenspeiles i spillegleden (hvertfall for meg). GTA, jeg tenker da spesielt på GTA3 og senere, har alltid gått rett hjem hos meg: En scene, altså en by i en tid med et slags tema, velskrevne manus, gode karakterer, subtil sarkasme og samfunnskritikk, og med et utrolig soundtrack. Det har alltid truffet meg.

Når det er sagt tror også jeg at Mafia 2 kommer til å bli helt fantastisk. Det første spillet ble flittig spilt, og jeg kommer nok til å kjøpe dette også. Men det skaper ikke de samme følelsene hos meg personlig. Det kommer nok alltid GTA til å være.
    Ja, GTA5 kommer sikkert til å bli rått, synes ikke GTA4 var like bra som GTA San Andreas, men det vare helt rått mtp grafikken.

Nå blir jo Mafia2 når det kommer det nyeste mtp grafikk og spillbarhet, spillbarheten på det første var helt rått, derfor gir jeg spillet en stor sjangse. De har tross alt en solid spillbransje bak seg...

Side 9 av 9 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •