link til tester av årets beste spill

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 30
    Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

link til tester av årets beste spill

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er en del spill der som jeg kunne tenke meg. SSX3, WRC3, Star Wars; kotor, Top spin.

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mangen bra ja, Top Spin er meget bra syns eg......knall med double over nettet wrc3 er også eit meget godt spel, men blir smågutt i forhold til project gotham racing 2 syns eg

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jolly
    Mangen bra ja, Top Spin er meget bra syns eg......knall med double over nettet wrc3 er også eit meget godt spel, men blir smågutt i forhold til project gotham racing 2 syns eg
    jeg har ingen av dem ennå, men er ikke de to spillene litt forskjellige sjangere? må vel bare kjøpe begge.. 8)
    og GT4 når det kommer

Jørn

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    GT4 er neste års store høgdepunkt på bilspelfronten ja

joda det er to forskellige spel, men fleire muligheter på pgr2 enn wrc3. Veldig synd dei kuttet ut onlinedelen på wrc3 hadde vært knall å testet seg mot andre ute i verden

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    WRC3 er jo det mest "realistiske" av de. Det teller klart mest for meg

Newcomer Sgt.Stav sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er top spin bra???
    vurderte det seriøst i går!
    (altid likt virtual tennis serien)

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sgt.Stav
    er top spin bra???
    vurderte det seriøst i går!
    (altid likt virtual tennis serien)

Eg syns Top Spin er eit meget bra spel, no har eg ikkje prøvd virtual tennis men har lest at Top Spin er bedre (testen på dinside eller itavisen). Kan på det sterkeste anbefale det spelet

Hentet fra xbox.com

Top Spin er den komplette tennisopplevelsen. Definer spillestilen din, ta sjanser, slå slag i verdensklasse, krangle på dommeravgjørelser og få med deg publikum når du skaper ditt eget image på tennisbanen. Du kan også la en trener hjelpe deg med å takle skudd og spilleunderlag og jobbe deg oppover rankinglistene helt til du troner alene på toppen.

Intens action og realisme:
    I Top Spin får du all intensiteten fra profesjonell tennis, fra knallharde langballer og knusende grunnlinjeskudd til superserver. Takle alle typer skudd: Slice, lobb, drop, spin og diverse trick-skudd mens du perfeksjonerer spillet ditt på alle typer underlag: grus, plast og gress.

Vær på hugget:
    Top Spin utfordrer deg til å ta sjanser. Prøv deg på vanskelige skudd for å ’være på hugget’ og bruke den gode bølgen til å forbedre spillet ditt. Utvikle spillerens image på banen ved å slenge neven i været etter et bra skudd, hive racketen i bakken eller krangle på en dårlig

Bli verdens beste spiller:
    Du kan bli verdensstjerne i din egen stue, men Xbox Live gir deg sjansen til å bevise det, når som helst og hvor som helst, på global skala. Spill deg oppover i verdensomspennende ligaer, spill turneringer, ta i mot utfordringer i enkeltkamper eller finn en dyktig partner og ta noen double-kamper.

Bygg deg en karriere:
    Du kan skreddersy utseende, stil og personlighet til spilleren din og skaffe deg en trener som retter opp svakheter eller perfeksjonerer et aspekt ved spillet. Jobb deg oppover fra løkkespill til amatørserien og videre til livet som profesjonell tennisspiller i verdens mest prestisjetunge turneringer … og skaff deg reklame underveis.

Spill med verdens beste spillere:
    Med 16 profesjonelle tennisspillere setter Top Spin spillerne på prøve i en fem-setts kamp mot Lleyton Hewitt eller som makkeren til Martina Hingis i en double-finale.

Intermediate Frorrari sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Top Spin anbefales på det sterkeste. Jeg har heller ikke testet Virtua Tennis, men snakket med mange VT-fans som synes Top Spin er bedre. De fleste sier at Top Spin har tatt over tennis-tronen, så du må i hvert fall prøve det.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har Virtua Tennis 2 til PS2, og det er rett og slett et fantastisk bra spill. Så hvis top spin er bedre, tror jeg at det må anskaffes. Artig med tennis, veldig enkelt og greit.

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tennis er kanskje den sporten som passer best for spillverden, IMO. Top Spin har masse dybde, men er fortsatt enkelt å spille og komme i gang. Bare les noen anmeldelser rundt på nettet, så og si alle sammen er possitive. (http://www.gamerankings.com/htmlpages2/562452.asp)[/url]

Newcomer Sgt.Stav sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjøpte Top spin i går, JAGGU dette var morro. Har allerede rukket og få masse grise bank online av diverse amrikanere! :lol:
    han ene sa han lå på 20 plass på rankingen, og da fikk jeg jaggu en lekse i tennis hehe.
    men han syntest det hørtes morro ut med 80 tommers lerret, så han skulle sjekke ut projektor til xboxen sin hehe.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Xbox-folk:

Gjør dere selv en tjeneste og kjøp Panzer Dragoon Orta.

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det anbefaler jeg også. Et av de beste spillene i 2003, IMO. Spesiellt, men utrolig fengende og underholdene.

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sgt.Stav
    kjøpte Top spin i går, JAGGU dette var morro. Har allerede rukket og få masse grise bank online av diverse amrikanere! :lol:
    han ene sa han lå på 20 plass på rankingen, og da fikk jeg jaggu en lekse i tennis hehe.
    men han syntest det hørtes morro ut med 80 tommers lerret, så han skulle sjekke ut projektor til xboxen sin hehe.
    Så fint at du hørte på anbefalingene me ga deg anngående top spin Me får ta oss ein kamp ei dag så skal eg vise deg at du kan få bank banke fra ein som er nr. 9000 på rankingen og

Eg liker best å spele double da, meir moro det.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte Top Spin i dag, og det er jaggu meg verdt pengene. Veldig enkelt å komme i gang, og det tok ikke lang tid før jeg fikk "taket" på spillet. Har foreløpig ikke muligheter til å spille online, men det kommer.

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dvdtom
    Kjøpte Top Spin i dag, og det er jaggu meg verdt pengene. Veldig enkelt å komme i gang, og det tok ikke lang tid før jeg fikk "taket" på spillet. Har foreløpig ikke muligheter til å spille online, men det kommer.
    Enig, me får ta oss ein kamp når du er online

Sitat Opprinnelig postet av dvdtom
    Har Virtua Tennis 2 til PS2, og det er rett og slett et fantastisk bra spill. Så hvis top spin er bedre, tror jeg at det må anskaffes. Artig med tennis, veldig enkelt og greit.
    Og korleis er Top Spin i forhold til Virtua Tennis 2?

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og korleis er Top Spin i forhold til Virtua Tennis 2?

Spillmessig sett er begge spillene av toppklasse, men top spin har langt bedre grafikk. Nå er det ingen risk shot knapp eller egen drop shot knapp på VT2, så vanskelighetsgraden er nok litt større på Top Spin. Så mangler VT2 min all-time favoritt spiller, Pete Sampras. Anna Kournikova er vel heller ikke å forakte :lol:

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som er så vanvittig bra med top spin syns eg er muligheten til å "lage" din eigen speler (ansikt,kropp). kan med andre ord få den til å "ligne" seg sjølv. Og så må du trene han opp til å bli god på forskjellige ting. Kan selfølgelig ikkje bli veldig god på alt, noko som gjer at det blir vanskelig å finne dei rette egenskapene som passer sammen. noko som eg ikkje brydde meg om til å begynne med, og det gjekk dårlig når eg spelte online. Har bygd ein ny tennisspeler no som eg har tru på også på nettet mot andre blir moro og teste han ut når eg kommer heim att..... eller blir kanskje moro :roll:

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er muligheten til å lage din egen spiller tilstede på VT2 også, men langt ifra så detaljert som på top spin. Også i karrieremodus er vanskelighetsgraden større, og dermed utfordringene, enn på VT2. På VT2 kan man trene og trene helt til man har full power på absolutt alt, noe som jeg har gjort med min spiller. Det er det vel ikke mulig på Top Spin da man bare har 14 stjerner å fordele på serv, forehand, backhand og volley. Skulle vel da hatt 20 stjerner.

Har nettopp startet med karriere, og vant første turnering enkelt og greit, alle kampene med 3-0, og rykket opp som nr 92. Skikkelig moro er dette spillet 8)

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •