Need For Speed Most Wanted

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 18 av 18
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Need For Speed Most Wanted

Yo.....spiller NFSMW nå og stortrives :-D
    Gøy med politi :twisted:

flere som har sine meninger om spillet?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    forferdelig saftig fett spill!

vinner som regel de fleste av race-eventsa med god margin, men nå som jeg er på nr6 på blacklisten, begynner politiet, med helikopter og greier, å bli jævli aggressive, så det er nesten det som er det vanskeligste for tiden.

ellers kan jeg si at jeg hater bilspill, men dette traff rota!

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For de fleste med konkurranse instinkt er dette et vanedannende spill. Timeshift funksjonen er etter min mening det mest geniale med dette spillet, er ikke så veldig glad i MTV "looken".
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Newcomer MAINboard sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dette til xbox360 og kan lese litt fyldigere anmeldelse under anbefalinger til 360 tråden. Jeg liker ikke at du blir tvunget gjennom politijaktene. Etterhvert som du nærmer deg slutten og må sanke veldig mange er det et ikke ubetydelig innslag av flaks om du kommer deg unna. Gjør du ikke det må du igjen svi av 15min med politiet i bakfangeren. Det blir litt ensformig etter min mening.

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har igjen ett løp å 2 milestones så er jeg 100% ferdig med spillet :P var ganske underholdenes men man blir lei av å sanke de bounty poenga etter hvert

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et snedig triks for å sanke Bounty er jo å få politiet etter seg, for så å kjøre opp i 2. etg på buss stasjonen. Da er det bare å sette seg ned å vente, må passe på siden det er en og annen politibil som forviller seg opp dit, men de er bare å skubbe ned.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det er ALT for arcadeaktig.. Det er laget for konsoll og passer best på konsoll. Jeg har spilt endel ,men kommer nok ikke til å fullføre det. Da finner jeg heller fram et mer realistisk spill

Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte dette til PS2 idag, gleder meg skikkelig til jeg får begynt å spille i morgen

Newcomer STUTTSEN sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Catch up

Syntes at denne cach up funksjonen til EA er no skikkelig dritt... Man kan kjøre som en konge men bilen bak tar deg igjen uansett, hadde vært mye bedre uten.. Dette ville gjort at man ble belønnet for god kjøring på en helt annen måte enn det man gjør nå... Blir litt mariokart følelse av det for å sette det på spissen. Ligger på førsteplass så blir man truffet av et skall(Motgående kjøretøy som pluselig finner ut at han skal gjøre livet ditt surt) så må man kjøre fire nye runder ,for at det så skal skje igjen... Frustrasjonen tar overhånd hos meg da...

Har det på 360en å vil si at grafikken imponerer, politi jaktene er kule(veldig bra kommunikasjon på radio mellom politi og sentral)...
    Liker også muligheten til å ha skikkelige eksotiske biler i tillegg til de "vanlige" lexus, TT, Golf osv

alt i alt et Vanvittig bra spill, men taper mye på denne cach up funksjonen..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

forbannet

når jeg leder et race og treffer en bil eller lignenders blir jeg forbanna!

Alle kjører forbi og det er irriterenes! Det samme som NFSU2. Ofte ble jeg forbannet da jeg koste meg med spillet ;-)

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ikke bare forbannet

Satt å spilte akkurat, tror jammen kontrollen gikk i stykker da den for gjennom rommet for å så treffe veggen...grrrr, 7 for....a runder rett i dass, ikke fordi jeg kjørt dårlig, men fordi damen i kassebilen ville plutselig ut rett foran lexusen min... irritasjonen er nå total

Newcomer Jens_Martin sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det spillet er helt rått! Er ikke mye playstation får hvile nå!

Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Genialt spill, litt for mange timer spilt allerede

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dritkult i starten, men nå er jeg #5 på blacklist og synes spillet desverre har blitt for ensformig. Du har stort sett kjør overalt og prøvd det meste etter en stund, spesielt circuit som fort tar litt tid blir dritkjedelig. Og politiet blir egentlig bare vanskelig fordi man får 8-10 biler på seg i en klump, ikke fordi de blir bedre til å kjøre (de meier ned alt på sin vei for å ta deg, ikke den beste A.I jeg har sett). I tilegg synes jeg "Catch up" funksjonen er alt for kraftig i NFS. Du må over 300 km/t for å kjøre fortere enn politiet, så stort sett er den eneste måten å bli kvitt dem på å velte noe over dem (pursuit breaker). Skulle gjerne ha sett at man kunne benyttet seg av de store motorveiene i høy fart for å kvitte seg med dem...

Når alt det er sagt er spillet underholdende og inntil man går lei mot slutten har du noen fine fartsfylte timer foran deg.
    Har du xbox eller bra pc kan du i tilegg nyte den pene grafikken.

Terningkast 3

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noe av det kuleste jeg har testet på lenge... Bilspill er jo bare helt konge

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MrProducer
    Noe av det kuleste jeg har testet på lenge... Bilspill er jo bare helt konge
    Vell, en ting har du hvertfall rett i; bilspill er konge. (og hvis du mener at det er det kuleste spillet på lenge så har du nok rett i det også, jeg er bare ikke enig.. :P)

Uansett, det jeg skal fram til er at makan til møkkaspill har jeg nesten aldri vært borti.. Gleda meg sykt til det skulle komme og tenkte at nå hadde EA gått vekk fra de usansynlig dårlige nfsu spilla og begynnt å satse på noe mer likt Hot pursuit og slikt. Her skulle det være "ekte" biler, ikke bare japse plastikk-raketter.. Konge!

Vell, nok forhåpninger. Slippdatoen kom og jeg løp ut for å kjøpe spillet, rett hjem og inn i maskina. Fet intro og alt det der, så begynner jeg å spille. Og det tar ikke stort mer enn en time med halvveis giddalaus spilling før jeg er møkkalei.. Spillet finnes jo ikke realistisk (visste jo at det kom til å være arcade, men det får da være måte på), stylinga på alle bilene er helt lik den som er i nfsu 1 og 2, ingen av superbilene kjører noe bra før de er blodtrimma, superbilene styles like mye som japsebilene, spillet er håpløst ensformig, catch-up'en driver deg til vanvidd og masse masse masse masse mer...
    Nei, huff! Til alle dere som lurer på å kjøpe spillet: Ligg unna, det er aldeles ikke verdt det. Med mindre du er innbarka råner, da er det vell himmel på jord.

Så helt riktig som du sa MrProducer; bilspiller er helt konge... ... Men ikke dette.

Newcomer MAINboard sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig ferdig tross at jeg har gitt spillet kjølig omtale i et par tråder her....tok tid og eneste grunnen til at jeg fullfører det er Xbox 360s geniale Gamepoint system kom jeg meg gjennom....tror aldri jeg hadde orket å fullføre det ellers.

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er nettopp ferdig med det selv, grafikken er i hvertfall fin... Snakker man bilspill så er det PGR3 som gjelder enda, får se hva test drive kan tilføre...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •