Xbox 360 spillanbefalinger

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 61
    Newcomer WilliamE sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbox 360 spillanbefalinger

Hadde vært kult med en 360 liste også, selv om det ikke har kommet så mange spill enda.
    (Prøver og være litt lav med terningene for og gi plass for en mulig 6'er i fremtiden.)

Mine:

Need for Speed Most Wanted:
    Full fart, masse biljakt. Helt klart det spillet jeg har spilt mest.
    (Men dette spillet er veldig 'Arcade')
    Terningkast 4

Project Gotham Racing 3:
    Har nå klart å bli hekta av dette spillet. :-D
    Fin grafikk, med morsom fysikk. Kult og kunne kjøre litt på kanten uten å miste kontrollen over bilen.
    Terningkast 5

Condemned: Criminal Origins:
    Spennende, men litt lite varierende.
    Dette spillet har jeg lagt på hylla intill vidre.
    Terningkast 3

DOA4
    Vanskelig og mestre, hvis det i det hele tatt lar seg mestre. :-D
    I Tekken synest jeg det var lettere og planlegge angrep ingame, mens i dette spillet føler jeg det går mere på flax.
    Terningkast 4

Oppdatert med nye spill, og nye meninger

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Call of Duty 2 - Rå single player og fet multiplayer om du finner bra host. Veldig dårlig lobbyfunksjoner på multiplayeredelen dessverre
    terningkast 5.

PGR3 - Litt uenig med trådstarter. Det har som sagt meget bra grafikk, og jeg synes fysikken er meget bra. Semi-realistisk greie Meget stor innlevelse i in-car view. Er noen småting som kunne blitt gjort bedre på live-delen.
    Terningkast 5

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,633
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Enig med alle terningkastene til trådstarter.
    Jeg også synes NFS:MW er mer engasjerende en PGR3, og jeg digget PGR2 rått.
    3-ern innfrir ikke på samme måte.

Amped 3.
    Kurrant. Artig med storymode. Pen grafikk. Kast 4.

Tiger Woods.
    Lekkert, artig interface. Lite variert i lengden. Bare 4 baner og golf er nå golf. Terningkast 3+.

Perfect Dark Zero.
    Stor tabbe. Skikkelig irriterende spill. Rotete historie med liten sammenheng.
    Spillet mister helt sjarmen når jungelbrettene tar til.
    Uoversiktlig og tåpelig dårlig.
    En den bedre på Live, og derfor reddes et svakt terningkast 3-- (2+ uten Live)

Kameo.
    Dette er et litt elske eller hate spill. Treffer det hjertet ditt er det et terningkast 5.
    Nydelig grafikk, selv når en svitjser ned i SD-grafikk. Passelig langt og utfordrende.
    Eye-candy og noen for et bredt spillsamfunn.

Newcomer MAINboard sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PGR3:
    Ser ut som en simulator og føles akkurat passe arcade. Blir du ikke hekta på jakten på edelt metall og biler i singleplayer delen blir du helt sikkert hekta på online delen. Men det er et ******* å lede i 1 sving med 7 andre og det er mange usportslige der ute!

Terningkast: 5

Kameo:
    Rundet det i på under 13t effektiv spilling i julen! Vanedannende, pent, men for kort. Å sprenge seg gjennom slaget og horder av troll på vei inn i Thorn`s borg er en veldig god spillopplevelse! Verdnene er så pene at du fristes til utforskning etter at thorn er beseiret. Spillet blir ødelagt hvis du konfererer mye med "the watnot book" bruk den kun når det er helt nødvendig og det er det høyst 1 gang.

Terningkast:5

Call of Duty 2
    Også veldig pent. Bevegelsene er naturtro....kan ikke si det samme om tankegangen til dine venner og fiender. Også en litt kort singleplayer del. Men du sitter benket i mange frustrerende timer hvis du setter deg som mål å fullføre spillet med vansklighetsgraden veteran. Fiendene blir ikke noe smartere, men treffer serdeles godt og du tåler tilsvarende lite.

Terninkast: 5

NFSmw
    Ser veldig pent ut, men det flyter ikke like bra som Pgr. Veldig god fartsfølelse og veldig høy "strikk-effekt". Du klarer aldri og bli ristet av og med noen unntak heller ikke riste av. Noen liker dette mindre enn andre. Personlig syntes jeg det var greit i starten, det skapte liksom spenning hele tiden, men så ble jeg lei det. Noe annet jeg heller ikke liker er at du blir tvunget gjennom politijaktene for å komme videre. Grunnen til at jeg ikke liker dette er at du blir fort lei og at det etterhvert som poengkravene blir høye er det et stort moment av flaks om du kommer unna eller ikke. Blir du busta må du gjøre det helt på nytt igjen! Eneste spillet jeg ikke har orket å fullføre. Du blir også tvungt på en heller dårlig story...det er hjerteskjærende å miste BMW M3 gtr pga sabotasje du ikke kan gjøre noe med.

Terningkast: 3

Amped
    Grafikken syntes jeg er skuffende. Du ser langt og fine kulisser, men fortsatt så er det irriterende mange pop ups. Også veldig kort og savner vansklighetsgraden og "realismen" til de tidligere spillene i serien. Spillet er fort gjort, men har en til tider veldig morsom story, lagt mye tid og fantasi inn i mellomsekvensene, men de er sjelden veldig informative. Mangel på noen ordentelig multiplayer og online del trekker ned. Det er kun noen kjelkeoppdrag for to, online kun hiscore liste. Stor bevegelsesfrihet og mange gode hjelpemidler for å komme dit du vil samt musikken trekker opp.

Terningkast 4

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dead or Alive 4

Innledningsvis finner jeg grunn til å nevne at jeg egentlig er tekken fan! Ikke spilt det så mye enda men første inntrykket er solid. Grafikken er veldig god, mye bedre enn tidligere versioner jeg har testet. Mye tid er lagt i puppefysikk! Tror det var lurt å holde igjen spillet til det var ferdig.

Singelplayer delen er underholdenede i seg selv. Det nye counterattack systemet er kanskje litt frustrerende før det sitter i fingerspissene....Det er veldig irriterende når hverken du eller motstanderen din har noe liv igjen og du tror ditt høye spark skal ende hans lidelse, men istedet ligger du der med god tid til ettertanke! Etterhvert tenker du at dette er genialt da det øker både fart spenning og de uendelige komboene man lett kunne få til i de foregående spillene. Vanskelighetsgraden fant jeg passe....har ikke spilt så mye doa før da, men den kan flyttes både opp og ned. Premien for å klare story mode...filmene er også veldig gode (spes en som inneholder en naken havfrue).

Achivemnts: Syntes jeg må vie noen linjer på dette geniale systemet! Blitt litt avhengig og integrerer alle sidene av spillet. Det er hele 45 stykker så du skal henge i for å få tusen! Stor variasjon og onlinedelen blir godt integrert. Eks: Beat story mode (med en og med alle), spilletid (5 og 10 timer), online wins (antall, 3 på rad, 10 på rad)+++++noen er også hemmlige.

Enda ikke fått testet multiplayer på samme maskin men kan se for meg at det kan oppmuntre til litt soffa knuffing!

Online: Veldig varierte lobbyer og levende avartarer. Begge kan kjøpes med credits du tjener i online basketak. Lobby må kjøpes for at du skal kunne hoste...heldigvis byder butikken på en. Avartarene er som sagt levende og kan dekoreres etter lyst og behov med hatter osv. Negativt er det at det kan bli noe ventetid som spectator, men dette er også med på å skape en slags fight club stemning. Jeg har også opplevd litt lagg/hakking, som kan være litt frustrerende i jevnspilte kamper!

Kan trygt anbefale dette spillet! Selv som tekken "fan"

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ghost Recon Advanced Warfigter

Her er linken til en test av dette spillet jeg kan si meg veldig enig i å nøyer meg med et par bemerkninger (9,2 på gamespot er ikke dårlig) :

http://www.gamespot.com/xbox360/acti...ml?sid=6145620

Det får 10 på grafikk:
    Tror ikke det er pga mengden polygoner....forveter at det Gears of War slenger mange flere mot deg. Men det ser utvilsomt veldig bra ut, byen ser virkelig ut og lyseffektene er veldig imponerende (av og til irriterende spes gjennom et kikkertsikte, men det gjør det hele mer realistisk) Jeg ville nok holdt tilbake 10 på grafikk en stund til, men det er slående vakkert.

Achivements : Mange og varierte, Fullfør ulike oppdrag på normal og vanskelig. Mange multiplayer online eller lokalt: fullføre coop missions, 10000kills, 4kills på 4sec, 30kills uten å dø selv, 500 headshot, multiplayer 8timer i strekk osv.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter på Top Spin 2. Kjøpte xbox 360 kun for dette spillet (og litt annet da, hehe). Kommer 18 april :-)

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,633
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Er en del butikker som allerede selger Top Spin 2. Det var vel 7. april det "begynte å gå under disken".

Vet om flere som har spilt det i flere dager allerede.

Newcomer EvilDick sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gears of war:

Dette er det tøffeste spillet jeg har testet til console til nå.
    Karakter 10/10

Grafikken er kjempe fin, spillbarheten er topp.
    Hele opplevelsen du sitter igjen med er genuin

Jeg har brukt 360'n mere nå etter at jeg fikk spillet, en hele tiden før jeg fikk det.

Løp og kjøp!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet når Forca Motorsport 2 Kommer ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pahf
    Noen som vet når Forca Motorsport 2 Kommer ?
    Det er ikke sagt noe konkret om dette, men det er antydet en release i 1. kvartal neste år.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff, jeg som tenkte å kjøpe inn det til jul, Andre bilspill som er verdt å anbefale da? Har pgr 3 fra før av.

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dead Rising

Zombie zlashing blir ikke mer moro enn dette. er så maaange herlige måter å slakte zombier på i dette spillet. alt kan brukes som våpen; motorsag, malingsbøtter, sagblad, handlevogn, rullebrett, kost, katana, blomstervaser, baseballbat, golfkøller, benker, 2"4", rørstenger, slegge osv osv... i tillegg finnes det mange fete gønnere rundt omkring. det er 10 talls tusen zombier på dette digre kjøpesenteret og i tillegg er det en del psykopater rundt om kring som man må ta av dage. et kjempespill som jeg vil påstå er et must for innehavere av 360. terningkast 5.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff, jeg som tenkte å kjøpe inn det til jul, Andre bilspill som er verdt å anbefale da? Har pgr 3 fra før av.
    Prøvd demoen av Test Drive Unlimited som ligger på makedplace? Kan jo gi en smak om dette er noe for deg..

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns Test drive unlimited er overhypet. Men kanskje det bare er meg...

Bare ufattelig slitsomt navigering og måtte kjøre lenge for å komme til et punkt. Stilig konsept dog!!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har spilt demoen av Test drive unlimited, var morro en stund, men vet ikke om det er et spill jeg kunne spilt meg helt igjennom. Hva med NFSU Carbon da?
    Er det blitt noe bedre enn foregående nfsu?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har spilt demoen av Test drive unlimited, var morro en stund, men vet ikke om det er et spill jeg kunne spilt meg helt igjennom.
    Er gøy første gangen, men blir bare repetiv og slitsom etterhvert syns jeg. Også er det ikke nærheten av å være seriøs bilspill IMO, du har fete biler, men that's it. Ingen ordentlig handlingfølelse, lyden på bilene er heller ikke så realistisk... :? (ja du skjønner at jeg var misfornøyd hehe)

Ingen ord på PGR4 da?

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EvilDick
    Gears of war:

Dette er det tøffeste spillet jeg har testet til console til nå.
    Karakter 10/10

Grafikken er kjempe fin, spillbarheten er topp.
    Hele opplevelsen du sitter igjen med er genuin

Jeg har brukt 360'n mere nå etter at jeg fikk spillet, en hele tiden før jeg fikk det.

Løp og kjøp!
    Støtter fult opp om den uttalelsen der! Det spillet der er verdt consolen alene! <faktisk er det så ille at jeg vurderer å kjøpe en ekstra 360 for å kunne spille coop på 2 skjermer>

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Test drive unlimited:
    Strålende grafikk på bilene og områdene...
    Topp styring. Bra achievements. Etter å ha spilt det et par måneder kan man bli litt lei.
    Terningkast: 5

Gears of war:
    Sinnsykt bra spill. ikke noe dårlig å si om det. Grafikk, omgivelser, Styring, muligheter til å gjemme seg. Alt er der!!!. Motstanderen tenker( dere skjønner vel hva som menes) Liven er strålende bra. Achivements alt!!!
    Terningkast 6

Stikker å spiller gears of war nå jeg..hehe

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Støtter fult opp om den uttalelsen der! Det spillet der er verdt consolen alene! <faktisk er det så ille at jeg vurderer å kjøpe en ekstra 360 for å kunne spille coop på 2 skjermer>
    Skikkelig irritert på at kompisene mine ikke skaffer seg en flatskjerm og en 360 for c0op!! det hadde vært konge.. runda spillet 2 ganger i splittscreen..

Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •