Fahrenheit - Rått spill!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer deepc0re sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fahrenheit - Rått spill!

Har akkurat kommet meg igjennom fahrenheit. Brukte vel ikke noe særlig mere enn rundt 7-8 timer, men det er vel begrenset for hvor langt man kan gjør et sånn type spill forhold til plass o.l når handlingene man gjør skaper konsekvener for historien og hvordan spillet utvilker seg. Jeg synes egentlig spillet hadde en grei lengde.

Alt i alt synes jeg dette er et veldig bra spill med en frisk pust. Jeg er vanligvis ikke typen som sitter og spiller igjennom spill med mindre handlingen suger seg til meg (som som half-life 1 og 2 etc) det gjorde dette spillet definitivt og hadde vanskelig for å legge det fra meg før jeg alt var ferdig.

Skal jeg si noe negativt så kan det være litt vanskelig bevege personene når kameravinklene byttes (kameravinklene er veldig filmaktige). Og i action sekvensene kan det være litt vanskelig å følge med på hva som egentlig foregår samtidig som man må trykke på det riktige knappene.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

morro spill

heia, jeg holder på å spille Fahrenheit nå og er fornøyd så langt :-D
    har ikke kommet så altfor langt men er på god vei.

Jeg synes at spillet er spennenes og morro. Musikken er også bra :-D

"And that`s how my story ends"

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja dette er et spill som sier "schwung!" Musikken er glimrende. Pga av dette spillet kjøpte jeg cden til Martina Topley-Bird som du får høre under en av scenene i dette spillet.
    Som sagt tidligere så er det fryktelig vanskelig å slutte å spille.. Tror jeg også brukte en 7-8 timer på det.. Men det går fint å spille dette flere ganger.

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    364
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde dette i 20 minutter en dag.. Men i løpet at de 20 minuttene skjedde det ikke så veldig mye, og jeg fikk ikke noe bra førsteinntrykk.

Men, skal prøve igjen, må bare komme igjennom et par andre spill først

Newcomer STUTTSEN sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kjempe spill

Fahrenheit er ett av de tre beste spillopplevelsene mine i 2005.. Som dere sier er musikken i spillet utrolig bra... Jeg endte opp med å kjøpe cden til
    "Theory of a deadman" som blandt annet har sangen i slutten av spillet under rulleteksten... Den heter Santa monica, lærte meg den på kasse gitaren... Cden er forøvrig vanskelig å få tak i å heter Gasoline...

Hører rykter om en oppfølger, vi får se...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •