Glad i bilspill ? :)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate grumle sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    565
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Glad i bilspill ? :)

Da tar du en titt på denne linken

http://www.force-dynamics.com/video.shtml

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har vel vært diskutert før også, men det gjør ikke noe om vi tar det opp igjen.. Vanvittig rå stol det der :razz: , bare synd den koster mange månedslønner..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er heldigvis rimelig billig å lage sin egen kjørerigg. Ala den som selges på expert, Solberg edition racing seat eller hva de kaller den. På høgger'n en svipp og hent et sete, pris ca 2-300. Firkant stål, i mitt tilfelle gratis (takk til den lokale sveise sjappa). Logitech Driving Force Pro, pris ca 1000. Litt sveising, og man har sin egen custom built racing rig :-)
    Poster gladelig ett bilde av kunstverket om det er ønskelig.

Edit: denne er av naturlige årsaker ikke akkurat hi-tech med full force feedback i alle bauger og kanter hehe. Rimelig statisk affære

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom gjerne med bilder... ;-)

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Og hvor mye lar den seg komprimere med tanke på å få den under senga når den ikke er i bruk?

Intermediate grumle sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    565
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ahh visste ikke det :P

Har mekka en stol selv og.. Husker jeg bestilte gt3 pakke med ratt og pedaler.
    Dette var på en fredag, klødde i fingrene etter å komme igang med spillinga
    etter jobben. Jeg og en kompis hadde bestemt os for å låse døra. skru av tlf'n
    å bare kjøre bil hele helga hehe. Monterte opp rattet+ pedalene på stuebordet, Gikk ikke lange tiden før vi fant ut at vi måtte gjøre noe. Pedalene sklei bortover gulvet og rattet hadde helt feil vinkling. Så vi tog med pakka bort på jobben "jobber på Norsk Stål" og sveisa i sammen ei ramme og satte på en stol jeg hadde kjøpt 2 månder før. Hadde ikke noe å se etter for dette var før solberg edition å de greiene der kom. brukte 3 timer der å skyndte oss hjem å spillte videre. Og jeg må si at det var som natt og dag Har så mange timer i den stolen at lakken er slitt av noen steder :P

Vi testa faktisk å linke spillet og. På den ene siden sto vår nylagede stol, på den andre sto det en sofa stol og et hjørne bord som samme ratt og pedaler var montert på. Og det må sies at vi har veldig like tider og maaange timer med gt serien :P da jeg satt i stolen vi hadde laga så kjørte jeg ræva av han, og omvendt da han satt der

Kan ta noen biler av stolen om jeg finner ut av hvordan jeg legger dem ut :P

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe ja du visste det sikkert, Jeg ville bare minne de som ikke har tenkt tanken på at man ikke behøver å betale over 3000 for en god kjøreopplevelse. Personlig synes jeg min rigg er mer behagelig enn den de selger i butikken. Jeg skal få satt ut et bilde, bare jeg får rota fram overførings kabelen fra digital kameraet mitt.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    155
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom dere synes bilspill er kult, ta en titt på denne siden her :

http://comet.dark.se/

Egen liga over nettet. Det er bare helt sinnsykt kult.
    Kjørte der et par sesonger, Race ca 1 gang i uken skalert ned til 1/3 av virkelig F1 løp med pitstop`s og kvalifisering og det hele. Var ca 10 - 15 førere pr løp og man var nødt til å oppføre seg som om det var in real life.
    (altså ikke lov å crashe i hverandre osv)
    Har erfaring fra Racing i "real life" også, og dette er nesten like bra, bortsett fra at det er konsekvensfritt da.

Anbefales på det varmeste dersom man er over middels interresert i bilspill.

Newcomer sigurd90 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Notodden
    Hehe ja du visste det sikkert, Jeg ville bare minne de som ikke har tenkt tanken på at man ikke behøver å betale over 3000 for en god kjøreopplevelse. Personlig synes jeg min rigg er mer behagelig enn den de selger i butikken. Jeg skal få satt ut et bilde, bare jeg får rota fram overførings kabelen fra digital kameraet mitt.

Fått tatt bilder ennå eller? hadde vært kult og sett åssn den så ut!

Newcomer MAINboard sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med en god venn på exspert får du solberg edt stol til ca 1700,- for alle dere som ikke liker eller har tid til å sveise. Tviler på at en stol fra høggeren gir deg den recaro følelsen. Eneste ulempe er å plassere det når ikke det er i bruk. Jeg skal kjøpe det nå å bære det ned i boden når ikke det brukes. Som jeg gleder meg til det kommer ratt og pedaler til xbox 360.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •