World Of Warcraft

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 36
    Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

World Of Warcraft

Vel da er spillet ute i USA da... Noen som ser frem til dette spillet når det kommer på ny året en gang?

Jeg har spilt i closed Beta og synes det er et utrolig nydelig spill. Har akkurat holdt på å spille Everquest 2 men måtte bare innse at WOW har mye mere av den trollske og eventyr aktige verdenen jeg er ute etter.

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser veldig frem til dette spillet ja. Blizzard er helt klart best etter min mening.

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, har spilt closed en stund nå og det er et fantastisk spill!
    Blir så hekta :P

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg og gleder meg, sikkert så sinnsykt bra at det spiser MYE tid, som kunne vært brukt til noe fornuftig.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er sjeldent folk rundt omkring gleder seg så voldsomt til et spill som det folk gjør til WOW. For di av oss som har vært så heldige å spilt litt i Beta perioden så vet vi at det her kommer til å bli helt utrolig bra og det kommer til å sluke MYE av tiden til mange fremmover i åra som kommer.

Jeg gleder meg til å fortsette å utforse den trollske å fargerike verdenen i WOW...

Januar/Februar er tiden.....bare å vente litt til nå da..

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har begynt å lage en side for guilden vi skal ha i World Of Warcraft og dem som er intrisert kan sjekke infoen på siden og registrere seg på forumet for å evnt bli medlem.

http://www.larzen.tk/

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Larzen. Tar du imot konstruktiv kritikk?

Ikke for å være frekk, men det kan lønne seg å lese korrektur. Jeg vet ikke hvor profesjonell denne websiden skal være, men jeg ville ihvertfall sørget for at skrivefeil og denslags ikke forekom altfor ofte.

Jeg tar for meg de to første avsnittene (og kommenterer ikke setningstruktur.)

Eksempler: (korrekt versjon i parentes.)
    * all members will be listed her (here)
    * proffesion. (profession)
    * The members can alsow (also)
    * have a picture of themself there. (themselves)
    * It look's better (looks)
    * and is faster (it's)
    * so it's a Alliance design (an)

Men ellers syns jeg fargebruken var veldig bra. (Men nå vet jeg null om webdesign, så ikke hør på meg :P)

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kritikk tar jeg imott vettu, skrive feil er det nok mye av der ja. Takker for tilbake meldingen skal fikse dette så fort som mulig. 8)

Web design vet jeg ingen ting om selv dette er en template jeg fant som var gratis faktisk... ops:

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har trykket meg rundt på den offisielle hjemmesiden til WOW på jakt etter hva det koster uten særlig hell.
    Vil jo anta at det er samme prinsip som AO med at det blir rimeligere jo lenger du betaler for i slengen.
    Noen som har funnet prisene og kan liste de her ? (eller linke)

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel rundt 100kr i mnd om du tar 1 og 1 mnd.
    Om en betaler for 6mnd så er det rundt 80kr tror jeg det var.

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som spiller dette? Vurderte å kjøpe det nå. 2 år etter at det kom ut....

Active big T sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    487
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vell...
    Det er vell 5 mill spillere nå på verdensbasis. Og det bare vokser og vokser ennå. Nå kommer det jo en expensjon pack også (helt sikkert skrevet feil men regner med at folk skjønner hva jeg mener) så da vill det sikkert bli ennå større. I tilleg koster det ikke mer enn 150 kroner nå så det er jo ikke så dyrt å prøve det. Har selv spillt WOW litt av og på i rundt 1,5 år nå. Er fremdeles gøy

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva handler spillet om?

Når man har kjøpt det, og er online, kommer det noen ekstra utgifter pr måned/ år da som Xbox live tjenesten?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange spillere er det...og flere blir det. Selv har jeg spilt i noen mnd nå, og synes selv det er kjempe morsomt å spille. Men en ting skal dette spillet ha, og det er at vist man har lett for og bli spilleavhengig, så tror jeg dem burde tenke seg om før de begynner å spille! Debattene raser rundt i hele landet om hvor mange som er hektet. Folk skriver leserinnlegg om hvordan livet deres er blitt ødelagt etter WOW...

MEN spiller man med måte...så er det bare å løpe å kjøpe min hoved karakter er en allianse level 47 rouge. Har 5-6 andre smålevlinger som jeg av og til driver å springer rundt med i tillegg bare for å sjekke hvordan det er å spille de andre figurene

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av |Adeel
    Hva handler spillet om?

Når man har kjøpt det, og er online, kommer det noen ekstra utgifter pr måned/ år da som Xbox live tjenesten?
    Eventyr spill der man må velge om man vil spille allianse eller horde. ulike karakterer med dertil ulike egenskaper. Så er det å springe rundt å drepe monster eller andre spillere som sitter gjemt bak datan sin
    Etterhvert som man levler figuren sin, lærer man nye ting. I tillegg må man velge yrker som man kan lage forskjellige ting. Er myyyyye man kan gjøre der...

koster ca 100,- mnd i tillegg til å kjøpe spillet...

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakket med en annen som spiller det å sier at det er vannskelig å få guild for tiden for alle mer eller mindre forlanger at du er lvl 40+?
    Men jeg har kjøpt det inn nå. Dro på shell 199 med 1 mnd trail.
    Registrer meg i morra.
    Noen forslag om server jeg bør spille på? Er det "avforum" klubb der inne, på samme måte som xbox 360?
    Hva er morsomt og spille med? Liker ikke å dø! Greit å tjene penger på etc?

Active big T sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    487
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    registrer 10 dager trailen som ligger inni først så legger du til "hoved" saken etterpå da får du 10 dager ekstra ;-)

Guild kommer helt ann på, det er masse lav lvl guild også. så å finne et eller annent guild burde ikke være vansklig...

hva slags type du vill spille kommer helt ann på spillestilen din. du finner mye ino om de forskjellinge klassene på blizzard sine hjemmesider.

i forhold til server anbefaller jeg deg og velge en PVP server som er recommended/low/mideum

Jeg spiller selv på en server som heter Mazrigos, har en 60 orc warlock som heter Arcam.

(edit)
    hvis du ikke liker å dø burde du kansje vurdere og ikke spille på PVP alikevell ettersom det er en del ganking på disse serverene (dvs spillere som er mye høyere LVL en deg dreper deg for gøy)

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av big T
    Vell...
    Det er vell 5 mill spillere nå på verdensbasis. Og det bare vokser og vokser ennå. Nå kommer det jo en expensjon pack også (helt sikkert skrevet feil men regner med at folk skjønner hva jeg mener) så da vill det sikkert bli ennå større. I tilleg koster det ikke mer enn 150 kroner nå så det er jo ikke så dyrt å prøve det. Har selv spillt WOW litt av og på i rundt 1,5 år nå. Er fremdeles gøy
    Vil jo unngå å skriv engelsk så godt det lar seg gjøre. Ett norsk guild med litt hjelspome spillere og sånn hadde vært artig

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av big T
    registrer 10 dager trailen som ligger inni først så legger du til "hoved" saken etterpå da får du 10 dager ekstra ;-)

Guild kommer helt ann på, det er masse lav lvl guild også. så å finne et eller annent guild burde ikke være vansklig...

hva slags type du vill spille kommer helt ann på spillestilen din. du finner mye ino om de forskjellinge klassene på blizzard sine hjemmesider.

i forhold til server anbefaller jeg deg og velge en PVP server som er recommended/low/mideum

Jeg spiller selv på en server som heter Mazrigos, har en 60 orc warlock som heter Arcam.

(edit)
    hvis du ikke liker å dø burde du kansje vurdere og ikke spille på PVP alikevell ettersom det er en del ganking på disse serverene (dvs spillere som er mye høyere LVL en deg dreper deg for gøy)
    Det kan jeg leve med. Men er det morsomere med horde i forhold til ally? Er det egentlig noen forskjell?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ang guild så er det mulighet til å spørre etter guild i chatten på wow, de har ulike chatt for grupper, guild, salg&kjøp...du kan og starte ditt eget guild, men dette vet jeg hverken hvordan eller om det koster noe wow-penger for å gjøre. Jeg spiller på haomarush, som er en people vs people server. Der er jeg med i et norsk guild som ikke er noe superseriøst, men har både fått hjelp og gitt mye hjelpt og er alt fra level 1-60 der Dette er vel fjerde guildet jeg er med i. Ene guildet var jeg med i 20 minutter...for de satte krav om hvor mye du måtte være pålogget osv... noen guild er så seriøse at de ikke bare har en guild master, men også en hovedsjef for hvilken rase du er...da bestemmer de hva du skal ha på av klær/armor, og hvordan du skal sette talents pointa på hehe

Når det gjelder rase og yrke så må du nesten bare prøve deg frem, du kan starte så mange karakterer du vil så... men som eks. så har jeg på min level 47 Rouge : leatherworking og Skinning. Dette er fordi jeg ikke kan bruke armor av type mail osv, så derfor skinner jeg alt av monster og lager mine egne klær noen bruker å ta Skinning og Mining kunn for å selge på auksjonshuset.

Annbefaler deg å gå inn på World of Warcraft Europe å bruke litt tid på å lese

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •