World Of Warcraft - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 36 av 36
    Intermediate Audiomur sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2,205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    En kompis er helt hektet på WOW. Han stenger seg inne og svarer knapt på telefoner. Hvis han gjør det, er han ordknapp og vil helst ikke prate. Spør jeg han om vi skal finne på noe, må han høre med "guildvennene" sine først og ofte må han spille i lang tid før han kan avslutte! Jeg gidder snart ikke å ringe til han mer.

Jeg kan jo legge til at han er snart 35 år!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur
    En kompis er helt hektet på WOW. Han stenger seg inne og svarer knapt på telefoner. Hvis han gjør det, er han ordknapp og vil helst ikke prate. Spør jeg han om vi skal finne på noe, må han høre med "guildvennene" sine først og ofte må han spille i lang tid før han kan avslutte! Jeg gidder snart ikke å ringe til han mer.

Jøss, det er jo bare trist!
    Hadde noen av mine venner blitt slik så skulle jeg ha dratt bort til han, tatt spillet ut av cd-rommet og knekt det rett foran øynene hans, dradd han med ut på en fjelltopp og latt han puste litt frisk høstluft!
    Hadde ikke det hjulpet så måtte jeg vel bare ha tatt tiden til hjelp, å håpe på at han rett og slett ville gått lei....
    Lykke til

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Audiomur

Tragisk !

Jeg har laget en karakter på min sønns WOW, og slapper av med det i ny og ne når han har lagt seg (og av og til ellers også). Selv er jeg elendig i spillet, men kan godt forstå at noen blir hekta.
    Håper at (eks)kompisen din, Audiomur, har noen rundt seg som har gutts nok til å konfrontere ham med hva som er i ferd med å skje.
    Sveinungs forslag med knekke CD-platene med spillet kan nok gi ham en sjokkopplevelse, men forhindrer ham ikke fra å spille videre på den PC'en det er installert på.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Oban
    Tragisk !

Jeg har laget en karakter på min sønns WOW, og slapper av med det i ny og ne når han har lagt seg (og av og til ellers også). Selv er jeg elendig i spillet, men kan godt forstå at noen blir hekta.
    Håper at (eks)kompisen din, Audiomur, har noen rundt seg som har gutts nok til å konfrontere ham med hva som er i ferd med å skje.
    Sveinungs forslag med knekke CD-platene med spillet kan nok gi ham en sjokkopplevelse, men forhindrer ham ikke fra å spille videre på den PC'en det er installert på.

Hehe! En slik sjokkopplevelse lar ialefall vedkommende få vite hva kameraten mener om hans spillaktivitet og måten han blir oversett på Men forslaget mitt var vel ikke 100% seriøst
    Selv har jeg aldri prøvd spillet, og det nærmeste jeg har vært å være hekta på et spill er baldurs gate! Men det tok jo bare et par dager å runde, så det blir liksom ikke helt det samme

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hmm, har vel noe med innteresse og gjøre?

vel, jeg spiller mye wow selv, ofrer en lørdag kveld for og sitte inne og spille...

Det morsomste er en av kompisene mine, han slutta og spille fordi det kosta 100 kr mnd og spille, men han har ikke no problem med og bruke 5000kr +++ i mnd på byen, jeg vet ikke helt hva som lønner seg jeg??

betale 100 kr mnd for wow
    eller mange tusen kr på byen?

Og dette spillet er mer sosialt enn det folk tror, ihvertfall vis man spiller i zg,mc, bwl osv.

Vennlig hilsen

Reinert Andersen

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mekket meg en Human Priest i går. Kom til lvl 13 på 6 timer. Er i ett sted som heter Westfall? Serveren ble Frostwhisper og figuren heter Humanreginjr

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lett å bli hekta ja, har en level 60 rogue, mage og priest nå. nivået jeg spiller på ligger på naxxramas. har drept alt i zg,aq20,mc,aq40 og bwl. spiller på boulderfist.

Intermediate cdrom sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spiller litt jeg og. Server: Burning Legion er Kjerring Alve Druid lvl17. Spillt 2-3 timer i uka i litt over 1 måned. Gøy når man ikke har noe annet fornuftig å finne på.

Active seeker-man sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tør rett og slett ikke begyn å spille dette..er stygt redd for at jeg hadde blitt hektet!!!

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

South Park

Så forresten en artig episode av South Park - "The End of the World ..... of Warcraft". Anbefales å få med seg for de som kjenner dette spillet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

South Park World of Warcraft episode

Vil du se Southpark episoden i sin helhet er den her. De som har spilt spillet endel vil gjenkjenne seg igjen og le så de rister. YouTube - Southpark Make Love Not Warcraft Noe av det beste fra Southpark ever. ROFL ;-P Oppgraderingen Buring Crusade kommer forøvrig 16 januar.

Newcomer EvilDick sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sveinung
    Hadde noen av mine venner blitt slik så skulle jeg ha dratt bort til han, tatt spillet ut av cd-rommet og knekt det rett foran øynene hans
    Du trenger ikke CD for og spille..

Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen her som fortsatt spiller?

Begynner å balle på seg med lvl80'er for min del, men begynner å bli litt lei av raida.. WOTLK er en DÅRLIG expansion

Men bare å smøre seg med tålmodighet, ca. ett år igjen til Cataclysm kommer i butikkhyllene

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,432
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gesel
    Har to brødre som spiller det.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gesel

Begynner å balle på seg med lvl80'er for min del, men begynner å bli litt lei av raida.. WOTLK er en DÅRLIG expansion

Men bare å smøre seg med tålmodighet, ca. ett år igjen til Cataclysm kommer i butikkhyllene
    Er innom en gang i mellom, men kontoen ligger mye brakk.
    Synes ikke WotLK er så ille, TBC var derimot krise (imo).
    Skal i det minste prøve Cataclysm om et år, blir gøy å spille fra lvl1 og oppover i nye områder.

Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir vel ikke så mange NYE områder? Blir vel hovedsaklig at det går til ******* med Azeroth på lvl80(ish)?

Blir jo startområdene for Worgen og de grønne småjævlene da, men det er sikkert bare 1-10 eller noe..

11. november 2010 er så langt den uoffisielle datoen, TVILER på at vi får se noe før 2011... Men snart blir det Icecrown Citadel, det blir saker

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •