PC spillanbefalinger - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 136
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Rart ingen har nevnt Battlefield 1942 her.....kjempebra dersom man liker online gaming

Newcomer shaunv sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    CS CS CS CS CS CS CS CS CS CS!!! Er jo bare det beste online/lagspillet da særlig hvis man er serriøs... har tjent mer penger på det enn hva jeg betalte for hl(100,-)

Newcomer GnoM sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shaunv
    CS CS CS CS CS CS CS CS CS CS!!! Er jo bare det beste online/lagspillet da særlig hvis man er serriøs... har tjent mer penger på det enn hva jeg betalte for hl(100,-)
    jepp! men gleder meg til battlefield 2 også da! BFvietnam er også gøy

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

spillanbefaling

noen spill dere må spille før dere er 80:

The settlers 4.
    Her skal man styre en liten bygd, med forskjellige næringer(fiske, gruvedrift baking osv.). du skal bygge opp en hær og sloss mot det onde, tøff tegneserie grafikk, anbefales på det varmeste :lol:

Heroes 3:
    Her skal du styre en eller flere riddere som du skal ri rundt på verdenen med, du får også en borg (eller må du kjempe deg til en) der du kan kjøpe opp bygninger hvor du kan kjøpe skapninger, ligner litt på ringenes herre figurer(orker)

Theme Hospital:
    her skal du bygge ditt eget sykehus og drive det og få kurert så mange pasienter du trenger for å komme til neste verden, utrolig morsomt spill.

The sims:
    ja, alle kjenner vel the sims

Worms: alle worms spillene er og blir klassikere, her skal du styre en hær av marker og angripe motparten med bazooka, varmesøkende raketter, flygende sauer og eksplosiv post, bør prøves

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rome: Total War er jo ganske bra.. Og Half Life 2.

Newcomer Bjørn S. sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var en gjeng som hadde noen runder med Act Of War i helgen. Bedre grafikk enn Generals ellers mye av det samme. Bra spill, men vi savnet flere enheter og oppgraderinger, her er Generals bedre.
    B.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pariah kan anbefales hvis du liker FPS. En mellomting av Halflife2 og Unreal2

http://www.pariahgame.com/

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter 30 timer øving med Worms2netdemo er du klar for å spille mot verdens beste worms spillere, dette er litt av en opplevelse? Hvem trenger full versjonen når det er en perfekt bane på demoen? Viss du blir virkelig god til å bruke "rope" (tau) kan du ikke bli lei dette spillet!

Intermediate cowboy bebop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor er det ingen som har nevnt Unreal Turnament 2004?
    Dette spillet har den sykeste lyden, (7.1) koble dette opp via HTPC, deretter rett i Hjemmekinoen, skru volumet sykelig høyt opp, skru av hjernen, skyte så kroppsdeler flyr rundt deg både på internett eller singelspiller.
    Liker spesielt dei våpena som gir Subben en god runde juling!
    dette spillet er det eneste, utenom Serious Sam, som er virkelig sinnsykt på alle måter.

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv har jeg anbefalt warcraft3 flere ganger ,men det er sjelden man har et multiplayerspill som er like balansert som det. Går nesten aldri lei det heller.

Ground controll 1 og 2. Mange sier at act of war nesten er en kopi av groundcontroll.. Jeg har fullført ground controll 1 og 2 og jeg kjøper nok act of war imorgen Mange enheter er ikke så viktig ,men fokusering på strategi og ikke "bygg 20units og send mot enemybase"

Med ground controll 2 så kan man bare oppgradere dropshipet til å drepe de fleste for deg.. Et dropship som er oppgradert med våpen og fuel er alltid en farlig kombinasjon..

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Handlet Battlefield 2 på lørdag og det kan anbefales på det varmeste... :wink:

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Ahh ja, det eneste negative er at timene forsvinner, mens jeg forfaller foran pc'en.....
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eyvind
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Ahh ja, det eneste negative er at timene forsvinner, mens jeg forfaller foran pc'en.....
    Det kan man godt si ja... :wink: men moro er det...

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For alle som er glad i gønnere (sånn som meg :P ) så er jo alltids rainbow six athena sword veldig bra.

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sports Car GT.. Muligens jeg har nevnt det før til flere personer ,men det er virkelig så bra! Det er et bilspill fra 99 og jeg kjøpte det i 2001 (etter å ha "lånt" en kopi av en onkel i amerika. Dette er et realistisk bilspill som kanskje ikke har den råeste grafikken lenger ,men det gjør at man er enda mer fokusert over banen og måten man kjører på. Startet å spille det igjen igår og nå koser jeg meg med min Vector M12.. Bilene er også veldig vanskelige å håndtere og det kan anbefales at man ikke gir "flatt jern" helt til 5meter før svingen.. Da går man nemelig rett fram og ødelegger bilen slik at løpet trolig er ødelagt. Er du heldig er det nærme pit og du slipper skader på hjulopphenget. Da kan man leve med det ,men dette spillet tilater ofte ikke feil.. Og når løpene er på rundt 10-40min så blir det utrolig morsomt. (Mener de lengste løpene er 40min når man velger korte løp. Velger man lange må man kjøre i timesvis).

Her er et lite sitat fra en anmelder:

The good news is that Sports Car GT is so downright addictive that you can easily overlook these shortcomings. The game demands a lot in PC horsepower - my guess is something around a 333MHz with a ton of RAM and a really good 3D card - but if you've got it then you haven't got any reason not to give this game a spin unless you hate racing games. And if that's the case, then there's this old WWII flight sim called Chuck Yeager's Air Combat that you might want to check out.
    Altså.. spillet kan kjøres på alle mulige maskiner idag

Her er anmeldelsen: http://www.gamespot.com/pc/driving/s...gt/review.html

EDIT: Jeg har nevnt dette en gang tidligere i tråden ,men så ikke ut som så mange la merke til det. Jeg kan ikke gi dette spillet nok lovord.. Ser ut som "evolved" også liker det.. Kanskje det beste bilspillet som er gitt ut på pc! (muligens CMR2 er bedre?) Realisme er ikke nok ,men også kjøreglede. Richard Burns rally manglet kjøregleden (mener jeg)

Intermediate grumle sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    565
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta en titt her om dere er interisert i bilspill

http://www.force-dynamics.com/video.shtml

Er veldi glad i bilspill.. ble litt skuffet over gt4, Men gt3 er
    fortsatt kongen imo

Spiller også et online spill på pc som heter Dark age of camelot,
    Beste pvp jeg har vært borti, Bare dumt det tar så mye tid :P

Intermediate fronzel sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    782
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes GT4 var utrolig morro. Det var imidlertid en ting som ødela ganske mye for hele opplevelsen, og det var lyden. Spesielt motorlyden er til tider dårligere enn på gt3. Dette er jo noe alle bilspill lider mer eller mindre av, men dog..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du vil ha mye morro og spenning for pengene, for PC plattformen: Warhammer 40 000. Dette spillet er helt rått. Dette er realtime strategy. Glem battlefield og CS.. det er gammel spilltradisjon. I Warhammer har du noen helt sinnsyke 3d muligheter. Du ser altså hele spillet ovenfra, men hvis du klikker med hjulet på musa, så kan du zoome helt ned til soldater og objekter. Grafikken er rå, lyden er rå, og spillbarheten er fantastisk. Dette garanterer jeg at du blir hekta på. 23 september kommer det en expansion pakke til spillet også. uansett..bilder sier mer enn ord tror jeg, se her:
    Linker:
    www.relic.com/product/dawnofwar/index.php
    www.dawnofwargame.com
    http://pc.ign.com/objects/730/730067.html

Løp og kjøp!
    :-P

Newcomer janghell sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=CFD]Sports Car GT.. Muligens jeg har nevnt det før til flere personer ,men det er virkelig så bra! Det er et bilspill fra 99 og jeg kjøpte det i 2001 (etter å ha "lånt" en kopi av en onkel i amerika. Dette er et realistisk bilspill som kanskje ikke har den råeste grafikken lenger ,men det gjør at man er enda mer fokusert over banen og måten man kjører på. Startet å spille det igjen igår og nå koser jeg meg med min Vector M12.. Bilene er også veldig vanskelige å håndtere og det kan anbefales at man ikke gir "flatt jern" helt til 5meter før svingen.. Da går man nemelig rett fram og ødelegger bilen slik at løpet trolig er ødelagt. Er du heldig er det nærme pit og du slipper skader på hjulopphenget. Da kan man leve med det ,men dette spillet tilater ofte ikke feil.. Og når løpene er på rundt 10-40min så blir det utrolig morsomt. (Mener de lengste løpene er 40min når man velger korte løp. Velger man lange må man kjøre i timesvis).

Enig med deg! Dette er bare ett kjempespill.

Active AVsmurfen sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    373
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CFD
    ...Kanskje det beste bilspillet som er gitt ut på pc!
    Min favoritt er gamle NFS2 fra 1997, totalt urealistisk og fantastisk moro! Spesielt med two-player med splitscreen... Ble mange timer foran skjermen den gangen.

Side 3 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •