Gamecube spillanbefalinger

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 44
    Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gamecube spillanbefalinger

Jeg tenkte det kunne være kjekt med en tråd der man informerer hverandre om hva som er verdt å kjøpe/få med seg på hver konsoll. Såvel klassikere som nyheter, slik at vi får en tråd pr konsoll med bare gromspill. Finnes spillet på flere konsoller, skriv anbefalingen under den konsollen du har spilt spillet. Skriv gjerne kort om hva det er slags spill, og hiv gjerne med en link, for ordens skyld.

Edit: Veldig fint om dere beskriver spillet litt, slik at tråden kan brukes av de som skal enten velge konsoll, eller er ute etter et spill av en spesiell sjanger. Det er ikke sikkert alle kjenner til titlene på de enkelte spillene. Kommer man på flere referansespill, legger man det bare i det innlegget man har fra før.

trailere fins på www.gametrailers.com til de fleste spillene.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eternal Darkness, Sanitys requiem.
    Psykologisk thriller spill, hovedfiguren påvirkes psykisk av hva som skjer i spillet, og hallusinerer på mange forskjellige måter, eller... den som spiller hallusinerer.. :wink: Dette er et spill man lever seg inn i og sitter på kanten av stolen og spiller. Et absolutt must for alle GC eiere.
    trailer her: http://www.gametrailers.com/gt_vault...darkness_2.wmv

Metroid Prime.
    Meget atmosfærisk førstepersons skytespill. Mange mener det er det beste på Gamecube. http://www.gametrailers.com/gt_vault...id_prime_1.wmv
    oppfølgeren, som er på vei: http://www.gametrailers.com/gt_vault..._prime2_w.html

Metal Gear Solid the Twin snakes
    Oppusset versjon av det beste spillet på PS(vi får se hvor mange som motsier det) kjøpte gamecuben stort sett for å spille dette, og angrer ikke et sekund. Mye nytt i forhold til den første. traileren kan være litt spoiler.. http://www.gametrailers.com/gt_vault...insnakes_2.wmv

Newcomer Necman sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mario prarty serien å mario kart er spill som burde være i sammlinga. meget bra flerspiller spill.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liker Super Mario Sunshine og The Legend of Zelda: Windwaker.

Som partyspill funker Mariokart og super Monkeyball 2 godt.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Metroid er jo knall, begynner å bli lenge siden jeg spilte det nå, men sitter ofte å tenker på det ^^ metroid 2 - echos likte jeg dog ikke..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når du har gamecube så er det noen spill du bare MÅ ha!

En eller flere typer mario spill:
    Mario er en klassiker! Det kan være mario sunshine, mario party eller hva som helst men noe med mario i er å anbefale sterkt!

Super Smash Brothers:
    Det var dette spillet som fikk meg til å kjøpe GC! Hadde N64 og elsket dette spillet så det var et "must" for meg...

Metrid Prime!!!
    Helt klart det beste med GC

Metroid Prime fikk veldig bra omtale når det kom, og jeg elsket det.

Metroid Prime 2 Echoes er bare ennå bedre... det får terningkast 6 overalt!! Det er bedre enn enern og har også fått med multiplayer!!

GameCube er BEST 8)

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan anbefale Eternal Darkness....noe å tenke på om du er lei av den farge rike lille klatten kalt mario.. :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Supermario Sunshine, MarioKart, MetroidPrime1 & 2, F-zero GX, Starfox Adventures, Eternal Darkness, Resident Evil 4(kommer til ps2 i høst), Zelda: the wind waker, Zelda: ocarina of time(hvis du ik har spilt det), Zelda: collectors edition. Nintendo = kvalitet

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte Mario Kart forrige uke, må si jeg er ganske skuffet. hadde forventet at det skulle være noe mer enn Mario Kart 64. Diddy kong racing til N64 overgår dette glatt..

men et spill jeg vil anbefale er Resident evil 4
    serien behøver vel knapt noen introduksjon, men det bør vel nevnes at det IKKE er et typisk resident evil-spill. kameravinkelen er nå "bak skulderen", og action sekvenser er fra egen vinkel. Altså er det slutt på faste kameraer, og å skyte i blinde ut av bildet. det er igrunn veldig mye som skiller seg ut i dette spillet i forhold til forgjengerne. En drøss kule trailere kan sees her: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1099 anbefaler å se et par av de.

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    RE4 skal skaffes den dagen det kommer ut. Spillet fikk 9.6 på gamespot. Helt utrolig!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mariokart er ikke mye å skryte av om man bare spiller alene. Men 4-player, da blir d plutselig en av de mest underholdende spill noensinne.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått spilt det litt mer i multiplayer nå, må si meg enig i det.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp kjøpt metroid prime 2: echoes. Helt fantastisk, like bra som den første.. Disse bør alle m gamecube ha..

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er enig i at Metroid Prime er et meget bra spill. Mye for pengene, det er ikke noe du runder på en formiddag.

"Bombeball" hoppinga med "sprengladninger" var ikke lett å få till.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var RE 4 gjennomgått, tror det må være det første spillet jeg har spilt av denne typen hvor jeg bare får lyst til å begynne fra begynnelsen igjen etter det er ferdig.
    rimelig langt var det og, siste save ble på 67, 5 timer.(tok meg relativt god tid, men...)

Uansett, har du en gamecube, og kun skal kjøpe ETT spill, la det bli dette!!
    gir det 9.7 på gamespot.

Newcomer lamo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Legend of Zelda: Windwaker er et kjempe bra spill har alltid vært fan av Zelda serien.
    Et spill som ikke så mange har hørt om, Tales of symphonia. Det er et kjempe bra rolle/eventyr spill ligner litt på final fantasy, men er 10 ganger bedre på alle måter.. Brukte 70 timer på å runne det! Anbefales til alle!

Holder på med RE4 nå. Det er konge spill det! Har bare spilt det 6 timer, og har ikke spilt det aleine enda! :roll:
    Tok med GC og RE4 til cdrom her på forumet og fikk testa på prosjektor, det var mildt sagt skummelt!

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lamo
    Legend of Zelda: Windwaker er et kjempe bra spill har alltid vært fan av Zelda serien.
    Et spill som ikke så mange har hørt om, Tales of symphonia. Det er et kjempe bra rolle/eventyr spill ligner litt på final fantasy, men er 10 ganger bedre på alle måter.. Brukte 70 timer på å runne det! Anbefales til alle!

Holder på med RE4 nå. Det er konge spill det! Har bare spilt det 6 timer, og har ikke spilt det aleine enda! :roll:
    Tok med GC og RE4 til cdrom her på forumet og fikk testa på prosjektor, det var mildt sagt skummelt!
    Wind waker gjorde meg asosial i flere uker, og kan derfor anbefales på det varmeste!
    Metroid prime hadde den samme effekten

Intermediate D|sElMiNk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis man ikke har noe imot et slag golf er Mario Golf : Toadstool Tour et spill man bør prøve. Presentasjonen er muligens barnslig, men selve spillmekanikken er seriøs som få

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Holder på med resi4 nå, og det er et vanvittig bra spill! det beste spillet, uansett konsoll, som jeg har prøvd! har spilt en del eventyrspill og det er dette som er min favorittsjanger. Wind Waker er vanvittig bra, men Tales of Symphonia er vel egentlig bedre... Men så hadde jeg heller ikke så store forhåpninger til det når jeg kjøpte det... Er vel bare ocarina of time som overgår Tales i den sjangeren.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

spill

Driver å spiller crazy taxi og need for speed underground som begge er gode spill, har også metroid prime som har fått god kritikk men synes ikkke det slår luigis mansion for oss litt barnslige :P :P :P

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •