Gamecube spillanbefalinger - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Intermediate IsakAlexander sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    752
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rgb problemer?

Tipper det er dette som er feil: Japanese 21-pin RGB!

Despite being "gold plated" this cable is actually low-quality one. It is not wired properly. Obviously chinese never bothered to test it. If you experience image jumping and skewing, or black-outs, read how to fix it.
    First error: Orange wire should be connected not to the SCART pin 16(BLNK) but to the pin 8(AV/RGB switch). Leave resistor between pins 8 and 16 intact, it is needed to reduce voltage on pin 8 to acceptable level. Some PS2 SCART cables have this wire swapped with ground wire instead BTW both mistakes can damage you TV or console.
    Second error: composite video signal (white wire connected to pin 20(VIN) ) is connected directly, while proper nintendo composite AV cable has two additional components inside the plug. Disconnect the white wire from pin 21. Connect it through 75 Ohm resistor to the pin 18(BLNKGND) and through 100-200mkF capacitor back to the pin 21( + to wire, - to pin 21).

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for info! Høres ut som min kabel dette ja, skal prøve oppskriften en dag!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser utrolig mange som ikke vet at kabelen som følger med er møkk......jeg har hatt samme RGB kabelen til PS1 og PS2 og PS3(til jeg får ny TV ihvertfall) og har aldri vurdert noe annet. Så da jeg skaffet Gamecube så måtte jeg bare ha RGB kabel. Grafikken er utrolig mye bedre med det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

^^

ssx 3 er et bra spill, men det blir litt kjedelig i lengda. men grafikken er bra.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •