Playstation 2 Spillanbefalinger - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 89 av 89
    Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja, da har jeg fått spilt FF XII litt..... Dette spillet har vært en total skuffelse fra første tastetrykk Det er omtrent ingenting som minner om de gamle spillene, og jeg har spilt VII, VII, IX, X og X-2. Det lille jeg har fått med meg av historien er skikkelig ripoff fra Star Wars, det nye kampsystemet var rotete og i kombinasjon med litt krøkkete vinkler blir det rett og slett utrolig frustrerende å slåss. Jeg skjønner tanken om at det skal bli mer actionfylt, men det er likevel en mellomting mellom sanntidsaction og turbaserte kamper. Kunne ikke utviklerne bestemt seg for en av tingene?

Det eneste positive er at man slipper random battles, men bortsett fra det er dette i mine øyne den dårligste FF som jeg har prøvd Hvis dette blir stilen i fremtidige FF-titler er serien herved død for meg!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har spillt FF XII litt jeg også de siste dagene hos Anima her på forumet http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/Anima og jeg må si jeg likte spillet veldig godt.. bra story syns jeg også.. som sagt av marantz er kampsystemet litt forvirrende i begynnelsen, men det er en vanesak.. Er et av de beste, om ikke det beste rollespillet jeg har spillt

Newcomer Anima sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig mange forskjellige meninger om FF XII må jeg si, noen kritikere roser det og kaller det den nye "klassikeren" siden VII mens andre flamer og sier at de er skuffet. Må inrømme at det ikke er den "typiske" FF storylinen, ikke har jeg lagt merke til den typiske "hovedpersonen blir forelsket i prinsessen" heller.

Men må si at XII har også mange gode minner fra de forrige FF implementert. Som feks. Man kan få sverdet til Sephiroth "Matsamune" det må da være nokså kult! og at han ene bossen sier han har reist rundt omkring i verden og samlet alle de beste sverdene, så tar han frem Cloud sin Buster som kanskje mange av dere FF fans husker, etterfulgt av Odin sitt våpen,Zidane og Tidus sin "Brotherhood" tror jeg det var :-D

Har ikke gjennomført det enda men er godt på vei! XII er blandt mine favoritter i FF serien, nye kampsystemet gjør slåssing enda mer spennende, Gambits er rett å slett genialt og License er helt greit(likte bedre sphere grid systemet i X) Den største skuffelsen i FF serien må nesten være X-2.. Snakk om patetisk.. kvinner som bytter klær for å slåss bedre? nei takk!

Min terning gir XII en klar 6'er

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God of War 2.

Trenger ingen anbefalelser. Beinet står fint plantet på egne 2 bein, så denne posten er jo egentlig ikke nødvendig.

Dette spillet er tøffere enn toget. Det er så ufattelig "kult" (ikke som i "Kult=veldig bra", men som i "kult = ufattelig stilig å se på"). Historien, grafikken, lyden og skuespiller-prestasjoner får topp karakter. Det er ikke måte på hvor kult de skulle gjøre dette spillet. Det er på mange måter over-the-top så det holder, men det er denne gratuitous-heten som gjør spillet helt enormt. Kratos *er* skurken i historien, og det er jævlig kult å spille han!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God of War er kult! Har aldri sett noe så jævlig som ser så bra ut!:twisted: Og det å henge spillet på de gamle greske mytologiske gudene er jo like genialt som å lage en piratfilm med dagens dataanimasjons effekter. Mye god reseach og snekring av en fin historie, en dash med design, og god dash med data knattring og vips! To av de mest underholdene tingene man kan koble opp til en TV. Vil også berømme Farenheit og ikke minst SOCOM U.S. Navy SEALs Combined assault. Og alle framtidige socom spill evver!

SOCOM.NO :: Index

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Black, Gudfaren, Mace Griffin, GTA San andreas, Vice City.....
    Legend of Dragoon,

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gta san adreas er sone klart det beste spillet på ps2

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tøys! Det beste spillet på PS2 er uten tvil Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty.... Nuff said

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    most wanted er det beste spillet på ps2