Playstation 2 Spillanbefalinger - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 89
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Silent hill

Sitat Opprinnelig postet av norpimp
    resident evil serien overgår alt! samt metal gear solid serien....
    Innen survival horror serien, er det ingen spill som overgår silent hill 1 og 2.
    Stemningen i spillene er uovertreffelig. Stemmningen er mye bedre i silent hill en i resident evil. hviss du ser på de psykologiske aspektene bak spillet.

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har ikke noe konkret spill å anbefale men...

Det er en butikk som heter EB games, der du kan bytte inn dine gamle spill mot nye eller andre brukte spill (samme konsept hos spiderman). Men det som er genialt med denne butikken er at man har 10 dagers retur rett på konsoll spill (ikke pc), dvs at du kan prøve spillet hjemme og hvis du ikke er fornøyd kan du returnere spillet innen 10 dager og få igjen pengene eller bytte i et annet spill. Ingen andre som har denne garantien såvidt jeg vet...

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler God of War!

Dette er et spill alle mannfolk burde ha. Til tross for at spillet består av ca. 70% slåssing og 30% puzzles så blir det ikke så repeterende som man skulle tro. Det er mange kule måter å drepe monstre på.

Jeg husker ikke på hvilken level det var, men det var en gang jeg svingte meg frem og tilbake mellom sted til sted og jeg fikk med en gang flashback fra det første Tomb Raider-spillet. Likheten er vel at begge spillene har gigantiske, vakre og varierte levler. Forskjellen er at det er mye kjekkere å drepe ting i God of War enn det noen gang var i Tomb Raider.

Historien er faktisk solid. Jeg ville aldri trodd det, og det tar faktisk litt tid før man finner ut at det er en historie her, men med en gang flashbackene begynner å komme, så ser man at dette er et veldig gjennomtenkt spill med en interessant og spennende historie! Jeg gleder meg til oppfølgeren og spillet.

Spillet er jo voldelig som ****, noe man best ser i filmene mellom levlene og flashbackene. Jeg håper de klarer å holde samme stilen i filmen.

Det kan selvfølgelig ikke sammenlignes med spill som Final Fantasy VII, men det er jo fordi det er to helt fullstendige sjangre. God of War får allikevel en 6'er på terningen, fordi at spillet - som hack and slash-spill - er det beste jeg noensinne har sett.

Spillet har
    * God historie
    * Bra musikk
    * Fantastisk grafikk
    * Varierte og ufattelig flotte omgivelser
    * Et utrolig bra kamp-system som føles helt naturlig
    * Masse deilig vold og blod

Dette er spillet som alle ps2-eiere burde ha.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan nesten ikke la det gå ubemerket hen at Richard Burns Rally er utelatt av lista. Makan til rally spill skal du lete lenge etter! Vanskelig? Ja. I starten. Men god damn, for en følelse når du behersker bilen i 160 km/h på en grise smal grusvei. Jeg får ikke priset dette spillet høyt nok! Øv gutter, øv som f... Skikkelig gøy.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig.
    Richard Burns Rally er det beste rally-spillet noen sinne.
    (Da tenker jeg rallyrealisme og ikke nissefars slede slik som Rallisport Challengespillene).

Jeg sitter ytterst på setekanten og slapper aldri av i Richard Burns før jeg er over målstreken.
    Sinnsykt bra realisme.

Active avdeling20 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har testet dette spillet, "Fahrenheit"?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    279
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt klart Gran Tourismo og GTA serien..Det er det som er grom spillene til PS2..Men gleder meg stort til PS3 kommer,hehe...;o)

Active listen sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip]Angel
    Anbefaler God of War!

Dette er et spill alle mannfolk burde ha. Til tross for at spillet består av ca. 70% slåssing og 30% puzzles så blir det ikke så repeterende som man skulle tro. Det er mange kule måter å drepe monstre på.

Jeg husker ikke på hvilken level det var, men det var en gang jeg svingte meg frem og tilbake mellom sted til sted og jeg fikk med en gang flashback fra det første Tomb Raider-spillet. Likheten er vel at begge spillene har gigantiske, vakre og varierte levler. Forskjellen er at det er mye kjekkere å drepe ting i God of War enn det noen gang var i Tomb Raider.

Historien er faktisk solid. Jeg ville aldri trodd det, og det tar faktisk litt tid før man finner ut at det er en historie her, men med en gang flashbackene begynner å komme, så ser man at dette er et veldig gjennomtenkt spill med en interessant og spennende historie! Jeg gleder meg til oppfølgeren og spillet.

Spillet er jo voldelig som ****, noe man best ser i filmene mellom levlene og flashbackene. Jeg håper de klarer å holde samme stilen i filmen.

Det kan selvfølgelig ikke sammenlignes med spill som Final Fantasy VII, men det er jo fordi det er to helt fullstendige sjangre. God of War får allikevel en 6'er på terningen, fordi at spillet - som hack and slash-spill - er det beste jeg noensinne har sett.

Spillet har
    * God historie
    * Bra musikk
    * Fantastisk grafikk
    * Varierte og ufattelig flotte omgivelser
    * Et utrolig bra kamp-system som føles helt naturlig
    * Masse deilig vold og blod

Dette er spillet som alle ps2-eiere burde ha.
    Har ikke spilt dette spillet enda, men var og kjøpte det. Det er nå kommet i platinum edition til 179,- og siden jeg lenge har hatt lyst på det, så slo jeg til. Kjøpte det forøvrig på OBS av alle plasser :razz: Selges på gamezone.no til samme pris, men tar du deg bryet og dra en tur på OBS, så får du det med en gang!

Det lukter en "station-helg"

Intermediate Zocral sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    551
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God of War er faktisk det eneste PS2-spillet jeg kjøpte ifjor. Det var, som tidligere beskrevet, svært underholdene og anbefales på det sterkeste. Tiden strekker dessverre ikke til med for mye spilling med tre småbarn i hus, men denne tittelen måtte jeg bare ha!

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil også anbefale Resident Evil4 som nå er kommet til PS2. Det var egentlig ment som en Gamecube-exclusive, men fordi andre RE-titler solgte bra på PS2, så bestemte de seg for å porte spillet til Sonys konsoll.

Spillet vant Gamespots game of the year, og jeg kunne ikke vært mer enig i den avgjørelsen. Det var uten tvil 2005s høydepunkt på spillfronten. Ord kan ikke beskrive hvor ufattelig bra dette spillet er. De har tatt en spill-serie jeg elsker, snudd den helt på hodet og endret *alt*, og de har faktisk klart å gjøre spillet 10 ganger bedre enn forgjengerene. Spillet vant også mange andre priser, bl.a "Beste oppfølger".

Alle med PS2 eller Gamecube *må* ha dette spillet, uansett om de har spilt RE1-3. RE4 er en stand-alone self-contained tittel, og man trenger ikke å spilt de 3 første for å forstå alt som skjer i 4'ern.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    GTA-SA, GT4 og God of War anbefales på det sterkeste. Resident Evil 4 har jeg på Gamecube, og hvis det nå også er ute til PS2 så kan jeg virkelig anbefale det også.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Soul Calibur III! Større forbedring enn fra I til II, et av de absolutt beste i sjangeren. Ikke forvent noe radikalt forskjellig, riktignok, det er åpenbart en oppfølger.

Active seeker-man sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selfølgelig GTA og Gran Turismo!Kongespill!!!

Intermediate Moho sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvom det er sagt tidligere: REsident Evil 4!

Har nettop kjøpt det, (180,-) og det er det første ps2 spillet som gir meg skikkelig lyd i surround, med masse bass og action i bakkanalene. Endelig!

Og du blir jo rimelig påvirket av musikken og stemningen, noe som gjør at det nesten blir litt skummelt..

Anbefales på det varmeste! Action og eventyr og litt horror i skjønn blanding!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gran Turismo

... er vel det mest geniale bilspillet ever! Et must for alle bilelskere

Newcomer q-sense sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jepp

GT er et spill man må få med seg hvis man liker bil, GT 4 er min favoritt

Newcomer 123sub sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt utrolig at med alle disse innleggene så kan jeg ikke se at noen har nevnt spillet ICO

Newcomer be_h sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ICO og Shadow of the shadow of the Colossus!

Har du bra lyd og bra bilde, skal disse spillene føre deg til en vakker verden! Anbefales!

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Shadow of the Colossus gikk platinum tidligere i uken, og så snart jeg finner meg en nettbutikk som har fått dette med seg, så plunker jeg ned 200 spenn for dette vidunderet.

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har noen å anbefale:

SSX: On Tour - Tidenes kuleste, beste og grafikkmessig beste snowboard spill til PS2

Gran Turismo 4 - Ingen over, ingen vedsiden...

Black - Beste skytespillet noensinne til PS2. Grafikken er helt sinnsyk til å være PS2. Masse trøkk i lyden. Fyr opp volumet og spill ivei!

Grand Theft Auto: San Andreas/Vice City/3 - ja hva kan man si. obligatoriske.

Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •