Spilltørke, noen anbefalinger?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate Ender sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    579
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spilltørke, noen anbefalinger?

Driver og leter etter et nytt spill om dagen men har gått litt tom for ideer til hva jeg skal spille... Siste jeg spillte var Ni No Kuni men gikk litt lei halveis, ble mye av det samme.

Spill jeg syntes er bra (liker litt story og ikke for oppjaget, les COD osv):

Mass Effect
    Skyrim
    Heavy Rain

Trenger anbefaling i samme gata som de over. Plattform er ikke så viktig.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Sandnes
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du prøvd Bioshock?
    Spiller nesten ikke noe selv, men liker godt denne serien.

Har ikke prøvd Infinite enda, men det ligger å hyllen å venter på meg...
    Onkyo TX-NR1010 - KEF XQ40 - KEF XQ50 - KEF IQ10 - B&W ASW 3000 - Sony HW65ES - Panasonic 55ST50 - Panasonic DMP BDT 320 - Onkyo DX 7555 - ATV 3 - XBOX 360 - Xbox One S

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om det er for "oppjaget", men assassins creed 3 syntes jeg var ganske bra. Selv om det på ingen måte er like dypt som Heavy Rain eller så massivt som Skyrim.

Far Cry 3 regner jeg vel for å være "oppjaget" selv om jeg synes spillet er fantastisk:wink:

Så har man de gode klassiske Fable spillene til xbox 360: Fable II og Fable III. Fable IV(the journey) var møkk!!!

Intermediate Ender sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    579
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vurdert Bioshock Infinite, har vært igjennom de tidligere titlene. Syntes nr2 skuffa litt så det er derfor jeg er litt tilbakeholden med infinite. Ser den har fått gode kritikker så kanskje jeg skal teste.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan vurdere Red Dead redemtion. Det er litt kult, og annerledes.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil også anbefale farcry 3 og bioshock infinite, det sist nevnte går kanskje litt på skinner og jeg syntes selve skytinga ble ganske daff og repetiv (litt utvanna bioshock, som igjen var en utvanna system shock) men storyline er absolut verdt og få med seg.

Farcry 3 er jo nesten som en litt komprimert skyrim, men her har de klart og få til en action FPS så nært feilfri som jeg har verdt borti (altså uten alle feilgrepene som gjennom syra farcry2 og til dels farcry1) og mest overaskende så fungerer leveransen av historien meget godt, særdeles din egen karakters utvikling fra vetta skremt unggutt til en kvasi psykopatisk lystmorder (når du har knerta en par tusen pirater så må noe ha tilta i toppen) godt hjulpet av en par skikkelige syre tripper.

Siste patchen gjør og slik at man kan enkelt fjerne HUD elementene man ikke liker (kanskje bare på pc?)

Ni no kuni har en fantastisk historie, men som JRPG så er det absolutt ikke for alle (kun ps3 tror jeg).

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bioshock infinite
    Alan Wake
    Metal Gear Solid spillene.
    Persona 3/4
    Portal 1 og 2
    Ni No Kuni
    The walking dead (telltale spillet).
    Fallout 3/New vegas

Alle disse spillene har etter min mening svært god story, og de fleste får du nå ganske billig.
    Metal gear, Bioshock, Persona, og the walking dead vil jeg virkelig anbefale pga story. De spillene pluss Mass effect serien, er noen av de få spillene som har klart og både sjokkere meg, og få meg til å få ganske enkelt hakeslipp noen ganger.

Har vurdert Bioshock Infinite, har vært igjennom de tidligere titlene. Syntes nr2 skuffa litt så det er derfor jeg er litt tilbakeholden med infinite. Ser den har fått gode kritikker så kanskje jeg skal teste.
    Nr 2. og Infinite kan ikke på noen måte sammenlignes. Infinite er ett utrolig mye bedre spill på alle områder.
    Sony DN1050 - XTZ 95 serie - BA RPS1000 - LG PM970T - PS3 - PS4 - HTPC - WIIU

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Likte godt Ni no Kuni. Drev og spillte Dishonored samtidig og det kan anbefales.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •