Crysis 3 = ny PC ;) - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 56 av 56
    Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da er Crysis 3 runda for første gang, og jeg er allerede godt igang med 2. tur

Som på forgjengeren så beholdes tilbehør og nano upgrades når man begynner på ny.

Men nano poeng systemet er annerledes denne gang. Mens man i C2 fikk poeng på ALLE Ceph man drepte så er det her plassert ut nano upgrades gjemt rundt omkring. Og jeg vil tippe/håpe det er akkurat nok til å åpne alle upgrades.

Når man spiller om igjen så vil de nano upgrades man har funnet være borte. One time only altså..

Likte bedre C2 sin variant, men skal nå prøve å finne alle.

Anbefales sterkt til alle som elsker FPS, og ikke minst fans a Crysis. Løp å kjøp
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får ta ditt ord på det, har sjøl dratt unna mer 'enn en par' gjennomspillinger av crysis 2 :P

Så svelget pilla og kjøpte det på origin nå :\ (ja jeg måtte dras sparkende og skrikende inn i steam også)

Var jo sånn sett ikke så mye og klage over og de hadde vel et tilbud og nå så 250kr for crysis 3 er akseptabelt, tok også med meg mass effect trilogien til 230kr.

Pc messig så er det vel godt mulig jeg og har en dårlig ram brikke, har ikke helt finni ut hvilken de er for selv om jeg har kjørt memtest i 4-5 timer så har det ikke kommet opp noen feil der, og det er bare tilfeldig blåskjerm en par ganger om dagen maks.

Enten er det vel en av de nye brikkene, eller så er det minne kontrollern på mitt snart 5 år gamle HK :s
    Worst case, kanskje jeg må mekke meg ny pc istedet for effekt forsterker....

Gøy med fiber
    Husker første affæren min med steam for half life 2, med gammalt dial up modem...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått handlet inn hovedkort:

Asus Maximus V Formula - det ble et 1155 kort allikevel :-D Men det blir en i7 prossessor.

Har i det siste sett noen som spiller på 3 skjermer - må innrømme at det ser litt hinsides kult ut:

Triple monitor madness: GTX Titan, GTX 680, and Radeon 7970 go head-to-head at 5760×1080 | ExtremeTech

Et GTX Titan og 3 stk 27" skjermer må jo bli bra?

Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Har fått handlet inn hovedkort:

Asus Maximus V Formula - det ble et 1155 kort allikevel :-D Men det blir en i7 prossessor.

Har i det siste sett noen som spiller på 3 skjermer - må innrømme at det ser litt hinsides kult ut:

Triple monitor madness: GTX Titan, GTX 680, and Radeon 7970 go head-to-head at 5760×1080 | ExtremeTech

Et GTX Titan og 3 stk 27" skjermer må jo bli bra?

Gratla, dette ser jo nais ut. Men KUN ett Titan skal vel slite med 3x 1920x1080 vel ??
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Gratla, dette ser jo nais ut. Men KUN ett Titan skal vel slite med 3x 1920x1080 vel ??
    Sjekker du ut linken så virker det til at Titan drar det meste brukbart på High/Very High instillinger på 3x1080.

Blir det for ille så velger man bare å spille på en skjerm :-D eller kjøpe et par Titan til hehe. Selge bilen først da kanskje

Har ikke bestemt meg - men det virker jo veldig interessant, man får jo mye mer med seg i spillet.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekker du ut linken så virker det til at Titan drar det meste brukbart på High/Very High instillinger på 3x1080.

Blir det for ille så velger man bare å spille på en skjerm :-D eller kjøpe et par Titan til hehe. Selge bilen først da kanskje

Har ikke bestemt meg - men det virker jo veldig interessant, man får jo mye mer med seg i spillet.
    Med min eksperimentering rundt eyefinity så får du desverre ikke mye mere med deg og med tanke på hvordan mange spill motorer låser fov etter aspect ratio til og med mye mye mindre. Best case så får man kan kanskje 1/3 mere med seg av spillverden.
    Ofte så får man bare det samme som på en enkelt skjerm men kantene er bare blåst opp og strukket til og fylle ytterskjermene.

Kort sagt det ser tøffere ut på youtube videoer enn det faktiskt er.

Mye bedre innlevelse og spill opplevelse med projektoren hehe :-P

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Med min eksperimentering rundt eyefinity så får du desverre ikke mye mere med deg og med tanke på hvordan mange spill motorer låser fov etter aspect ratio til og med mye mye mindre. Best case så får man kan kanskje 1/3 mere med seg av spillverden.
    Ofte så får man bare det samme som på en enkelt skjerm men kantene er bare blåst opp og strukket til og fylle ytterskjermene.

Kort sagt det ser tøffere ut på youtube videoer enn det faktiskt er.

Mye bedre innlevelse og spill opplevelse med projektoren hehe :-P
    Enig fett å spille på projen

Får sjekke ut om det er en del av interessante spilltitler som har støtte/justeringsmuligheter for 3 skjermer. Ser at Bioshock Infinte har innebygget støtte for multiscreens.

Det er jo ikke så farlig om det er strukket/uskarpt på sidene - man skal jo ha skjermene rundt seg slik at du kun bruker sidesynet der det er strukket. Surround bilde

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Crysis 3, 50 fps på 1920x1080, 18-21 på 3 skjermer.

Men misforstå meg riktig, er ikke ute etter å kritisere kjøpet som unektelig er bra.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rundt 20 fps er vel ikke akkurat rått.

Bare fabler litt, har på ingen måte bestemt meg for GPU/skjerm(er) enda.

Har enda å handle inn CPU, RAM og kjøling - grafikkløsning blir ikke handlet inn før skattepengene kommer til sommeren, da kanskje det også har dukket opp nye skjermkort som er interessante.

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så pent ut dette shallow ;D

Hvordan er gradene her?
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av johnsen90
    Så pent ut dette shallow ;D

Hvordan er gradene her?
    28-30 idle pä skjermkort og cpu, 70-75 cpu load, usikker på cpu load, ikke fått kjørt noen skikkelig tunge tester..

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Å bygge PC´en selv er jo en del av morroa spør du meg...:wink:

Du som faktisk har 4K display (VW1000ES) har du noen gang vurdert å bygge monster gaming PC (GTX 680 x 2 eller 3, 6 kjerners CPU, etc) og kjøre spill i 4K?

Så vidt jeg vet så klarer GTX 500 og 600 seriene 4096x2160p NATIVE.

Kan bare tenke meg spill som Crysis og BF3 i EKTE 4K.

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Du som faktisk har 4K display (VW1000ES) har du noen gang vurdert å bygge monster gaming PC (GTX 680 x 2 eller 3, 6 kjerners CPU, etc) og kjøre spill i 4K?

Så vidt jeg vet så klarer GTX 500 og 600 seriene 4096x2160p NATIVE.

Kan bare tenke meg spill som Crysis og BF3 i EKTE 4K.
    Selv vw1000 er vel (enda?) begrensa av HDMI båndbredda så hadde vel uansett ikke fått mer enn 30hz, det blir litt lite for god og responsiv gaming.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv GTX Titan klarer vel ikke å kjøre Crysis 3 med alt på maks med bra fps på 1080?

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv GTX Titan klarer vel ikke å kjøre Crysis 3 med alt på maks med bra fps på 1080?

Snakker du om en enkel 1080p skjerm?

Alt over GTX 660 takler det helt fint

en GTX Titan klarer til og med 2560x1600 (30" skjerm) på Very High Dx11 og FXAA.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det med absolutt alle innstillinger på maks?

Fant dette på nett:

In order to be helpful, here is what my test shows.

Crysis 3, 1 Titan, all settings maxed (including blur), 1920 x 1200 with one variable, aliasing: anti-aliasing processed at MSAA 8x and, frame rate never dropped below 29 frames per second; anti-aliasing processed with SMAA2TX and, then, frame rates never dropped below 57 frames per second. Both tests were perfectly smooth, no stuttering, etc.

Sincerely, Joseph C. Carbone III; 9 April 2013

Her er en annen test som viser 38 fps - og 42 hvis du overklokker det.

NVIDIA GeForce GTX Titan Gaming Review » Page 5 - NVIDIA GeForce GTX Titan Testing: Crysis 3 - Overclockers Club

Her er over 3 skjermer med 3xTitan

TEST: Vi tester ytelsen i Crysis 3 - Det ultimate oppsettet - Hardware.no

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •