Halo 2 er straks her!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 71
    Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Halo 2 er straks her!

Er ikke mange ukene til det står i hylla nå folkens! Jeg jeg har allerede testa det såvitt og wow.....ikke stort jeg testa da det var en Fransk versjon jeg testet.

Men det lille jeg prøvde imponerte meg, fet musikk og skarpere grafikk er noe av det som jeg kan nevne.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ble ikke imponert i det hele tatt.
    For meg virker det til å være hele greia en gang til med nye brett.

Så ikke det store potensialet etter noen brett heller.
    Overhypet i mine øyne, og hvis det er onlinedelen folk skal skryte av så har jo man kunnet spille Halo 1 på Xbox-connect lenge.

Halo2, nok et overhypet spill som man tror bare blir bedre og bedre etter hvert som ventemånedene (og årene) har gått.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Jeg ble ikke imponert i det hele tatt.
    For meg virker det til å være hele greia en gang til med nye brett.

Så ikke det store potensialet etter noen brett heller.
    Overhypet i mine øyne, og hvis det er onlinedelen folk skal skryte av så har jo man kunnet spille Halo 1 på Xbox-connect lenge.

Halo2, nok et overhypet spill som man tror bare blir bedre og bedre etter hvert som ventemånedene (og årene) har gått.
    Okay...jeg testa som sagt kun bitte litt da det var på Fransk osv osv. Får håpe det ikke er så ille som du sier og at kanskje spillet tar seg opp litt utover...?!

Men jeg også er litt redd for at dette blir litt reprise av det første. Det kommer masse spill nå i November som kommer til å bli veldig bra!

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har Halo til XBOX. HAr spilt ca 10 minutter. Fikk aldri taket på FPS på XBOX. Slike spill hører best hjemme på pc.

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Peakman. Jeg har spilt det både på PC og X-box, og selv om PC-versjonen er suveren, så blir du vant med kontrollene etterhvert på Eks-box.. du må bare tvinge deg selv til å sitte med spillet i et par timer... noe jeg ikke ser vitsen i å gjøre :P

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg foretrekker også å spille FPS spill på pc da kontrollen er jo 100 ganger bedre.

Men når det kommer til Halo så synes jeg at Xbox versjonen var mye bedre. Synes Halo skulle holdt seg på konsoll jeg.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HALO skulle være livredderen for Eks-box. Så jo hvor bra dét gikk. :lol:

Intermediate Frorrari sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er ikke piratversjonen som har fløtet rundt på nettet den endelige versjonen, som man egentlig trodde.

Derfor har jeg ikke rørt historiedelen, men multiplayerdelen synes jeg var overlegen. Helt klart den beste multiplayer opplevelsen jeg har hatt. Det var rett og slett utrolig morsom og mapene var veldig godt balansert. Jeg hadde skyhøye forhåpninger, men det var faktisk enda litt morsommere enn det jeg håpet på. Kontrollen var enda tightere, mapene var som sagt supre, våpnene var superbalansert og lyden var helt sinnsyk. Nå er jo ikke Halo en sinke, men dette var over all forventning. Grafikken var veldig bra, men litt skuffende av og til så jeg håper det bare skyldes at det ikke var retail jeg spilte.

Men på mitt lill møte var dette absolutt "must-buy".

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er 2'ern i forhold ril 1'ern? Jeg spillte aldri den heller, men kanskje jeg skulle teste. Hvilke maskinkrav stilles ? (pc)

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Hvordan er 2'ern i forhold ril 1'ern?
    Virker som de retter seg mer mot en trangere målgruppe, men personlig tror jeg det er mye dri**. 8)

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns ikke Halo er noe imponerende spill.. mer wanna be spill :wink:
    syns ikke det er så bra som folk skal ha det til....
    Men hver sin mening

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grunnen til at jeg aldri spilte det var vel egentlig at jeg ikke synes det så spesielt morsomt ut. Hvordan er denne sereien sammenlignet med f.eks. Ghost Recon?

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en helt annen type spill. Halo er mer i slekt med half-life. Jeg kan være enig i at siste halvdel av halo er småkjip. Men at det er nødvendig å skrive eks-box? Det er barnslig. Skal jeg bli nødt til å skrive gaystation 2? Fanboytakter kan du ta i et annet forum.

Mener du at det går dårlig for xbox forresten? Eller at Halo solgte dårlig? Skjønner ikke.....

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Halo 2 er vel eit av dei mest etterlengta spela som kommer ut no snart, sjølv venter eg på Half Life 2

Hadde hørt/lest så masse bra om Halo, og vart skuffet når eg prøvde det. Ein anna ting er at for min del duger FPS-spel kun på pc.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av polkalizer
    Det er en helt annen type spill. Halo er mer i slekt med half-life. Jeg kan være enig i at siste halvdel av halo er småkjip. Men at det er nødvendig å skrive eks-box? Det er barnslig. Skal jeg bli nødt til å skrive gaystation 2? Fanboytakter kan du ta i et annet forum.

Mener du at det går dårlig for xbox forresten? Eller at Halo solgte dårlig? Skjønner ikke.....
    Ja, hvis du syns "gay" er negativt ladet, så er det du som har problemet, ikke jeg.

Før HALO (og Eks-box) kom ut, var det dette spillet som skulle knuse all motstand. Det skulle være "X-box exclusive" for å få flere idioter til å hoste opp pengene til Microsofts nye console, og skulle være et av de beste spillene i senere tid. Fakta er jo

1. HALO knuste *ikke* all motstand. PS2 (eller "GS2" for deg) selger mer enn Eks-box
    2. HALO ble *ikke* Eks-box-exclusive, og jeg kan tenke meg at oppfølgeren heller ikke blir det.
    (fra mitt ståsted):
    3. HALO ikke ble det banebrytende spillet folk skulle ha det til å være. Grafikken var fin, multiplayeren var bra men
    a) Historien var tynn
    b) Ingen character-development
    c) Elendige fiender.
    d) Dårlig utvalg våpen
    e) Liten innovasjon og nytenkning.
    f) Altfor repeterende.

Det var kjekt at man kunne dille og dalle rundt i kjøretøyene, men dette er vel knapt noe nytt. Mulig jeg tar feil nå, men Operation Flashpoint var vel det første "krigs-spillet" som benyttet seg av dét.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes ikke gay er negativt ladet, men jeg tenkte jeg skulle synke til idiotnivå for å kommunisere bedre.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alle dine ankepunkter er korrekte, men det var vel knapt nok noen som trodde at xbox skulle knuse ps2? De må isåfall ha vært ganske naive.

Storyen er helt grei, og stemningen i spillet er helt i toppnivå når det kommer til fps. Character development er IKKE et emne i et FPS. Da får du heller lese en bok.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    a) Historien var tynn
    Dette er jo standard i de fleste vestlige spill. Folk flest bryr seg ikke.

Personlig synes jeg Halo var helt ok, men ikke så mye mer, men på den annen side mener jeg det samme om Half-Life. Spillene mangler atmosfære og innlevelse, og man venter hele tiden på et handlingsmessig klimaks som aldri kommer.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av polkalizer
    Storyen er helt grei, og stemningen i spillet er helt i toppnivå når det kommer til fps. Character development er IKKE et emne i et FPS. Da får du heller lese en bok.
    Jeg leser ikke bøker, men jeg setter de samme krav til spill som folk setter til bøker.

Stemningen var god i HALO. Den ambiente musikken hjalp, og en del av områdene var temmelig flotte å se på, men dette er bare overfladiske saker, uansett hvor bra de er.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    a) Historien var tynn
    Dette er jo standard i de fleste vestlige spill. Folk flest bryr seg ikke.
    Jeg bryr meg, og jeg kjenner *mange* som bryr seg om historiene i spill. Alle av dem er ikke like fanatiske som meg, som spiller spill *bare* for historien, men til varierende grader så er de jeg har snakket med enig i det jeg har sagt. (For det meste folk fra andre Internet-forum + venner i "real life" som det heter på fint.)

Personlig synes jeg Halo var helt ok, men ikke så mye mer, men på den annen side mener jeg det samme om Half-Life. Spillene mangler atmosfære og innlevelse, og man venter hele tiden på et handlingsmessig klimaks som aldri kommer.
    Da HL kom ut, syns jeg å huske at jeg ble saftig og mektig imponert av det, men når jeg tenker tilbake, så er jeg ikke helt sikker på hva det var jeg likte. Kanskje det kyniske, med at de sendte soldatene for å drepe sine egne. Kanskje lengden på spillet. Kanskje det militæret aspektet. Er ikke helt sikker. (Jeg husker det var kjekkere å slåss mot soldatene enn mot monstrene.)

Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •