DayZ

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: DayZ

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    203
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DayZ

Et fenonmen som herjer nå for tiden er ARMA-utvidelsen som heter DayZ

Som fersk leser (første gang faktisk) av spill-forumet, tenkte jeg en liten tråd om alpha'en var på sin plass!

Noen som har fått opp øynene for denne hærlige utvidelsen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

DayZ!!

Jeg trodde Minecraft var avhengighetsskapende men dette er av en helt annen verden! Laget for å være mest mulig realistisk og med permadeath, (dør du kan de som finner og eller dreper deg loote alt utstyret ditt og du må starte helt på nytt). Liker man the walking dead og gaming på pc er dette spillet for deg. Kommer en stand alone version senere i år.

Lenge siden sist et spill gav med slike kick!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selve stabiliteten begynner å komme seg i forhold til tidlig i utviklingen, men problemet nå er hackere. Med den ENORME spillerbasen kommer også hackere inn. ARMA er i utgangspunktet en liten nisjeproduksjon, og koden er veldig åpen for hackerangrep og juksemakere. Synd, for gameplay er fantastisk. Har spilt mange timer helt siden de første åpne testene av DayZ. Kult å se det gå fra et par hundre spillere til 160.000 nye unike spillere hver uke.

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av atledreier
    Kult å se det gå fra et par hundre spillere til 160.000 nye unike spillere hver uke.
    That's the power of Youtube!

Håper den dedikerte versjonen er mer stabil og verre for hackerne å ødelegge.

@Bevee- Den signaturen din tar litt unødvendig stor plass og er litt forrvirende, da den ved første blikk kan se ut som en del av innlegget ditt.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    203
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pinguz
    That's the power of Youtube!

Håper den dedikerte versjonen er mer stabil og verre for hackerne å ødelegge.

@Bevee- Den signaturen din tar litt unødvendig stor plass og er litt forrvirende, da den ved første blikk kan se ut som en del av innlegget ditt.
    Hackere og scriptere har blitt et enormt problem ja... Å bruke 4 dager på å skaffe seg utstyr blir plutselig ikke så gøy når det kommer en kar rasende i helikopter med perfekt utstyr. du dreper han. så går det to minutter, så er han der igjen med samme utstyr. spawning av utstyr, teleportering osv.
    MEN. rocket har jo snakket om at dayz skal bli stand-alone, og kanskje allerede til jul. Da vil jeg tro at mange hull blir tettet og ting blir bedre

- ser at den er litt ruvende, skal ta å endre på den

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får håpe en del hull til hackere blir tettet med en Stand Alone version av spillet, på en annen side kan det være befriende å miste alt utstyr innimellom så man endelig tør og ta noen sjanser igjen. F.eks beinfly gjennom cherno med en horde med zombier på slep mens man letter etter noe startergear (ALICE-pack, pistol, map og litt sånn div)..

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sett denne før nå. Har spilt flere hundre timer siden mai-tider. Begynner å bli litt smålei nå, men digger konseptet. Har ikke fått testet det ny jungel-map'et enda. Noen som har?

Har vel levd i 4 døgn nå, og lagrer mye stasj i en buss som jeg og noen kompiser bruker. Hehe.
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2011
    Poster
    203
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    Har ikke sett denne før nå. Har spilt flere hundre timer siden mai-tider. Begynner å bli litt smålei nå, men digger konseptet. Har ikke fått testet det ny jungel-map'et enda. Noen som har?

Har vel levd i 4 døgn nå, og lagrer mye stasj i en buss som jeg og noen kompiser bruker. Hehe.
    Har også spilt ganske mye

Vi hadde egen camp og greier med ganske mye utstyr. så kom et helikopter plutselig over oss. vi drepte pilotene. så gikk det 2-3 minutter, så var de der med nytt helikopter. elsker hackere
    Dagen etter ble alle på serveren teleportert til kysten :P

Men fortsatt et hærlig spill !
    Personlig er det når jeg har alt utstyret at jeg tar sjanser. Player vs player osv.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •