Elder Scrolls 4 (Oblivion)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 5 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 83

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ikke helt min type spill dette her men har et par kompiser som er rimelig ville etter den nye oppfølgeren. Ser bra ut!! :wink:

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp. Grafikken er jo rimelig jaw-dropping. Men jeg syns ikke dét de skriver i artikkelen er noe å ignorere fullstendig heller. De vil ta de eneste aspektene av Morrowind som saug og forbedre dem: nemlig størrelsen på verdenen og combat-systemet.

Problemet med MW var at det bet over mer enn det kunne tygge. Det var over-ambisiøst. Jeg sitter og spiller det akkurat nå (vel, ikke akkurat NÅ, for det kræsjet nettopp :P) og jeg gidder ikke høre etter på en eneste ting av hva folk sier. Det er bare for mange folk, og for mange ting å snakke om. Jeg gidder ikke å sitte å lese meg gjennom hele dritten.

Det som er negativt med MW er også en av dets mest imponerende aspekter: den vannvittige verdenen de har klart å skape. Her er det uendelig med ting man kan sette tennene i. Man kan gjøre *hva man vil*. Man kan drepe alt liv på hele øya, eller man kan joine 1 av de 4 guildene (fighter's, mage's, thieves, assassin's), 1 av de 3 housene (Hlaalu, Rhedoran, Telvaani). Man kan begi seg ut på frelse-oppgdrag ved å joine the imperial temple (selv om "frelse" ofte betyr "drepe" . Man kan joine the imperial legion for å være med i en hær, eller man kan springe rundt og fri slaver fra fangenskap. Man kan velge å ignorere all form for organisert questing, og bare springe rundt og utforske Vvardenfellls utallige caverns, ancestral vaults, byer, landsbyer, daedric shrines, dwemer ruins, undervanns-grotter, miner, slott, borger og allslags finurlige steder de har klart å skape.

Spillet er fullstendig åpent, og gir spilleren en frihet ingen andre spill har klart å levere.

Pluss: sverd og magi er jo alltid kjekt

(Eneste som er dumt er at spillet er ustabilt som bare pokker.)

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Livet vil aldri bli det samme igjen.

Ta en titt på denne demoen og gråt:
    Oblivion

copy+paste fra en post jeg skrev på et annet forum:
    During this year's Electronic Entertainment Expo (E3) in Los Angeles certain members of the press and the gaming industry were privy to a 20-minute demonstration of Bethesda's The Elder Scrolls IV: Oblivion. Trembling with anticipation, I've been waiting for this demonstration to hit the net for about half a year now, and when I clicked my way onto Fileplanet this morning, my heart skipped a beat.

My expectations of the game were high; very high. I've seen the trailer and several screenshots over and over again these last few months, so I know the graphics are outstanding. However, after having seen the trailer, my two biggest concerns were laid to rest:

1. The battle-sequences have been greatly improved and looks to be a great deal more *fun* than it's been in previous installments. Kinetic interaction with other people; swords hitting metal, knocking opponents down or into walls! Bah! I can't wait for this game!

2. Furthermore, the NPC interaction - one of the few things that sucked ass in Morrowind - has been completely revamped and looks completely streamlined! Go Bethesda! No more clicking furiously at every piece of interaction option to make sure you've got everything down!

The setting and the mood in the game looks fantastic! Just after a few minutes of strolling through the woods, when our character approached the elven ruins, the scene was so gorgeous, I actually shed a tear. I have never seen anything like this in a videogame before. The cities looked fantastic. I can imagine I'll be running around in the world just looking at things. This game will definitively be worth a $1500 computer upgrade!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil gjerne ta en titt på demoen
    Men når jeg trykker på linken kommer det bare en feimelding

Oblivion vil bli kjøpt alene sammen med xbox 360 på utgivelsesdatoen! Får se hvilket annet spill jeg kommer til å ta meg råd til etter hvert som tiden kommer! pgr3 sansynligvis

Edit: Ved ett enkelt søk på google fant jeg filmsnutten! Peeent!

Newcomer olejonny sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vil nok ødelegge noen solskinnsdager ja

Har gledet meg til denne helt siden jeg ble ferdig med Morrowind. Grafikken ser jo helt vidunderlig ut. Har kjøpt meg Panasonic PTA-700E nesten utelukkende for Xbox360, gleder meg som en unge.

Jula blir nok ødelagt men det koster å varra kar

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Linken ble fjernet av kameraten min. Det er hans område jeg bruker, og da jeg postet det forrige innlegget på 3-4 ulike fora så knakk det trafikk-grensen hans. Han har en øvre grense på 5GB trafikk pr måned. Oblivion-filmen alene forårsaket 19GB :P
    ergo: borte vekk :P

Filmklippet fins også på Fileplanet.

Active KinoWalla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleeder meg til dette spillet kommer ut til pc, men håper pc'n her klarer det da, er ikke helt sikker på det :S

Men det ser uansett veldig kult ut, og hvis det er like bra som Morrowind så er jo dette et spill som MÅ prøves dersom en liker sjangern

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal alle her ha seg Oblivion ved 360 lanseringen? selv tror jeg det blir enten perfect dark eller Kameo

Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørs om det kommer på lanseringen, Devs'a til Obilvion har ikke gitt noen dato enda. Men hadde det vært til release hadde vi nok visst det nå, så jeg hadde ikke satset på at det er det. Enormt tragisk hvis det ikke er release. :???:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ble dette spillet utsatt til neste år. :neutral:

Se gamer.no for artikkel eller denne fra forumet.

http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=491105

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp! virkelig kjipt
    Dette skulle jo bli det spillet som jeg skulle kose meg med i juleferien. Får satse på at Pgr3 gjør jobben sin da!
    Men det er jo bedre at de utsetter utgivelsesdatoen enn at de faller for presset og leverer et produkt som ikke er ferdig,
    for Jeg vil helst slippe å bli skuffet over Oblivion!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hel#%&*... det spillet bør komme før jul...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var det bekreftet at det ikke kommer før et stykke ut i 2006.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde også gledet meg til å plukke Oblivion opp sammens med Xbox360 når jeg henter den den 2 desember.

Men når vi tenker over det så er det jo bare bra at dem holder spillet tilbake for å gjøre det så bra som dem klarer. Noen uker eller mnd klarer vi vel å vente når vi får et så utrolig spill....

Jeg gleder meg ivertfall kjempe masse!

Newcomer olejonny sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Neeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiii!!

31. mars!!!!!

Hva skal jeg spille i jula nå da? Får vel runde Morrowind en gang til.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .. og FFXII er utsatt til august.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere en PS2 som spiser utenlandske spill, få tak i Shadow of the Colossus. Jeg har bare spilt litt, i påvente av tilgang på skikkelig AV-utstyr, men det er ekstremt lovende så langt. Det kommer nesten aldri gode spill i denne sjangeren ved konsollanseringer, må nok dessverre finne noe innen forrige generasjon.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg bestilt Elder Scrolls IV: Oblivion Collectors Edition
    http://www.gamezone.no/index.php?mai...ducts_id=25510
    Gleder meg!

Active KinoWalla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, nå har jeg Oblivion på pc.. Må si det er stoooort, men krever maskin med krefter, hvis ikke kan man bare gi seg med en gang

Side 1 av 5 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •