Elder Scrolls 4 (Oblivion) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 83
    Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Får teste det på laptopen! Har svelgt unna det meste til nå, så blir jo spennende å se nå da!

Active KinoWalla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor god laptop har du da? Spesifikasjoner?

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    amd 64 3600, 1 gig, ati9700 m 128Mb (her ligge nok en liten flaskehals...)

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her har jeg Pentium Dualcore 3 Ghz, 2048 MB ram og GFX 6800 256MB og Oblivion hakker fremdeles en del, kan vel ha noe med at jeg kjører på en høy oppløsning.. 1600*1050

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte spillet til min bedre halvdel i går, hun synes det var vanskelig å styre med 360 kontrollen og at det tar lang tid å sette seg inn i spillet - dvs. høy geekfaktor! men det var flott grafikk

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gamespot sier det vil ta ca. en times tid å sette seg inn i spillet kontrollmessig. Synes du det stemmer?

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok vel meg ca 1 time og lære de mest basiske kontrollene, men de mere avanserte lærer man litt lengre ut i spillet

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har runda hovedquesten i spillet nå, nå ligger resten av landet for mine føtter, har en fan etter meg i spillet.. Og jeg løper rundt og gjør som jeg vil..

Avsluttnings scenen på dette spillet er sinnsyk, den er kul

Dette spillet anbefales

Active
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Sandnes
    Poster
    422
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har spillt i 80 timer, er level 14. Har enda ikke begynt på hoved questen

Jeg er Evoker i Mages guild, Warder i Fighters Guild og Grand Champion i Arenaen.

Jeg har fått tilgang til The Arcane University og er har begynt å enchante rustning og våpen selv, det er rått. Nå må jeg finne noen saftige sjeler til å fange i mine soul gems. Minotaurer og Ogres strekker ikke til

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette spillet virker superfett, nylig kjøpt det til xbox360. Spilt rundt 3-4 timer med den karakteren jeg har nå (begynte på nytt for å lage en custom class) - og er bare level 2 stakkar.

Jeg leste et sted at en av de tidlige tingene i hovedquesten (kan det være besøket i oblivion i kvatch?) burde gjøres tidlig fordi det er avhengig av hjelp fra NPCs som ikke øker i level, mens alle motstanderne øker i level, så det blir i praksis vanskeligere jo høyere level du selv er, fordi både du og motstanderne har økt i level men ikke NPCene/soldatene?

Noen som vet om det stemmer og i så fall hvilket oppdrag det er så man slipper drite seg ut?

Føler meg også veldig usikker på om jeg burde følge hovedquesten først og så gjøre masse andre ting eller motsatt.. det morsomste hadde jo være å gjøre litt av hvert hele veien som det falt meg inn. Og siden det er to eksempler her i tråden som virker til å ha gjort enten hovedquesten først eller andre ting først så kanskje anything goes?

Utrolig fett spill hvertfall! Første spillet jeg har testa på xbox360en som gjør at jeg virkelig føler det var verdt innkjøpet av hele maskinen
    --
    Thorbjørn

Active
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Sandnes
    Poster
    422
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Idag nådde jeg Expert grad i blades (75). Jeg fikk riktignok hjelp av en Master trener som forøvrig var riktig så vanskelig å finne.

Expert i Blades gjør det mulig å utføre et angrep som gir en sjanse for å sende motstanderen i bakken. Jeg måtte selvfølgelig prøve mitt nye "move" og æren av å være forsøkskanin ble en svær Ogre. Ingenting slår følelsen av å hogge i vei mens motstanderen ligger nede. Ogre'en gryntet i smerte mens jeg svingte sverdet om og om igjen, han reiste seg ikke igjen men jeg var temmelig sliten etter å dengt ivei som om han var en pinata.

For tiden jobber jeg med å få opp mana og mana regenerering. Det å enchante hjelmen for en +9int bonus hjalp. Gode spells krever mye mana så for å forsikre meg om en god int bonus ved neste level reiste jeg rundt og kjøpte det jeg kom over av ingredienser. En dag senere etter mye heksekunster i mitt hus i Anvil hadde jeg økt 9 i Alchemy.

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lagde meg ny character der for ikke så lenge siden, er i level 22 tror jeg og tusler rundt med full Daedric Armor, dvs den beste Heavy Armoren som er å få tak i som ikke er magisk.. Og så har jeg mange forskjellige våpen fra Daedra guder, og et eget hus til og oppbevare alle mine ting

Fett spill

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg fått testet spillet på min nye PC, og jeg må si at det ikke er overraskende at Oblivion innfrir på alle mulige måter. Grafikk og lyd har aldri vært så imponerende i et spill. Slåssingen er også veldig bra (selv om jeg bare fikk testet litt av det i tutorialen, for jeg er mage og bruker ikke våpen).

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har ikke spilt RPG på mange år, men nå har det *klikka* totalt. Det blir null påskefjell på meg i år - her blir det å benke seg ned foran PCen fra morra til kveld!

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har spilt dette rundt 60timer nå.. utrolig bra spill

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet hvor lang tid det vil ta å fullføre dette spillet? Har hørt så mye forskjellig så...

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Main quest? mellom 20-50 timer? Hele spillet? 5-10 år (100.000 timer?) avhenging av mod-communitiet.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mongis
    Noen som vet hvor lang tid det vil ta å fullføre dette spillet? Har hørt så mye forskjellig så...
    I det første gamet jeg spillte, gjorde jeg kun småquest og holdt meg helt vekke fra hovedquestet. Spillte i 44 timer og levelet opp til level 15 før jeg endelig dro til Kvatch for å ta den første gaten på hovedquestet. Det ble ikke så enkelt nei. Leste på et forum at den "beste" måten å spille spillet på, var å gjøre hovedquestet før noe annet.
    Startet et nytt game, og gikk direkte til Kvatch for å ta den første gaten på level 2. Det ble noe helt annet. Fiendene var annerledes og mye "lettere" å bekjempe. 37 timer senere rundet jeg hovedquestet. Da hadde jeg kun konsentrert meg om hovedquestet. Nå står jeg på level 19 å har vanvittig bra våpen og utstyr som jeg har samlet opp på hovedquestet, og er klar til å hjelpe resten av Cyrodiil :grin: PS: Jeg har kun spillt med våpen og brukt så og si 0 magi, samt at jeg har hatt vanskelighetsgraden på 65. Neste game (om 10.000 timer) skal jeg være Magiker, og kun bruke magi og 0 våpen.

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ren magiker, og det er veldig kjekt. Arena blir dødslett. Ble champion ved lvl 5 :P

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Jeg har ikke spilt RPG på mange år, men nå har det *klikka* totalt. Det blir null påskefjell på meg i år - her blir det å benke seg ned foran PCen fra morra til kveld!
    Jeg trodde ikke du var av typen "spillegal" Lygren... Der tok jeg feil ser det ut til... Har testet spillet litt jeg også men dette er ikke noe for meg! Flott atmosfære, ingen tvil om det.

Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •