Richard Burns Rally (PC) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 52
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg lastet ned den softwaren jeg (Game Times Online), men synes ikke den er veldig god .. Etter at jeg har savet en replay, og jeg ser at den ligger i replay folderen klarer allikevel ikke programmet å vise tiden Noen forklaring på dette?

Newcomer snookums sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Jeg lastet ned den softwaren jeg (Game Times Online), men synes ikke den er veldig god .. Etter at jeg har savet en replay, og jeg ser at den ligger i replay folderen klarer allikevel ikke programmet å vise tiden Noen forklaring på dette?
    Tror du må patche RBR til versjon 1.1. Det funka på første forsøk for meg. Kan se litt på det når jeg kommer hjem.

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvd å forklare ak at han alltid må holde seg up 2 date når det gjelder oppdateringer av spel, kanskje han no skjønner kvifor :lol:

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,633
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Det som er bra med RBR er muligheten jeg har savnet lenge på andre spill. Å få kunne velge hvor tidlig notene leses i forhold til hvor jeg er.
    Alt for mange av disse barne-rallyspillene har de klasiske.

"Long straight, over jump", og mens man svever som Batman, "into hard right".
    Siste kommentar kan godt komme ut av høytaler idet bilen står fysisk i ro blandt trær og steiner.

Som sagt, her gjør RBR det bra.
    Men, jeg synes notene i RBR er elendige.
    Hva menes med "Fast left"?
    Jeg kan i alle fall ikke kjøre raskt gjennom den, den kommer ikke raskt på, og den er ikke raskt over. I RBR har jeg vendt meg til at "Fast left/right" = tråkk på bremsen, denne svingen krever sitt og litt til.

Også veldig dårlige note på veiskille/kryss. "Keep left", kan lett blandes sammen med sporvalg for å forberede en høyresving, men ofte kommer jeg til veiskille hvor han annonserer det som "keep left/right".

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du må patche RBR til versjon 1.1. Det funka på første forsøk for meg. Kan se litt på det når jeg kommer hjem.
    Har prøvd å forklare ak at han alltid må holde seg up 2 date når det gjelder oppdateringer av spel, kanskje han no skjønner kvifor
    Gjorde dette igår, og installerte ikke GTO før etter det :? Men fikk det endelig til å virke nå Se hvem som ligger 1 hundredel forran deg på Rally School Snookums

Enig med deg Tor at notene ikke er helt som de burde være, dersom ikke "Fast Left" betyr noe annet enn det vi er vant med ?

Newcomer snookums sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med deg Tor at notene ikke er helt som de burde være, dersom ikke "Fast Left" betyr noe annet enn det vi er vant med ?
    Fast left er vel en sving man kutter og overstyrer gjennom?
    Mellom Easy left og medium left.

Notene kommer litt for sent hvis man kjører for fort Nei, men er enig det er ikke helt perfekt. Spesiellt USA føles ikke riktig.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mellom Easy left og medium left.
    Det høres ikke helt riktig ut men..... Vel vel, samma det, man lærer jo uansett hvorda de svingene er

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noter som kommer for sent er det mest irriterende som finnes. WRC3 sliter tidvis mye med dette, men er ellers et kongespill. Liker ikke å spille alt for mange spill om gangen og liker meg best på konsoll. Noen grunn til å spille Richard Burns Rally fremfor WRC3 Ak?

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brannslange
    Noter som kommer for sent er det mest irriterende som finnes. WRC3 sliter tidvis mye med dette, men er ellers et kongespill. Liker ikke å spille alt for mange spill om gangen og liker meg best på konsoll. Noen grunn til å spille Richard Burns Rally fremfor WRC3 Ak?
    Det kan vel sies at det er den mest realistiske rally simelatoren som er sluppet på markedet og du har nå en følelse av å kjøre bil i dette spillet! Ikke som Colin Mcrae 04 som føles som du kjører luftputebåt! :wink:

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,633
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Brannslange
    Anbefaler RBR på det varmeste.
    Det tar litt tid å begynnelsen å venne seg til realismern, men gud for en herlig følelse det er nå du mestrer det.
    Man har ikke full gass så veldig ofte, og da er det godt å høre:
    "400 straight". Man kjenner at pekefingeren (Xbox i mitt tilfelle) senker gassen i bunn og bilen jager bortover sletten.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen grunn til å spille Richard Burns Rally fremfor WRC3 Ak?
    Rett og slett fordi det er bedre.. Jeg har spillt ganske mye WRC3, og synes det er skikkelig morosmt, men litt for lett. RBR er mye mere realistisk, noe som gjør at bilen er vanskeligere å kjøre. Men når man mestrer kjøringen er det verdt det

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    WRC4 kommer for øvrig før jul en gang. Denne gangen er det endelig mulighet for å spille over nettet. Å spille mot virkelige personer øker realismen tusen hakk og en får endelig bekreftet/avkreftet om en virkelig er så flink i bilspill som en gjerne tror på forhånd.. 8)

Når jeg spiller et bilspill konsentrerer jeg meg gjerne om en tre-fire baner hvor jeg pugger nøyaktig hvor hver eneste sving og utfordringer på ligger. Plukker ut de vanskeligste punktene på banen og kjører de om og om igjen til de går knirkefritt. Synes det er utrolig morsomt å se sin egen highscore bli bedre og bedre og til slutt kjempe for en bedre tid. Dette er også en av grunnene til at jeg holder meg til stort sett et par-tre forskjellige bilspill. Noen andre som har det slik?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen andre som har det slik?
    Jeg kunne ikke sagt det bedre selv Men jeg merker jeg er litt rusten, det er noen som har noen syke tider..

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,633
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Herre min hatt.

Vi er vel enige om at Colin McRae er barnespill og Richard Burns er mer en simulator.
    Vel.... Sakset fra Ba.no om Colin McRae Rally 2005

Kvaliteten på spille har variert opp igjennom. I fjor tok han imidlertid rallytronen. Og det skal mye til for å ta den fra ham i år også. I alle fall på spillsiden....

Men dette er en skikkelig rally simulator. I motsetning til RalliSport Challenge 2.0 er det vanskelig å kjøre bil, vesentlig vanskeligere....
    Er det mulig?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulig?
    Tydeligvis. Men det er jo ikke førstegang testere ikke har peiling. Han tror kanskje at det at det er vanskelig å kjøre er synonymt med realisme?

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom igjen folkens.. Gi meg noen tider jeg kan kjempe mot Vi trnger litt konkurranse her..

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Kom igjen folkens.. Gi meg noen tider jeg kan kjempe mot Vi trnger litt konkurranse her..
    07:04:12 8)

Robert-

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    07:04:12
    Rally England?

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Harwood Forest eller hva demobanen het. Andre gang jeg prøver, men tastatur. Hadde fremdeles et par skogsturer, men langt mindre enn første gang. Med ratt og litt mer øvelse skulle jeg sikkert klare å komme ned mot 6 minutter. 8)

Robert-

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Harwood Forest eller hva demobanen het. Andre gang jeg prøver, men tastatur.
    :| På harwood forest har jeg kjørt på 3.29......

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •