Battlefield -Bli med i krigen! Platoon AVforum(liste) i post 1. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 85
    Intermediate eriko86 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Dagens tips:
    Dette er noe som fungerer på baner med mye fly og tanks, apc eller lignede. Krever sammarbeid og chatting.

Målet:
    Ta ut alt som beveger seg!

Anti armour og air
    Spill med to venner.
    A) Sniper med Soflam (Laser-tagger)
    b) Support
    c) Engineer med Javelin

a)
    Personen med soflam må legge seg på et sted høyt oppe. Han tagger i grunn bare det som beveger seg av tanks og fly.

b)
    Personen som er support, tar suicide, og spawner som Engineer (med Javelin). Cluet er å kaste ut jevnt med ammo. Dersom alle 3 ligger samlet så vil alle 3 kunne kaste ut hver sin ammokasse. Dette må gjøres jevnt, slik at ammo-kitet ikke forsvinner.

c)
    De to med Javelin har en grei oppgave. Skyte på taggete ting. Og kaste ut ammo før kittet forsvinner.

Kanskje ikke en nyhet, men veldig praktisk og irriternde på mange baner. Har fått veldig mange hatmeldinger med å bruke denne sammen med venner. Hellicoptere taes ut med 1 skudd av denne. og Jets blir disabled. Flairs har liten effekt når det er 2 stk som skyter.
    Er veldig effektivt det der, og langt mer oppfinnsomt enn Rpg/Stinger/C4 komboen.

Min favorittmetode er 3 mann i T90/Abrams, en sjåfør med guided shell og ir optics/eller ir smoke. En gunner m. blowtorch, og en designator, gjerne engineer han også. Tar ut fly og heli momentant! Og andre tanks går på få sekunder.

Men begge metodene nevnt, stikkordet er teamplay og kommunikasjon. Resultater i dette spillet avhenger av seriøst samarbeid. 8-)

Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fuck. Da må jeg gå tilbake til AS Val.
    AS Val får mulighet for extended mag nå! Special ops den altså, minner meg om VSS fra BC2.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eriko86
    Er veldig effektivt det der, og langt mer oppfinnsomt enn Rpg/Stinger/C4 komboen.

Min favorittmetode er 3 mann i T90/Abrams, en sjåfør med guided shell og ir optics/eller ir smoke. En gunner m. blowtorch, og en designator, gjerne engineer han også. Tar ut fly og heli momentant! Og andre tanks går på få sekunder.

Men begge metodene nevnt, stikkordet er teamplay og kommunikasjon. Resultater i dette spillet avhenger av seriøst samarbeid. 8-)
    jo, det og funker med Abrams. Men jeg liker ikke å sikte med laser targeteren i tanksen. Den er så enormt usabil når tanksen beveger seg. f.eks Du har nesten lock på noe, så kjører tanksen på en hump eller lignende også mister du lock. Irriterende.

Vet du om noen måte å få soflamen til å bevege seg raskere på? Du får jo sett ferdig Ringenes herre før den har klart 360 grader.

Blir bra med Val. Synd det er så lite ammo på den. support og Val er god kombi.

Jeg har faktisk brukt den semi-haglen veldig mye også. Den eier når du blir vandt til å bruke den. Inne på metro så er den helt vill i gangene.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate eksu sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    2,318
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man kan bruke ECM Jammer, da er ikke soflam og javelin like effektivt. Synes selv det er moro å sitte i tank å ta ut choppere, fly er ikke fullt så lett da de kan stikke av litt fortere. Uansett nå er det kamp mot Komplett.no. :-D
    Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS

Min tråd

Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vet du om noen måte å få soflamen til å bevege seg raskere på? Du får jo sett ferdig Ringenes herre før den har klart 360 grader.

Blir bra med Val. Synd det er så lite ammo på den. support og Val er god kombi.

Jeg har faktisk brukt den semi-haglen veldig mye også. Den eier når du blir vandt til å bruke den. Inne på metro så er den helt vill i gangene.
    Soflamen er ikke noe Koenigsegg nei, men kan heller ikke finne noe annet på patchen enn at gadgets skal bli lettere å deploye, noe som er svært greit. Du går heller ikke lengre automatisk inn i soflamen når du deployer den.

Tenker du på 1014 halgen? Det er min favoritt, så 870 og DAO. Holder meg til buck og flechette.

Men den aller beste updaten er dette;

-Added Horns to all Jeeps.

Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eksu
    Man kan bruke ECM Jammer, da er ikke soflam og javelin like effektivt. Synes selv det er moro å sitte i tank å ta ut choppere, fly er ikke fullt så lett da de kan stikke av litt fortere. Uansett nå er det kamp mot Komplett.no. :-D
    Ser det er fler og fler som har tatt ECM i bruk ja. Skikkelig stress å få ned en Littlebird som snirkler seg rundt langs bakken, bak bygninger.. og i tillegg har to engineers som skrur for harde livet!

Dog, nå skal det heli/fly gå momentant ned av en salve fra tankskanonen.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Soflamen er ikke noe Koenigsegg nei, men kan heller ikke finne noe annet på patchen enn at gadgets skal bli lettere å deploye, noe som er svært greit. Du går heller ikke lengre automatisk inn i soflamen når du deployer den.

Tenker du på 1014 halgen? Det er min favoritt, så 870 og DAO. Holder meg til buck og flechette.

Men den aller beste updaten er dette;

-Added Horns to all Jeeps.
    Shit!!!! Det er jo helt sykt nais. Horn! Det har jeg savnet helt vilt. En av fav. tingene jeg hadde på bf2. 8)

Det er 870 haglen jeg tenker på. Med litt øvelse så kan du snipe ganske greit med den. Hadde faktisk duell med den på Siene Crossing banen i conquest. På D der så stod det en og cappet. Mens jeg var i huset på andre siden av veien. (Det huset som ligger nærmest B og A av de to). Brukte nesten hele magasinet, men fikk fyren. Var skikkelig lol.

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Shit!!!! Det er jo helt sykt nais. Horn! Det har jeg savnet helt vilt. En av fav. tingene jeg hadde på bf2. 8)

Det er 870 haglen jeg tenker på. Med litt øvelse så kan du snipe ganske greit med den. Hadde faktisk duell med den på Siene Crossing banen i conquest. På D der så stod det en og cappet. Mens jeg var i huset på andre siden av veien. (Det huset som ligger nærmest B og A av de to). Brukte nesten hele magasinet, men fikk fyren. Var skikkelig lol.
    Jeg skal tute konstant, overalt. Det bringer litt ekstra liv på fielden. Hive seg i en jeep og plukke opp peeps blir en helt annen opplevelse med litt tut tut. Hadde mye moro med Tuktuk på Vietnam expansion, tututtututut..."ROADKILL" tut tut!

Er det huset som du kan se både A,C og D på? Sykt bra base det der, claymore i trappen. Full oversikt.
    Hva slags ammo bruker du?
    Slugs på BC2 var helt latterlig, jeg kunne stå sammen med sniperne og få marksman headshot 1000m med en Spas12

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal tute konstant, overalt. Det bringer litt ekstra liv på fielden. Hive seg i en jeep og plukke opp peeps blir en helt annen opplevelse med litt tut tut. Hadde mye moro med Tuktuk på Vietnam expansion, tututtututut..."ROADKILL" tut tut!

Er det huset som du kan se både A,C og D på? Sykt bra base det der, claymore i trappen. Full oversikt.
    Hva slags ammo bruker du?
    Slugs på BC2 var helt latterlig, jeg kunne stå sammen med sniperne og få marksman headshot 1000m med en Spas12
    Jeg skal spille litt hardcore også skal jeg tute rett før jeg kjører ned en medspiller, i 34234908 km/t, og snapper helien rett foran de.

Nei, men det huset er veldig bra. Support er win på det brettet. Du kan se på huset fra det huset du tenker på. Når du ser mot D, fra det claymore huset på C, så har du to hus. Det ene kan du entre fra A ca. Mens det andre entrer du på toppen der med "d" ca. Det er det huset hvor du entrer fra "d" området. Det er det som du kan se ned på B og D på. Samt er vegg i vegg med det som kommer fra A. Forstår du?

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skal spille litt hardcore også skal jeg tute rett før jeg kjører ned en medspiller, i 34234908 km/t, og snapper helien rett foran de.

Nei, men det huset er veldig bra. Support er win på det brettet. Du kan se på huset fra det huset du tenker på. Når du ser mot D, fra det claymore huset på C, så har du to hus. Det ene kan du entre fra A ca. Mens det andre entrer du på toppen der med "d" ca. Det er det huset hvor du entrer fra "d" området. Det er det som du kan se ned på B og D på. Samt er vegg i vegg med det som kommer fra A. Forstår du?
    Jeg leser meg frem til at det er huset som er ovenfor veien for trappene fra B opp til D? For det ligger vel i samme bygningskompleks som det jeg først tenkte på.

Det er et kurant sted å sette opp M240 på rush defense synes jeg, god oversikt over Mcomen.

Dæven, jeg har vært avholds fra BF i senere tid, men nå begynner jeg å bli i siget igjen altså Skulle gjerne sett at de gjorde om Conquest assault banene til Conquest også, assault har en tendens til å bli forferdelig stressende.

Newcomer VortexSurfer sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, Spiller BF3 på PS3, om noen vil spille på Squad med meg så finner Dere meg under navnet "Ed-Potter" på psn....

Newcomer BendxITG sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VortexSurfer
    Hei, Spiller BF3 på PS3, om noen vil spille på Squad med meg så finner Dere meg under navnet "Ed-Potter" på psn....
    Godt det er noen som bruker PS3 også sender deg en forespørsel (bruker psn navnet mitt her på forumet)

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mitt GT er : Lars Sponheim.
    Xbox selvfølgelig.

Bare å adde. Selv om jeg ikke er den som er mest aktiv. :wink:

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror faktisk det er fler på PS3 her enn X360

Vi har vært en hel gjeng som har spilt de foregående dagene nå Mr.Spon, bare å henge seg på hvis du er online! Hadde vært kult med et fullt lag i party

GT: eRikooO.

Active commodus sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pc: CoMmOdUsss

Skjønne ikkje åssen dykke kan spele på konsoll

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av commodus

PC er gøy når man skal spille mer seriøst, konsoll blir mye mer avslappende. BF er et bra PC-spill, men det er en del andre som fungerer bedre på konsoll (føler jeg selv ihvertfall). Da jeg kjøpte meg konsoll i desember og spilte for første gang på 4 år, tok det rundt en 50 timer før jeg var i nærheten av nivået jeg holdt på PC, men jeg synes nå at det er vel så morsomt med PS3en som med mus og tastatur.

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hehe. Det går bra vettu. Det er vane. Jeg har spilt veldig mye BF2. Og det er jo greit å spille på pc. Men suksessfulle spill på konsoll har VELDIG GODE kontroller/layout. Og det har BF3. Derfor er det lett å spille. Spill som forsvinner for vinden har som regel dårlig layout.

En annen ting er jo det med at alle har like forutsettninger innen konsoll. ALLE har en 360 som har like specs og samme kontroll. Med pc så må du oppgradere etc. For at PCen skal klare krav osv. Også har du de med "uberNerd3000GamingKeyboard" etc.. Som har alt mulig møkkagjenstander å legge til nå de spiller. En annen ting er jo det med hackere og aimboter. Det har jeg ikke opplevd på konsoll. Mens på Pc-versjoner er det store problemer med det. På konsoll er det mer "fair".

Men alt i alt er det en smakssak!

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hadde jeg hatt PC til å drive det max, hadde jeg nok hatt en kopi der også, da det er utvilsomt mer innhold og muligheter i PC versjonen.

Konsoll er lett tilgjengelig, veldig brukbart og alle kompiser har det på boxen. Veldig greit! Det hadde dog vært moro om kan kunne spille på tvers av plattformene, men det blir det nok ikke noe av gitt.

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde jeg hatt PC til å drive det max, hadde jeg nok hatt en kopi der også, da det er utvilsomt mer innhold og muligheter i PC versjonen.

Konsoll er lett tilgjengelig, veldig brukbart og alle kompiser har det på boxen. Veldig greit! Det hadde dog vært moro om kan kunne spille på tvers av plattformene, men det blir det nok ikke noe av gitt.
    Der tror jeg du tar feil! Neste CS spillet mener jeg skal gå over flere platformer, det vil mest sannsynlig være adskilte servere da PC er sykt mye enklere en konsoll, men det skal være mulig å spille mellom PS3 og Xbox uten at det blir noen enorm forskjell. Har en del venner med gamingpc, så det skal bli gøy å se om jeg kan nærme meg fra konsollen :grin:

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    169
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nevermind, CS: GO skulle egentlig være crossover, men det ble ikke noe av: Cross-platform multiplayer was planned between Microsoft Windows, Mac OS X and PlayStation 3 players[6], but was ultimately limited to PC and Mac due to the differences in update frequency between the systems[7]. The PlayStation 3 version will offer three control methods, which include using either the DualShock 3 controller, PlayStation Move or USB keyboard/mouse.

Tror likevel det blir et artig spill, source på PC var jo fantastisk da det kom ut...

Side 2 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •