Minecraft - Fantastisk? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av xxxchefxxx
    hvordan vet man at kopien av noe som ikke finnes er i størrelse 1:1?
    En blokk i spillet representerer en kubikkmeter

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både Minecraft og COD er tull. Holder meg til Battlefield 3 og Forza 4 når de kommer ut :-D :-D

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kriss66
    Både Minecraft og COD er tull. Holder meg til Battlefield 3 og Forza 4 når de kommer ut :-D :-D
    Gleder meg også voldsomt til Forza 4!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xxxchefxxx
    ok, får vel anse meg selv som fan-light. Ikke akuratt en trekkie men har da sett endel av serien og filmene.
    Jeg er fan-light fan selv jeg vet ikke mellomnavn, bursdag, favorittmat eller alle skuespillernavn for den saks skyld til enhver i casten osv. elsker serien og av ren nysjerrighet når jeg så minecraft videoen så ønsket jeg å se om det var faktiske mål av skipet. Ellers googler jeg når det er ting jeg lurer på om serien

Intermediate kriss66 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BoGGis
    Gleder meg også voldsomt til Forza 4!
    Ja. Det kommer til å bli et bra spill. Hvordan kjøringen er bare helt konge.
    8) 8)

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Hadde jeg kunne fjernet 3 ting innen spill før de kom, hadde det blitt minecraft + blizzard + CS. Da hadde jeg gitt mange millioner mennesker sin frihet, og fått vekk den dødlige avhengigheten
    Folk dør av å jobbe for hardt og for mye hvert år også. Fjerne det også da eller? :P

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Folk dør av å jobbe for hardt og for mye hvert år også. Fjerne det også da eller? :P
    Det går utelukkende på HMS, i jobbsammenheng.

Problemstillingen med folk som dør av spilling har ikke vært noe problem før wow kom på markedet. Problemet gjelder wow og andre spill som skaper STERK avhengighet. Minecraft er i samme sjanger. Det er faktisk ganske mange wow spillere som har en ganske skadelig avhengighet. Personer som slutter å virke i det sosiale, og livet i wow verden overtar mer og mer av livet til personen. Vet om ganske mange som har spilt så mye at de satt oppe til 4-5 om natten, og skulket langt over 50% av timene på skole pga dette, og ikke fungert særlig sosialt. Å bagatellisere et slikt problem med spilleavhengighet er bare naivt og dumt. Når spill blir mer enn avkobling og spill så har man et problem. Akkurat som alkohol eller andre ting. Når alkohol blir en del av hverdagen din, og alkoholen går utover ditt sosiale liv og jobb/skole, og du blir avhengig, har du et problem.

Det finnes heller ikke så mye "vern" eller tiltak mot dette, da det er ganske nytt.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Det går utelukkende på HMS, i jobbsammenheng.

Problemstillingen med folk som dør av spilling har ikke vært noe problem før wow kom på markedet. Problemet gjelder wow og andre spill som skaper STERK avhengighet. Minecraft er i samme sjanger. Det er faktisk ganske mange wow spillere som har en ganske skadelig avhengighet. Personer som slutter å virke i det sosiale, og livet i wow verden overtar mer og mer av livet til personen. Vet om ganske mange som har spilt så mye at de satt oppe til 4-5 om natten, og skulket langt over 50% av timene på skole pga dette, og ikke fungert særlig sosialt. Å bagatellisere et slikt problem med spilleavhengighet er bare naivt og dumt. Når spill blir mer enn avkobling og spill så har man et problem. Akkurat som alkohol eller andre ting. Når alkohol blir en del av hverdagen din, og alkoholen går utover ditt sosiale liv og jobb/skole, og du blir avhengig, har du et problem.

Det finnes heller ikke så mye "vern" eller tiltak mot dette, da det er ganske nytt.

Bra Post, selv kjenner jeg flere som datt av i den første World of Warcraft bølgen.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •