Elder Scrolls: Skyrim -noen som gleder seg? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 65
    Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Noose
    Da har jeg 100 i skill på Smithing, gikk også opp til lvl29 Tok litt tid , men det var verdt det, da kan jeg lage både deadra armour og dragon armour.
    skjønner ikke at det er så gøy å jukse jeg da, men hver sin lyst.
    --
    Thorbjørn

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil tro de fleste som utnytter spillet har 2 saves. Der den ene er med normal karakter, og en med "cheats"
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en save lvl 24. Ingen cheats og har ikke gjort noe av mainquesten ! Hva skal man med bra armour når man såvidt klarer å drepe fiender ?

Noen som har tips til hvor jeg kan finne de 24 statuene til thives guild? Er det noen jeg kan snakke med for å vite locations eller noe? :P

Tok også en ganske artig quest i Riften. Drikkekonkuranse med en i baren, neste du vet er at du er i et tempel langt uti ingenplass og har giftet deg.

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cheats, juksing på en xbox? Hvor? Det jeg gjorde er den måten spillet vil at du skal levle på smithing, ved å LAGE våpen ect...
    Og har ingen prob med å drepe fiender eller drager spillte i en 4timer i går.

Newcomer redline3 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke det eksisterer juks på PS3 og Xbox.
    Jeg vet det finnes "glitches" men ikke noen direkte juks..

Er ikke morro med cheats, mister hele poenget med spillet syns jeg!

Har kommet i level 39, på 70 timer burde ikke det være noe problem..

Begynte ikke på main quest før rundt level 30...

Men nå begynner det å ta laaang tid mellom level up's ene...

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Noose
    Cheats, juksing på en xbox? Hvor? Det jeg gjorde er den måten spillet vil at du skal levle på smithing, ved å LAGE våpen ect...
    Og har ingen prob med å drepe fiender eller drager spillte i en 4timer i går.
    La meg omformulere, jeg forstår ikke at noen gidder av å stå og spikke kniver i to timer for å levle opp fremfor å spille spillet normalt - beklager hvis jeg var upresis når jeg kalte dette å "jukse"

Kjør på, alle må naturligvis bruke spillet slik de selv får mest glede ut av det!
    --
    Thorbjørn

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I ett spill jeg kommer til å spille i hundrevis av timer så er ikke 2 skarve timer så ille.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sent ute som vanlig er jeg, men nå storkoser jeg meg med Skyrim. Hele 90 timer har det blitt hittil, og jeg har enda ikke startet på mainquest

Er imperial med bra skills i Archer og Two-Handed - for en kombinasjon :-D Har også høye skills i Smithing og Enchantment - hvor jeg mekker noen fete våpen og armour.

Etter å ha elsket Morrowind, hvor all fritid forsvant i ukevis i flere omganger - ble jeg ganske skuffet over Oblivion men Skyrim er en skikkelig opptur, nesten på høyde med Morrowind.

Har stort sett vandret rundt i Skyrim og gjort litt quests her og der, det eneste større jeg har fullført er quest-rekken på Magesjappa i Winterhold. Har blitt en del Mammutjakt for å fylle soulgems. Synes det er helt fantastisk å strøve rundt og plukke blomster, mine ores og fange sommerfugler i det flotte landskapet til flott stemingsfull musikk. Så har jeg Lydia med meg hele tiden.

Spiller på xbox som fungerer glimrende.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,726
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Sent ute som vanlig er jeg, men nå storkoser jeg meg med Skyrim. Hele 90 timer har det blitt hittil, og jeg har enda ikke startet på mainquest

Er imperial med bra skills i Archer og Two-Handed - for en kombinasjon :-D Har også høye skills i Smithing og Enchantment - hvor jeg mekker noen fete våpen og armour.

Etter å ha elsket Morrowind, hvor all fritid forsvant i ukevis i flere omganger - ble jeg ganske skuffet over Oblivion men Skyrim er en skikkelig opptur, nesten på høyde med Morrowind.

Har stort sett vandret rundt i Skyrim og gjort litt quests her og der, det eneste større jeg har fullført er quest-rekken på Magesjappa i Winterhold. Har blitt en del Mammutjakt for å fylle soulgems. Synes det er helt fantastisk å strøve rundt og plukke blomster, mine ores og fange sommerfugler i det flotte landskapet til flott stemingsfull musikk. Så har jeg Lydia med meg hele tiden.

Spiller på xbox som fungerer glimrende.

Åh misliker Skyrim sterkt. Synes det er kjedelig, noe jeg aldri ville trodd så mye som jeg elsket og ble oppslukt av Fallout3 fra samme firma, som ligner litt, med unntak av at det er Scifi.

Et spill jeg har falt helt for er gjenfødelsen av det gamle scifi spillet Xcom Enemy Unknown. Har spilt det i mange små timer og feelingen er akkurat så kul som den var i gamle dager.

Et slags UFO spill om kamp mot Aliens i litt Civilisation aktig stil med utvikling, Strategi og oppfinnelser osv.

Sikkert vært noe for deg også Spock....

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var synd at du ikke fikk sansen for Skyrim. Fallout liker jeg veldig godt, nesten på høyde med Morrowind og Skyrim. Jeg har spilt både Fallot 3 og Fallout 3 New Vegas, Fallout 3 har jeg rundet 2 ganger - siste gangen Goty utgaven med alle dlcene. Har bare rundet New Vegas 1 gang, men Goty utgaven av det ligger og venter. Fantastisk stemning i Fallout spillene. Andre favoritter er Mass effect serien og Bioshock spillene. Og Zelda da

Men nå er det Skyrim, har akkurat låst opp Glass smithing perken og har skaffet meg komplett Glass Armour og bue og War Axe, fylt til randen med enchants. Fant ut at jeg kunne lage potions som fortified enchanting. Så jeg helte i meg en slik potion, enchantet en hjelm som gir meg 10% ekstra power på alchemy og dermed kan lage sterkere potions - og slik looper det på seg
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,726
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Det var synd at du ikke fikk sansen for Skyrim. Fallout liker jeg veldig godt, nesten på høyde med Morrowind og Skyrim. Jeg har spilt både Fallot 3 og Fallout 3 New Vegas, Fallout 3 har jeg rundet 2 ganger - siste gangen Goty utgaven med alle dlcene. Har bare rundet New Vegas 1 gang, men Goty utgaven av det ligger og venter. Fantastisk stemning i Fallout spillene. Andre favoritter er Mass effect serien og Bioshock spillene. Og Zelda da

Men nå er det Skyrim, har akkurat låst opp Glass smithing perken og har skaffet meg komplett Glass Armour og bue og War Axe, fylt til randen med enchants. Fant ut at jeg kunne lage potions som fortified enchanting. Så jeg helte i meg en slik potion, enchantet en hjelm som gir meg 10% ekstra power på alchemy og dermed kan lage sterkere potions - og slik looper det på seg
    Mass Effect falt jeg for også, har spilt spill nr.1 og spill nr.2 men likte ikke at de fjernet Mako-bilen. Synes det var gøy å leke med en flyvende tanks...

Er Mass Effect 3 verdt en titt?

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Mass Effect falt jeg for også, har spilt spill nr.1 og spill nr.2 men likte ikke at de fjernet Mako-bilen. Synes det var gøy å leke med en flyvende tanks...

Er Mass Effect 3 verdt en titt?
    heh, det står i plast ennå på hylla, er vel neste spill som skal til pers. Borderlands 2 må nok også snart skaffes, likte veldig godt det første.

Intermediate Ender sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    579
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mass Effect 3 er definitivt verdt en titt! Likte de to andre også og den siste i serien er ikke noe unntak.

Hvis noen av dere spiller Skyrim på PC så ligger det masse gode mods der ute. Vil anbefale high res teksturer og nytt værsystem, løfter spillet. Ligger også noen bra mods som øker kvaliteten på geometrien, gjør et vakkert spill enda vakrere!

Holder på med Borderlands 2 nå, har hatt en liten pause etter ca 20timer spilltid eller no deromkring. Snek inn Heavy Rain og Uncharted da jeg plutselig fikk meg PS3

Vel... Er en sucker for RPG så har Ni Ni Kuni på nedlasting. Mulig Borderlands 2 må vente litt til...

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,726
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ender
    Mass Effect 3 er definitivt verdt en titt! Likte de to andre også og den siste i serien er ikke noe unntak.

Hvis noen av dere spiller Skyrim på PC så ligger det masse gode mods der ute. Vil anbefale high res teksturer og nytt værsystem, løfter spillet. Ligger også noen bra mods som øker kvaliteten på geometrien, gjør et vakkert spill enda vakrere!

Holder på med Borderlands 2 nå, har hatt en liten pause etter ca 20timer spilltid eller no deromkring. Snek inn Heavy Rain og Uncharted da jeg plutselig fikk meg PS3

Vel... Er en sucker for RPG så har Ni Ni Kuni på nedlasting. Mulig Borderlands 2 må vente litt til...

Lar Mass Effect 3 deg styre noen romskip/tanks etc?

Liksom det som er innertier hos meg, når det både er et utforskbart univers og steder jeg kan gå rundt.. Slags Eve i småformat...

Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    579
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, egentlig ikke. Du surrer litt rundt med romskipet på kartet men man kan vel ikke akkurat kalle det å styre noe som helst.

Nærmeste jeg kan komme på Eve i småformat må være den gamle Homeworld serien, likte den veldig godt men tror nok ikke den er fornyet på mange år. Eve er jo på grensen til selvsadisme, brutalt vanskelig og driter du deg ut så svir det sinnsykt...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil absolutt anbefale deg Borderlands 2 Mr. Spock. Syntes det var en hel del bedre enn eneren og brukte 41 timer på å komme igjennom på co-op. Knallbra spill.

Har selv akkurat begynt på Skyrim igjen også, med ny character. Spillet fikk helt nytt liv etter at jeg moddet det og er klar til å legge inn en del fler timer

Også kommer jo Bioshock Infinite denne måneden!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2012
    Poster
    75
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og også til Ender:

Madamen ble ferdig med Ni No Kuni for litt siden og brukte vel 70-80 timer tror jeg. Knallbra spill, spesielt artig om man er Studio Ghibli fan

Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    579
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Driver å installerer nå så det spørs om det ikke blir en laang natt Spillet har fått gode reviews og jeg må si jeg liker den grafiske stilen i spillet veldig godt. 70-80 timer gameplay høres lovende ut!

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ender
    Nei, egentlig ikke. Du surrer litt rundt med romskipet på kartet men man kan vel ikke akkurat kalle det å styre noe som helst.

Nærmeste jeg kan komme på Eve i småformat må være den gamle Homeworld serien, likte den veldig godt men tror nok ikke den er fornyet på mange år. Eve er jo på grensen til selvsadisme, brutalt vanskelig og driter du deg ut så svir det sinnsykt...

Eve-online er for spessielt interesserte ja (og ja jeg har spillt det ganske fast i 6+ år) fant ut får et år sida at jeg hadde valget mellom og gå totalt psycho for og få de andre til og haule pos fuel eller bare ta en pause, jeg tok det siste valget og det var et år siden :-P

De har forsåvidt gjort mye siste åra retta mot nyere spillere så det er nok litt enklere og starte nå enn det var i 2006 hvor de ga deg ei flervalgs prøve, og tuppa deg ut luftslusa :-)

Nå derimot sitter ps3en og laster ned Ni no kunni, som jeg helt hadde glemt skulle vel gi meg litt og gjøre neste uke :-D

Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    579
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var en liten tur innom Eve for endel år siden men så at dette var vel hardcore for min del. Ble wow istedet som er litt mer casual men endgame der drar seg forsåvidt til deg også.. Har ikke spilt det på et par år så mulig det har forandret seg også.

Ps3n installerer Ni no kunni as we speak, antar det er ferdig samtidig som jeg er ferdig med Skyfall om en liten halvtime. Ganske bra film må jeg si.

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •