Elder Scrolls: Skyrim -noen som gleder seg? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 4 FrsteFrste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 65
    Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skal du spille «Skyrim» på PC eller PS3? - PressFire.no

Som det alt er kommentert p siden, s tror jeg ikke at det har av srlig betydning om man m vente 30 dager ekstra p utvidelser til PS3/PC plattformene. Her er det mange, mange, ja nesten(!) altfor mange timer med underholdning i utgangspunktet!

Intermediate eriko86 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    508
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg som en hingst!

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir bra dette! Hadde vel en 180timer p Oblivion som var min frste introduksjon til elder scrolls! Med litt mods s ble det veldig bra!
    Men det blir vel PS3 eller XBOX jeg kjper dette p, har ikke PC som er bra nok!

Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

.

Har gleder meg i flere r til denne utgivelsen. Har spillt en god del Oblivion og Morrowind. WoW og slikt sluttet jeg med for ett par r siden pga ikke tida til slikt.

Det jeg elsker med slike gode offline spill er at jeg kan ta det med offshore p jobb og spille 2-3 timer p lugaren etter skift . Finnes ikke s altfor mange gode offline RPG spill utenom elder scrolls serien sprr du meg .

Dette blir bra

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JA! Og innen ta har jeg totalt nytt oppsett nyte mens jeg bruker 300-400 timer p spillet

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny oppdatering fra pressfire:

- Settingen til «Oblivion» føltes generisk - PressFire.no

I videoklippet sammenlignes consept-art m/det aktuelle i spillet. Ser lovende ut....

Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grundig anmeldelse:

Anmeldelse: The Elder Scrolls V: Skyrim - PressFire.no

Fint at spillet dukker opp i morgen og at jeg har fri fra jobben p mandag. Avhengig? JEPP!!!

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk det i posten i gr. Har spilt en dry time, som ikke ga meg tid til s veldig mye annet enn bygge karakter og spille meg gjennom introsekvensen, men n er jeg hvertfall ute i det fri og klar til utforske verden!

Ser bra ut, og man str mye friere til bygge karakteren (og ikke s bundet av valget man gjr i starten) enn tidligere.

Kjenner dette kommer til stjele endel tid i hst
    --
    Thorbjrn

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lvl. 27 Redguard 8)

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skyrim = avhengighet 8)
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har spillt meg gjennom hele serien og gleder meg som en unge, synd jeg jobber s mye om dagen....hadde jeg ikke drevet mitt eget firma kunne det vanket en egenmelding.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan velger man, eller kan man velge vanskelighetsgrad? Har begynt og frst synes jeg det var temmelig vanskelig.. Men n med stridshammer synes jeg det er litt lett.. kanskje for lett. Leste om vanskelighetsgrad p spillet men ikke funnet ut hvor man eventuelt endrer noe.

Noen som vet?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Options->Gameplay og du kan endre nr som helst. Str du fast s kan du gjre det lettere e.l.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har spillt i snaue 25 timer, installerte spillet p HDD i gr og opplevde at dragene fly bakover og ikke ville lande. Som har vrt en feil som skulel fikses med oppdatering. Spiller p Xbox.

Uansett, elsker spillet.

Spiller folk p PC eller PS3/Xbox? Skulle nske jeg hadde det p PC, mtp mods. Men jeg stor koser meg med kringlyd i sofaen

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Xbox her. Dessverre ikke s mye tid til spille hittil, er bare level 5, men er helt konge i kinorom med stor tv og kringlyd ja
    --
    Thorbjrn

Newcomer redline3 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    90
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tidenes spill..

Har n klokka 70 timer p Skyrim, spiller p PS3! har ikke merka noen nevneverdige bugs bortsett fra hesten som har en tendens til bli usynlig.

Er i level 38 og er selvflgelig Nord!

Syns det har en tendens til lagge p ps3 nr det blir for mye informasjon i bildet, s pc-versjonen blir nok kjpt p ett senere tidspunkt. Og fordi grafikken ikke er helt optimalt p ps3..

Uansett, er overhode imponert, og er tidenes spill!

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjorde nettop ferdig Collage of winterhold oppdragene, morsomt! Lvl 21 her Nord

Spiller p Xbox, ikke merket noe til lagging her. He, hestene er flotte dyr, lper opp bakker og fjell med 70grader vinkling!

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Noose
    Gjorde nettop ferdig Collage of winterhold oppdragene, morsomt! Lvl 21 her Nord

Spiller p Xbox, ikke merket noe til lagging her. He, hestene er flotte dyr, lper opp bakker og fjell med 70grader vinkling!
    Grattis. Du kan nesten ta slike vinkler selv, dersom du spammer hoppeknappen mens du gr "opp+skrtt". Da vil du finne bugs som gjr slik at du kan hoppe oppover ganske lenge. Litt tidkrevende, men funker det ogs.

Noen som har noen gode miner? Jeg har to gode miner (Gold og Ebony) som jeg bruker, men nsker meg 4-5 gode miner(iron+kanskje gold eller iron). De br ha en del ore hste i seg. Dersom dere venter i 30 dager s resuplier minene seg. 8) Dersom "spetch skill " er hy, s er det enormt mye penger hente, pluss armor skill.

Hva syntes dere om alle glitchene som er mulig ta da?
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lvl av blacksmith:

Skyrim guide: 15 essential tips and cheats - ComputerAndVideoGames.com

Daedric armour might look like something you get at the end of the game, but any character at any level can craft their own full set with only two hours and a few thousand gold to spare. Follow the step-by-step process below and you'll never have to worry about armour ever again.

Visit the blacksmith in Windhelm and buy up all of his iron ingots and leather strips. Wait 48 hours for his inventory to refresh and repeat.
    When you have a decent amount of iron, go to a forge and start crafting iron daggers. As you create them, you'll notice your smithing rapidly gaining levels. Your character should also go up a few levels. If you have any gear that boosts smithing, like an amulet or gauntlets, wear them. If you have any smithing potions, drink them.
    Keep smithing daggers until your smithing reaches 100. This will take around 500-600 daggers. If you run out of ingots or leather strips, get more from the blacksmith.
    Every time your character levels up as a result of smithing, use the perk points to upgrade your smithing skill tree. Go from steel to Dwarven to Orcish to Daedric.
    If, after reaching 100 smithing, you don't have enough perk points to reach the Daedric crafting skill, continue playing the game until you level up naturally.
    First you'll need some Daedra hearts. Each piece of the armour - helmet, gauntlets, boots and chest plate - need one heart each. Head to the College of Winterhold and find an elf called Enthir. He's usually found in the Hall of Attainment. Talk to him and buy two Daedra hearts (that's all he has on him at any one time). Wait 48 hours for him to restock, and then buy two more.
    Now you'll need some ebony. Go to Gloombound Mine (see the attached video). To get inside you'll either have to help the Orcs in the stronghold with a super easy quest, or just fight your way in. It's quicker to do the quest.
    Once the Orcs let you through the gate, head towards the mine entrance. Handily, there's a full set of blacksmith tools outside. We'll need them later.
    There are no enemies in the mine - just lots and /lots/ of ebony. Make sure you have a pickaxe (there are a few lying around inside) and start mining the ebony veins. Clear the place out, and ignore the aggressive-sounding Orcs; they won't attack you unless provoked.
    Outside, use the nearby smelter to turn the ebony ore into ebony ingots. You should now have more than enough to craft the full set of Daedric armour.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg 100 i skill p Smithing, gikk ogs opp til lvl29 Tok litt tid , men det var verdt det, da kan jeg lage bde deadra armour og dragon armour.

Side 2 av 4 FrsteFrste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne trden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye trder
  • Du kan ikke svare p innlegg / trder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •