Kinect skuffet

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kinect skuffet

Fikk Kinect-kameraet i posten i dag sammen med Kinect Adventures. Pakket det pent opp siden jeg var usikker på om jeg gadd å beholde det dersom filmene fra gameplayet stemte (problemer med lag).
    Ble lei etter 5 minutter da det også viste seg at stua mi med mitt møblement og duse belysning var et stykke unna det ideelle for dette kameraet.
    Var flere ting som irriterte også, blant annet så var det myyyye større enn jeg hadde forestillt meg, har separat strømforsyning og MÅ kobles til USB bak på eldre xbox slik at jeg mister wireless. Fulgte med forlenger for å koble wireless til en usb foran som bare gjorde det hele enda mer upraktisk. Fikk satt det opp sånn ca brukbart men pakket det pent ned i esken igjen etter få minutter. Upresist, tregt og lite fengende for meg som FPS-gamer.
    Solgt til venn på Facebook :P

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kan ikke si jeg deler din erfaring med kinect.

Har testet Kinect Sports, Dance Central og Kinectimals,

Kinectimals falt umiddelbart i smak hos min datter på 8 år og hennes venninner. De ble frelst på minuttet, og samme ble minstejenta på fire og ikke minst fruen. Et herlig sjarmerende spill rett og slett:-)

Kinect Sports og Dance Central ble tatt frem på kvelden i lag med vennegjengen. Spillene brakte frem mye latter og ble en suksess blant alle som var tilstede.

Selvsagt var det enkelte ganger en lurte litt på hvorfor kameraet ikke hang helt med, men dette var så sjeldent at det ikke var plagsomt i det hele tatt.

Jeg gleder meg stort til fortsettelsen, se hva spill som kommer og hvilke funksjoner som vil komme ved videre oppdateringer, og ikke minst hva en kan bruke kinect til ved tilkobling av pc.

Jeg vil virkelig anbefale kinect til alle, dog så lenge en ikke sitter å spiller alene. Dette tror jeg er spill som en må spille i lag med vennegjengen eller familien for å få mest mulig utbytte av.

Anbefales

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •