Half-Life 2 video stress test

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Half-Life 2 video stress test

Noen som har testet denne? Den er inkludert i betaen til Counter-Strike: Source (Counter-Strike 2) som man kan laste ned via Steam hvis man har kjøpt Counter-Strike: Condition Zero.

Jeg fikk 46 FPS på min relativt utdaterte Athlon XP 1800+ m/Geforce Ti4400 grafikkort.

Condition Zero kan forøvrig kjøpes billig på Play.com hvis noen lurer.

Newcomer snookums sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Følgende melding lå fra Gabe Newell på det offisielle Half-Life 2 forumet:
    We're going gold monday...
    Link: http://www.hl2fallout.com/forums/ind...mp;#entry76575
    Kan det være???? Har internettproblemer og klarer ikke å lese tråden.
    Happy-Happy-Joy-Joy!

Newcomer snookums sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok følgende melding ligger på forumet nå:

Forums Temporarily Disabled
    The going gold hoax has obviously put a huge amount on strain of the server. Rather than have the site completely down, we've temporarily disabled the forums until the insane traffic subsides. Until then, you can always drop by our IRC channel: #hl2fallout on irc.gamesurge.net.
    Argh, Doom III var langt fra så bra som alle skal ha det til, jeg vil ha HL2!

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Half Life 2 er å få lastet ned fra nettet, snakker da om det komplette spelet. Bakdelen er jo at det ikkje kan speles før man har kjøpt cden så eg skjønner jo egentlig ikkje vitsen. Eit rart pr-stunt virker det som :roll:

Dagbladet skriver også om det du refererer til om at HL2 goes gold monday :arrow: http://fredag.dagbladet.no/fredag/20...28/406803.html

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,482
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jolly
    Half Life 2 er å få lastet ned fra nettet, snakker da om det komplette spelet. Bakdelen er jo at det ikkje kan speles før man har kjøpt cden så eg skjønner jo egentlig ikkje vitsen. Eit rart pr-stunt virker det som :roll:
    Man må jo selvsagt ikke kjøpe cden. Man betaler via nett for å få aktiveringsnøkkel, og den muligheten får man den dagen spillet slippes. Dessuten har man jo alle som har fått HL2-kupong bundlet med skjermkort. Disse blir også gyldige på slipp-dagen.

Poenget er jo at det er en hel haug nerder rundt omkring som vil ha spillet akkurat i det sekundet det slippes. De ønsker ikke å vente på at spillene skal sendes rundt til butikkene. Før så tok disse og lastet ned (piratkopierte) spill innen et par dager etter spillet var sluppet. De fikk da spillet en stund dager før spillet rakk frem til den nærmeste butikken.

Dermed sørger de for at en del mer faktisk kjøper spillet. Samt at man får litt ekstra PR.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •