Erfaringer med Bytteklubben Gameover - www.bytteklubben.no

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med Bytteklubben Gameover - www.bytteklubben.no

Synes denne tjenesten var veldig kjekk om enn noe dyr for å bytte spill man aldri benyttet seg av. Det har fungert greit med de første 8 spillene jeg har byttet hos de inntil for 3 måneder siden. Da sendte jeg inn GTA4 og Batman Arkham Asylum for X360 samt 130 kr i byttegebyr. På kontoen min står det at pengene er registrert, men ingen spill er mottatt. Slik har status vært i flere måneder og de svarer ikke på mail. Har lest i et annet fora at det ikke lenger anbefales å benytte denne tjenesten pga uregelmessigheter. Er det noen som har fått noe kontakt med siden, eller gjennomført noen bytter de siste månedene?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    event politi anmeld det og få siden stengt...

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er hentet fra forsiden av Bytteklubben GameOver

Status for Bytteklubben

GameOver Bytteklubben i sin nåværende form vil bli avskaffet innen utgangen på året. Dette skyldes alvorlig sykdom og for lite krefter til å fortsette driften. Nye bytter som avtales vil bli effektuert inntil jeg sperrer for muligheten til dette.

Jeg planlegger nå å legge om hele nettsidene slik at dette blir en åpen tjeneste der Bytteklubben ikke lenger fungerer som en sentral alle spillene går innom. Så snart detaljene er på plass, kommer det mer informasjon!

Alle brukere som har spill liggende her eller annet tilgodehavende vil få det de har krav på - det vil bare ta noe tid. Jeg beklager selvsagt at dette ble utfallet, ved inngangen på året hadde jeg helt andre forhåpninger til resultatet av behandling og operasjoner.

Hilsen Marius/Bytteklubben

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •