Trenger anbefaling til bilspill til PS3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 19 av 19
    Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger anbefaling til bilspill til PS3

Kjøpte meg PS3 (igjen) igår, og i påvente av Gran Turismo 5 må jeg ha noe å spille Har kun Fifa 2010, men dette kommer jeg til å gå fort lei.

Bilspill er min genre.. Har spilt mye Grid og Forza siste året på 360'en, men bortsett fra de er jeg ganske blank.

Noen som har spill de anbefaler? Har sett litt på Shift og Dirt2, samt. Motorstorm 2, men er usikker.. Hva liker folket?

Newcomer balko sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dirt 2 og Grid kan varmt anbefales. Need for Speed Shift er også ganske bra.
    Kjøreopplevelsen i Dirt 2 er ganske rå. Med ratt og pedaler er det heftig!
    Shift er litt mer lettjkørt, men ganske morsomt. Grid har mange muligheter og bra grafikk, samt bra kjørefølelse på bilene.

Grant Turismo synes jeg mangler litt på kjørefølelse. Der er både Grid og Dirt bedre, ivertfall etter min mening.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da blir det nok Shift og Dirt2.. Har spilt Grid såpass mye på 360 at jeg lei :P

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har prøvd Midnight Club - Los Angeles? Får tak i Complete Edition til en MEGET god pris

Intermediate partyboynr1 sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,014
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere bilspill guruer.. Spiller dere med ratt og pedaler eller bare med kontrollen?
    Har jævla lyst på playseat og ratt og pedaler, da spesielt G25 med clutch og girspak
    Men er redd det blir som med alt annet jeg kjøper på gøy.. Det blir stående og støve ned.. :-?

Noen som har synspunkt, for og imot ratt og pedaler.. Det blir jo fort mange tusen når en først skal kjøpe..

Newcomer cináed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gesel
    Noen som har prøvd Midnight Club - Los Angeles? Får tak i Complete Edition til en MEGET god pris
    Jeg syntes det var drit kult, tok meg tilbake til NFS Underground 2: Hvis du liker å style bilene og kjøre fritt i by setting med forskjellige oppdrag, go for it!

Dere bilspill guruer.. Spiller dere med ratt og pedaler eller bare med kontrollen?
    Har jævla lyst på playseat og ratt og pedaler, da spesielt G25 med clutch og girspak
    Men er redd det blir som med alt annet jeg kjøper på gøy.. Det blir stående og støve ned..

Noen som har synspunkt, for og imot ratt og pedaler.. Det blir jo fort mange tusen når en først skal kjøpe..
    Kjøpte ratt og pedal til Xbox 360, til Forza 3 (samt playseat), har ikke angret ett sekund! En mye bedre spill opplevelse!

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cináed
    Jeg syntes det var drit kult, tok meg tilbake til NFS Underground 2: Hvis du liker å style bilene og kjøre fritt i by setting med forskjellige oppdrag, go for it!

Kult, får Midnight Club, det siste Ratchet & Clank og NBA 2010 til under 200-kronersgrensa

Selv spiller jeg kun med stikke, dette pga. dårlig plass der jeg spiller. Ratt og pedaler er selvsagt å foretrekke

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Plukka med meg GT Prologue (199,-) og NFS Shift (299,-) fra GameStop igår, kurant pris

Intermediate Truls sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte Fuel og Midnight Club i påvente av GT3. Må si jeg er skuffet over begge spillene...

WTF, jeg trenger jo ikke "respekt" for å kjøpe den beste tannkremen på rema, hvorfor skulle jeg trenge det for å kjøpe en turbo fra HKS? Drittspill...

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spilt Shift et par timer nå, og må si jeg er imponert.. De har ENDELIG klart å få bort noe av den "jalla-feelingen" de siste 3-4 spilla har hatt i NFS-serien.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Shift er ikke så ille. Savner og en nyere versjon av Tokyo Ekstreme Racer Zero, likte bilene og mulighetene for oppgradering osv.

Nei gleder meg til FFXIII nå, er på tur i posten

Intermediate Chrisonfire sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    742
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Truls
    Shift er ikke så ille. Savner og en nyere versjon av Tokyo Ekstreme Racer Zero, likte bilene og mulighetene for oppgradering osv.

Nei gleder meg til FFXIII nå, er på tur i posten
    JAAA! Kjenner jeg savner Tokyo Ekstreme Racer Zero

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min overlegne favoritt er Dirt (enern). Grunnen til det er at det går KJAPT, og at det er mye mer moro enn asfaltracing. Har spilt alt av bilspill, men digger spill som gir følelsen av å gå fort uten å ta helt av (som f eks når man kjører banerigga biler i Need for Speed, da går det fortere enn de fleste av oss klarer å reagere).

Men joda, er enig i at Shift var/er en positiv overraskelse Spillet begynner lett, men ganske vanskelig etterhvert! Og bra er det, fordi jeg trodde spillet var altfor lett i begynnelsen Herlig å putre rundt på ringen i en Veyron

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her i huset er vi veldig hekta på Motorstorm og Motorstorm 2.
    Play.com har mange spill i Platinum utgave. Disse er godt under 200 kr grensa, noen ganger under £10..
    :-)

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,838
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    Min overlegne favoritt er Dirt (enern). Grunnen til det er at det går KJAPT, og at det er mye mer moro enn asfaltracing. Har spilt alt av bilspill, men digger spill som gir følelsen av å gå fort uten å ta helt av (som f eks når man kjører banerigga biler i Need for Speed, da går det fortere enn de fleste av oss klarer å reagere).

Men joda, er enig i at Shift var/er en positiv overraskelse Spillet begynner lett, men ganske vanskelig etterhvert! Og bra er det, fordi jeg trodde spillet var altfor lett i begynnelsen Herlig å putre rundt på ringen i en Veyron
    Husker et av Burnout spillene, husker ikke helt men var til PS2, da kunne du ikke blunke menbs du spilte, bilene gikk i tung trafikk i 360 MPH!!! Var tørr på øya etter en kort bane:P

Og ja, Savneer TERZ!! (Tokyo ekstreme racer zero)

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dirt var/er fett det, men for min del gikk jeg fort lei. Rallyspill generelt er fett, men savner WRC-spilla fra PS2.. Men ryktene sier at det skal komme et nytt WRC-spill i år

Er det Burnout Revenge du mener? Det var grisekult. Høyt tempo, sinnsyke kræsj og høy "arcade"faktor

Tokyo Extreme Racer Zero tror jeg aldri har spilt.. Var det til PS2?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt dumt spørsmål egentlig, men NÅR begynner Shift å bli vanskelig? Er på Tier3 nå, har vel nesten 300 stjerner.. Men synes ikke at det er en så veldig stor utfordring egentlig..

Newcomer peritass sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kanskje det hjelper hvis du skrur av litt hjelpemidler eller prøver deg en tur online!

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjører uten så mye hjelpemidler, men etter sinnsykt mengde timer med GT4 synes jeg det nesten ble litt for lett.. Regner med det blir vanskeligere på Tier4 og 5

Online spiller jeg endel, kult med litt mer utfordring

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •