Sponsorer:
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Viderekommen cowboy bebop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)

Tecsonic FTV-26HD80 cooptilbud?

Er det noen som har kjøpt Tecsonic FTV-26HD80 på Coop eller andre plasser som har litt info om den? Eventuelt noen som vet noe vetigt?

Den er jo om ikke annet ganske billig. 2490.
    Finnes det noe bedre (nytt) til samme pris?

Er det en OK TV?
    Oppløsning? HDMIer? Andre innganger av relevans?
    Displayprodusent?

takk,

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    ingen?

Aktiv
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)

Ikke lett å finne info

Men denne har samme modellnummer og sikkert samme opphav selvom utseende er litt forskjellig. Spesifikasjoner kan sikkert sammenlignes noe..:

26" HD Ready LCD TV with High Gloss - China LCD TV,LCD,HIGH GLOSS in TV & Parts

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    Takk for infoen. Det ser i følge "papiret" ut som en ganske dårlig tv, men jeg burde vel kanskje se på den først uansett. Den skal "bare" være nyhetsskjermen, så kravene er vel ikke de største.

Aktiv
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)

Sikkert helt grei

Om du ser det i forhold til prisen er den sikkert god nok til litt tv-titting.
    Om den blir foret med gode signaler og lysstyrken skrus ned for å få et bra sortnivå tror jeg ikke det blir så ille. Bare skru av alt av forbedrings og støykretser så den lille prosessoren ikke sliter seg ut.

Som en tv til å se film på ville jeg sett etter noe annet. Men, jeg har ikke sett den. Gi en lyd om du tar en titt, evt om du kjøper den. Den er jo en fin kandidat til soveroms-tv også.

Her får du den brukt - med et ikeabord for nøyaktig hva det koster nytt tilsammen i dag.
    TV med TV-bord, må hentes | FINN torget

Nykommer SnikendeChris sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    mAN KJØPER IKKE TV PÅ obs, europris og slike butikker. grund til de er billige

Viderekommen HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    Sitat Opprinnelig postet av SnikendeChris
    mAN KJØPER IKKE TV PÅ obs, europris og slike butikker. grund til de er billige
    Så hvis du ønsker å ha en kjøkken tv til å se nyheter på eller en tv på soverommet du kan sovne til søndagsfilmen etter så går du til faghandler og kjøper dyrt bare fordi du ikke kjøper tv på obs/europris og "slike butikker"?

Det er det tetteste jeg har hørt! Les hva trådstarter sier han skal bruke den til...

Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    Er vel greit om den varer lengre en 1 år? av erfaring så har ikke billegprodukter ejg har kjøpt vart særlig lenge. Er jo snakk om kvalitet også

Viderekommen HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    Joda, jeg er enig i at det er greit å betale litt for kvalitet, men produktene selges jo med normal kjøpsgaranti... Med mindre det viser seg at flertallet av de tv'ene som selges der er DOA (DeadOnArrival) så må man jo anta at det ikke er forbundet vesentlig fare med å kjøpe:-)

Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    Man har jo garantien og loven på sin side ja men drit å komme tilvake raskt pga dårlig kvalitet xD

Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    Det ble nok denne TVen ja, men vi får den ikke før Mars (Det er en gave, og derfor får vi den ikke før bursdagen). Den skal uansett ikke brukes til noe annet enn nyheter og som skjerm når musikk skal spilles fra mediaPCen. Film og serier har vi projektor til uansett.

Jeg kommer tilbake med en litt dypere test av TVen når den ankommer.

Nykommer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    Hey har selv denne tven på soverommet, og både til film, tv titting og spill fungerer denne tven fantastisk bra faktisk! utrolig mye for pengene.
    Mvh
    Jalla666

Nykommer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    Kjøpte selv denne tven, og må si at bilde var bra det. Satte den på soverommet, men lyden var utrolig dårlig. Har koblet til dekoder fra CD, og når lyden dempes til veldig lavt volum(så man såvidt hører snakking på tven), så er det en konstant "during" i lyden som varierer med fargene på bildet. Lyse farger gir høy during, mens mørke farger gir nesten ingen during. Menyer fra CD dekoder gir høy during. Det var så forstyrrende at jeg leverte tven tilbake til obs idag, så de skal ta en sjekk på den....

I forhold til prisen synes jeg det er en helt grei tv.....

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •