Sponsorer:
Side 7 av 17 FrstFrst ... 56789 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 333
    Noen id om hvordan man kan lagre et mottatt MMSbilde, for eksempelvis til bakgrunnsbilde?

Og har noen en id om hvorfor Bluetoothen min ikke virker? nr jeg slr den p str det bare "sker etter enheter" og "skbar n" i det uendelige, men finner ingenting....

ellers et par tips: det gr n an spole ved holde inne "forward" i video.
    (mener jeg prvde det fr 3.0, uten at det fungerte)

fr du ikke installert 3.0, sl av antivirus og brannmur mens du installerer.

fungerer ikke apps etter oppdatering, installer et nytt program. du blir da bedt om godta nye reger fra apple. etter godkjenning skal alle apps virke.

Sitat Opprinnelig postet av Burre
    Noen id om hvordan man kan lagre et mottatt MMSbilde, for eksempelvis til bakgrunnsbilde?
    Trykk p bildet for vise i fullskjerm, og trykk s p pila nede i det venstre hjrnet.

HJELP!!

okay folkens..her er et problem, som jeg ikke blir kvitt..

Jeg hper inderlig det er noen som kan hjelpe meg med dette..

Nr jeg starter opp Itunes, s virker alt som det skal..men med engang jeg kobler til Iphone 3g, s kommer det opp en feilmelding..

"Applemobiledevicehelper har sluttet virke

Et probllem frte til at programmet sluttet og fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil f beskjed hvis en lsning er tilgjengelig..."

HVA I ALLE DAGER skal jeg gjr for fikse dette!!!
    HJELP!!

og en annen forbanna ting!
    Den vil jo ikke lagre mms oppsettet..og den vil jo nesten ikke sende mms heller

Sitat Opprinnelig postet av kftosberg
    HJELP!!

okay folkens..her er et problem, som jeg ikke blir kvitt..

Jeg hper inderlig det er noen som kan hjelpe meg med dette..

Nr jeg starter opp Itunes, s virker alt som det skal..men med engang jeg kobler til Iphone 3g, s kommer det opp en feilmelding..

"Applemobiledevicehelper har sluttet virke

Et probllem frte til at programmet sluttet og fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil f beskjed hvis en lsning er tilgjengelig..."

HVA I ALLE DAGER skal jeg gjr for fikse dette!!!
    HJELP!!

og en annen forbanna ting!
    Den vil jo ikke lagre mms oppsettet..og den vil jo nesten ikke sende mms heller

NOEN?

- Har du siste versjon av iTunes? Dvs. den som sttter iPhones 3.0.

Har du siste versjon og kjrer Windows (?) kan flgende trd muligens lede deg p rett spor: Apple - Support - Discussions - Apple Mobile Device Support Error in ...

Nr det gjelder MMS, s kan problemet vre ditt mobilabonnement.

Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    - Har du siste versjon av iTunes? Dvs. den som sttter iPhones 3.0.

Har du siste versjon og kjrer Windows (?) kan flgende trd muligens lede deg p rett spor: Apple - Support - Discussions - Apple Mobile Device Support Error in ...

Nr det gjelder MMS, s kan problemet vre ditt mobilabonnement.

dette hadde nok lst problemet..hadde jeg skjnt hva jeg skal gjre...anllegg det kan jeg...men data....nope

og n vil ikke driten synkroniseres med itunes.........HJELP HJELP HJELP HJELP HJELP HJELP HJELP

1. Har du siste versjon av iTunes?

kftosberg: skaff deg MediaMonkey straks og umiddelbart.
    Et mye mye bedre program til iPOD/iPHONE enn det "grusomme" iTUNES. (no offence, iTUNES fans)

Skal du frst ha MediaMonkey s ville jeg spandert p meg kjpeversjonen. Da fr du med konvertering fra FLAC til hi-rez mp3 p kjpet (og sikker noe annet ogs).

MediaMonkey Download

MediaMonkey News New MediaMonkey 3.0.6 Syncs with iPhone 3G

USD20, ca kr 120, for Gold versjonen. Jeg har ihvertfall ikke angret ett nanosekund p dette valget.

Hvordan skal han holde iPhone oppdatert med ny firmware via MediaMonkey? :?

Hvordan skal han holde iPhone oppdatert med ny firmware via MediaMonkey? :?
    iTUNES er gratis og der kan han gjerne holde seg oppdatert med firmware.

Men musikkbiblioteket og synkronisering av dette kan han ha med MediaMonkey.

The best of two worlds..........

ps! jeg har ikke og kommer ikke til bruke iPHONE, men har brukt MM p iPOD Video og regner da med at det er like smertefritt bruke med iPHONE. Men alle kan ta feil, jeg ogs..........

Skjnner.

Hadde kftosberg vrt litt mer spesifikk s kunne man hjulpet ham. N er det litt snn "Jeg fler meg ikke helt bra doktor. Hva kan det vre?"

spesifik skal bli.

jeg klikker p itunes logen for starte itunes selvflgelig..det pner seg p vanlig mte..putter i usb kablen i begge ender(iphone/pc).
    s kommer den frste feilmeldingen opp

"AppleMobileDeviceHelper har sluttet virke

Et problem frte til at programmet sluttet fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil f beskjed hvis en lsning er tilgjengelig

lukk program

jeg lukker programmet selvflgelig...har jo ikke noe annet valg..

S neste melding..n med rdt kryss og greier..

"itunes kunne ikke laste inn dataklasseinformasjon fra Sync Service.
    koble til p nytt eller prv igjen senere

ok".

jeg trykker jo ok selvflgelig..

s etter alt dette trykker jeg synkroniser og fr nok engang meldingen:

"AppleMobileDeviceHelper har sluttet virke

Et problem frte til at programmet sluttet fungere som det skal. Programmet vil bli lukket, og du vil f beskjed hvis en lsning er tilgjengelig

lukk program

s synkroniserer den litt fr samme beskjed kommer nok engang..

pleMobileDeviceHelper har sluttet virke

lukk program

lukker jo selvflgelig programmet, ikke annet jeg kan gjre.

s sikkerhetskopierer itunes iphone.
    s endelig synkroniserer den iphone...

men etter 2 timer med synkronisering...skjer det ingen ting..

hper dette er spesifikt nok...

og at noen kan hjelpe meg.....Tiger

:-D Spesifikt det der, men som spurt fr: Har du siste versjon av iTunes? Hvilken?

siste versjon ja..dette styrer jo itunes selv ogs..8.2 er vel den siste mener jeg

Prvd reinstallere Itunes?

Sitat Opprinnelig postet av Doc.G
    Prvd reinstallere Itunes?
    jupp jupp..4 ganger..samme hver eneste gang..

Antar du bruker Windows? Prv disse to konkrete rdene:

WOOT WOOOOOOOOOOT!!! I FINALLY found a fix. Through an accumulated 10 hours on Apple Support lines over the past weekend. One word Vista users: Norton... (ok maybe two) Symantec. From what the man told me, (this was my issue, I can't guarantee it will solve yours) go to Start> All Programs> Accessories> Run. Type in msconfig and click OK. This should make a window pop up that is named System Configuration. Go to Startup Tab. Find services that are named Symantec (Norton). Uncheck it (them) and click OK. Restart computer. This should fix the problem if you have Norton. The issue, as the Apple Guy explained it, was that this program and AppleMobileDeviceHelper were conflicting. If this doesn't fix the problem, I don't know what to tell you.
    eller denne

actually fixed the problem for me. I had to go into the windows registry "HKEY_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/Services"and delete "AppleMobileDevice". Once I did this, I rebooted my machine and went back into services and it was gone. I then tried to re-install itunes and it went through no problem and I no longer got that error and windows installer no longer crashed for me. I hope this works for you, and always be cautious when messing with the registry in windows =). I am also running Windows Vista 64bit Home Premium
    eller

...kjp deg en Mac ...

Antar du bruker Windows? Prv disse to konkrete rdene:

eller denne

eller
    og da blir svaret...nei, nei og har ikke penger..
    skjnne rikke en pkk..og jeg er ikke et data geni akkurat...snarere tvert imot

Side 7 av 17 FrstFrst ... 56789 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye trder
  • Du kan ikke svare p innlegg / trder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •