Sponsorer:
Viser resultater 1 til 16 av 16

Hvordan bli kvitt "popups" p dataen?

Noen som kan hjelpe meg? Er s drit lei av all popups som til stadighet kommer inn og overtar skjermen nr jeg er p internett. :x Finnes det noe jeg kan gjre p maskinen for forhindre dette :?: Jeg er ikke s kyndig i data, s hvis noen kan forklare dette som om de forklarte det til en fem r gammel unge, hadde det vrt fint. ops:
    Hilsen
    Roger

Heisan,

Du har vrt for mye innp "lugubre" sider p nettet :lol: :wink: Neida, man fr dritten bare man er pkoplet omtrent. Vet om flere som bruker Pupup killer. Du kan jo prve? Det er ogs mange som bruker Ad Aware, men jeg har ikke erfaring med at denne er 100% nr det gjelder stoppe popups.

Hper dette hjelper

Re: Hvordan bli kvitt "popups" p dataen?

Sitat Opprinnelig postet av Roger
    Noen som kan hjelpe meg? Er s drit lei av all popups som til stadighet kommer inn og overtar skjermen nr jeg er p internett. :x Hilsen
    Roger
    Hei Roger.
    Jeg bruker selv http://toolbar.google.com/
    Det fungerer helt konge, er ikke plaget av popups lenger. Og det er freeware. Du fr da en snn "bar" under adresse linja i iexplore. Men jeg syntes det er greit, for google er favorit skerverktyet mitt!

Mvh

.rolf.

bruker norton internet security 2004. ikke en popup i mils omkrets. den fikser ogs spamposten 8)

Skift til opera. Da slipper du alt det der.
    Ie er ett standard valg for internet lesere. Prv noe nytt og merk forskjellen

Norman Viruscontrol dreper ogs popups. Eneste minus, er at det koster litt :cry:

Takk til dere alle s langt Ak, looser, jfinneru, geiri, vega og water. Har tatt rdet til looser og ser du det! Ingen popups enn jeg n har surfet i et kvarter. Kjempegreier.

Du kan jo dumpe Internet Explorer og g over til f.eks. Mozilla. De fleste browsere har popup-killer.

Re: Hvordan bli kvitt "popups" p dataen?

Sitat Opprinnelig postet av looser
    Sitat Opprinnelig postet av Roger
    Noen som kan hjelpe meg? Er s drit lei av all popups som til stadighet kommer inn og overtar skjermen nr jeg er p internett. :x Hilsen
    Roger
    Hei Roger.
    Jeg bruker selv http://toolbar.google.com/
    Det fungerer helt konge, er ikke plaget av popups lenger. Og det er freeware. Du fr da en snn "bar" under adresse linja i iexplore. Men jeg syntes det er greit, for google er favorit skerverktyet mitt!

Mvh

.rolf.
    Du kan ta tak i den google baren, dra den opp i adresse linja. Da blir bde adresse linja og goggle linja p samme linje. Tar ikke mere plass p skjermen en vanlig.. :wink:

OPERA

Bruk OPERA nettleser s blir problemet mye mindre.Gratis p http://www.opera.comEn mye "kulere" nettleser og s er den jo Norsk da. :lol:

Jeg bruker ad-aware.
    Den skal jo bare stoppe de som kommer regelmessig.(e gang vhert 5 min osv.)

Funka kongebra for meg :P

hmm...er ikke ad-aware et program mot spy-ware da??
    Det er ihvertfall det jeg bruker det som..

Er ikke sikker p om Ad Aware kan monitorere inn/ut traffik.. Jeg bruker den bare til fjerne dritten som ligger p maskinen med jevne mellomrom...

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye trder
  • Du kan ikke svare p innlegg / trder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •