AVforum - AVforum

Sponsorer:

» Siste fra AVforums redaksjon

Side 1 av 17 12311 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 338

Sony KDL-40W3000

Ser at nettbutikkene har begynt å selge 40W3000.
    Hardware.no - Sony Bravia KDL-40W3000
    Flere av butikkene benytter modellbetegnelsen KDL40W3000AEP. Hva betyr AEP i denne sammenheng? Asia & Eastern Pacific?

Ja, vil vite dette jeg også. Rett før jeg legger inn en bestilling hos Amentio:-D

ingen som har funnet ut av hva AEP står for?

Sitat Opprinnelig postet av mogul
    Jeg aner ikke jeg heller. Men denne tvn er høyest aktuell. Noen som vet om det har kommet noen tester på den? :?:

Sony KDL40W3000 Review: 40” Bravia LCD TV Test (1080p)

Sony KDL40W3000 delivers the most accurate colours which – together with excellent blacks and shadow detail – produces the best picture I've seen on a flat-screen LCD TV so far

Synd den mangler 100Hz MotionFlow teknologien, og i tillegg er dyrere enn D3000 serien var..

Sitat Opprinnelig postet av hyp3z
    Synd den mangler 100Hz MotionFlow teknologien, og i tillegg er dyrere enn D3000 serien var..
    står at det ikke trengs da. 100hz er ikke er must for meg :-D

Flott test. Ganske lang og grundig. Ser ut til at Sony leverer varene med W3000. Og det lover jo godt, siden så mange er interessert i denne modellen.

Sitat Opprinnelig postet av mogul
    man kan bli veldig usikker på hva AEP står for...

amentio har 2 modeller ute nå:

46W3000 og 46W3000AEP

AMENTIO / Søkeresultat

til forskjellig pris og leveringstid... :???:

Snakket med Amentio akkurat. Det finnes kun én 40W3000 modell. De to instansene av denne TVen på Amentios hjemmesider begrunnes med at de får TVen levert fra to forskjellige underleverandører.

De forskjellige SKU-numrene er altså knyttet til hvem som leverer varene til Amentio.

Tror dere vi kan forvente at denne synker noe i pris før slutten av året?

40" W3000

Sitat Opprinnelig postet av bove
    Tror dere vi kan forvente at denne synker noe i pris før slutten av året?
    Dette er en teknisk diskusjon;-) Men søk på Hardware.no etter prissammenligning, og du vil bli gledelig overrasket!

Fikk min splitter nye 40W3000 i hus i går. Kan ikke si annet enn at jeg er super fornøyd. Har ventet på denne dagen lenge

Har noen prøvd seg med innstillingene til denne skjermen?

Har digital-TV fra Get.

Skal ikke disse modellene finnes med DVB-C også?

Aep

Fra Sony Support norge.

Det er ingen forskjel i det som gjelder tekniske spesifikasjoner. Det er samme modell basert på samme maskinvare og kretsløp. Bokstavene bak er bare betegnelsen på fabrikken hvor TVer ble produsert.
    Informasjon som vi har er at AEP modellen er en europeisk modell (tilsvarende .E) som kommer uten norske bruksanvisningen gjennom billigere distributører (ikke gjennom Sony's hovedlageret). .K modellen er absolut samme, men med en norsk bruksanvisning, dvs. rettet mot norske markedet.
    Virker som det er kun norsk bruksanvisning som mangler.

Men dette med ulike fabrikker bekymrer meg litte grann. Hadde foretrukket japansk produsent fremfor et anna jalla land.
    Kan noen som har fått dei ulike modellene se bak på TVen og fylle ut: Made in ..................

Sitat Opprinnelig postet av Dal
    Skal ikke disse modellene finnes med DVB-C også?
    For å svare på min egen melding, og forhåpentligvis til hjelp for andre også:

Sendte mail til Sony Support ang. dette og fikk (veldig raskt) svar:

Takk for din henvendelse til Sonys tekniske support.
    Denne modellen har både en innebygd mpeg4 tuner (egnet for norske bakkenettet) og en tuner for kablenettet (støtter bare CD, ikke GET).

Dette tror jeg en må ta med en klype salt. Min egen KDL-40W3000 har betegnelsen "AEP" både på faktura og eske. TV-en er kjøpt hos Serviceavdelingen, har Norsk manual og labels på esken viser at den er tatt igjennom Sony Norge...

Sitat Opprinnelig postet av bjaksel
    Fra Sony Support norge.

Virker som det er kun norsk bruksanvisning som mangler.

Men dette med ulike fabrikker bekymrer meg litte grann. Hadde foretrukket japansk produsent fremfor et anna jalla land.
    Kan noen som har fått dei ulike modellene se bak på TVen og fylle ut: Made in ..................

Dette tror jeg en må ta med en klype salt. Min egen KDL-40W3000 har betegnelsen "AEP" både på faktura og eske. TV-en er kjøpt hos Serviceavdelingen, har Norsk manual og labels på esken viser at den er tatt igjennom Sony Norge...

Jeg blir litt ør i huet av alle disse spesifikasjonene og kilde ditt og kilde datt.

Kan noen bare fortelle meg om jeg vil kunne få se TV fra coax kabel hjemme, som fungerer på enhver annen gammel TV jeg har hatt? DVB-TxYzHottentott-opphøyd-i-annen sier meg ikke så fryktelig mye.

Med denne tv-en kan du se på norsk digital tv rett fra den gode gamle coax kabelen, dvs NRK1-3 "gratis" uten å bruke noen form for dekodere. TV-en er forøvrig testet i desember utgaven av Lyd og Bilde og fikk best i test. Min henger på veggen i all sin prakt.

Side 1 av 17 12311 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •