AVforum - AVforum

Sponsorer:

» Siste fra AVforums redaksjon

Side 4 av 67 FrstFrst ... 234561454 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 1325

Sitat Opprinnelig postet av Dr.Oetker
    Dette nederlandske nettstedet har lagt ut noen priser p de nye skjermene:

Correct Internet Website - Assortiment

F eks blir prisen p PDP-428 XD ca 3000 euro.
    Rundt 37.000-40.000 SEK for 50". Litt opp i pris, alts.
    Edit: 33.000 -37.000 NOK, noe som ikke er en gal pningspris, m jeg si.

Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Rundt 37.000-40.000 SEK for 50". Litt opp i pris, alts.
    Edit: 33.000 -37.000 NOK, noe som ikke er en gal pningspris, m jeg si.
    Med norsk moms regner jeg meg ut til ca 37.000,-, men det er kanskje uten fot? Om vi sier 40.000,- med fot, s er det identisk med anbefalt utsalgspris nr 507 kom!

Etter en titt p 42" prisene ogs, s ser det ut til at prisingen blir veldig lik den for fjorrsmodellen. Ikke overraskende, men i trd med de signalene som har vrt.

Verdt merke seg at butikk/nettprisene kanskje vil ligge et lite hakk under anbefalt utsalgspris.... som i fjor.

NB! Kanskje jeg tok litt hardt i. Euroen er ca. nede i cirka 8.15 NOK n, eller hur? Takket vre den sterke norske kronen om dagen vil vi kanskje se en liten prisreduksjon i forhold til lanseringsprisen p 507?

Fra Hifi-Center kjeden fikk jeg vite i dag at de frste modellene er forsinket (bombe!), Vi snakker n antakelig om juli, men det gjenstr selvsagt se. Prisen for 50` blir ca. 40K, og kontrastforholdet ca. 1;15000. Det er en smule mer nkternt enn 1:30-40 000 som de mest ivrige hevdet tidligere i vinter, men forhpentligvis en klar forbedring likevel. Og s hper jeg de fr vekk den fryktelige bzzzzzzzzz (skjermstyen i 75Hz) som kom nr bildeprosessoren for frste gang ble integrert i skjermen med 507xa...........

Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Fra Hifi-Center kjeden fikk jeg vite i dag at de frste modellene er forsinket (bombe!), Vi snakker n antakelig om juli, men det gjenstr selvsagt se. Prisen for 50` blir ca. 40K, og kontrastforholdet ca. 1;15000. Det er en smule mer nkternt enn 1:30-40 000 som de mest ivrige hevdet tidligere i vinter, men forhpentligvis en klar forbedring likevel. Og s hper jeg de fr vekk den fryktelige bzzzzzzzzz (skjermstyen i 75Hz) som kom nr bildeprosessoren for frste gang ble integrert i skjermen med 507xa...........
    Kontrast er 16.000:1 p XGA-modellene og 20.000:1 p 1080p-modellene, ihvertfall i flge Pioneer.
    The New Line-Up - Pioneer Europe

I USA har de uhyre hyggeligere priser i alle fall, 6 NOK for en dollar:

Exclusive: Pricing and Details of Pioneer's New Plasmas - Gizmodo

The Pioneer-branded XGA and WXGA sets will be available in June:
    Pioneer 42" XGA PDP-4280HD - $2,700
    Pioneer 50" WXGA PDP-5080HD - $3,500 (Ca 21.000,- i norske!!!!!!!! ikke **** om vi skal betale 40 hvdinger! )

The Elite-branded XGA and WXGA sets will be available in July:
    Elite 42" XGA PRO-950HD - $3,200
    Elite 50" WXGA PRO-1150HD - $4,500 (Ca 27.000,- kronasjer.......)

All 1080p sets will be available in September:
    Pioneer 50" PDP-5010FD - $5,000 (Ca 30.000,- norske!!!!!!!)
    Pioneer 60" PDP-6010FD - $6,500
    Elite 50" PRO-110FD - $6,000
    Elite 60" PRO-150FD - $7,500

PS! Hper i det minste det er elitemodellen de skal ha 40 lapper for..... hvis ikke blir vi virkelig fldd i Norge!

Ogs en liten pressemelding fra Pioneer:

Pioneer Electronics - Sound. Vision. Soul

Kom hjem fra Roma i dag. Kan vel i grunn bare si en ting. Gled dere

Din JXXXX Jrn, WE WANT INFO! Hvordan var;

-sortniv (penbart bra, men HVOR bra?)
    -fargene...
    -lysutbyttet

Fikk du se 1080P-varianten ogs?

Hmm jeg ser at disse modellene har innebygd hyttalere ?

Sitat Opprinnelig postet av stenvik
    Hmm jeg ser at disse modellene har innebygd hyttalere ?

Valgfritt, vil jeg tro.

Pioneer

I flge denne nedtellingssiden er det 60 dager igjen til de nye skjermene kommer. Er alt utsatt til juli allerede?

Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Din JXXXXX Jrn, WE WANT INFO! Hvordan var;

-sortniv (penbart bra, men HVOR bra?)
    -fargene...
    -lysutbyttet

Fikk du se 1080P-varianten ogs?
    Jeg venter mildt sagt spent, jeg ogs. Jrn?!?

Prisnivet er en god del lavere i USA enn i Norge. Dette har med Garanti ordninger, reklamasjonsrett, moms osv gjre.
    En tommefinger regel er sette dollar kursen til kr 10 da fr man snn ca hva prisene vil lande p i Norge.

Sitat Opprinnelig postet av NightScope
    Prisnivet er en god del lavere i USA enn i Norge. Dette har med Garanti ordninger, reklamasjonsrett, moms osv gjre.
    En tommefinger regel er sette dollar kursen til kr 10 da fr man snn ca hva prisene vil lande p i Norge.
    jepp, merket meg det der, men dryt er det uansett...

Noen som vet hvordan de nye panelene (8G) er mot innbrenning?

Sitat Opprinnelig postet av NightScope
    Noen som vet hvordan de nye panelene (8G) er mot innbrenning?
    Umulig vite det fr forbrukere fr disse inn i hus...

Mulig jeg sporer av litt her, men fikk litt kaffen i halsen av denne artikkelen

VG om Pioneer og Plasma kontra LCD

Utrolig hvor mye journalister i dagspressen kan om dette, burde jo ha ftt med seg n at Plasma generelt ikke er drligere enn LCD p sortniv.

Lett for mannen i gata flge med nr man m plye gjennom snne artikler i dagspressen

Sitat Opprinnelig postet av kermit
    Mulig jeg sporer av litt her, men fikk litt kaffen i halsen av denne artikkelen

VG om Pioneer og Plasma kontra LCD

Utrolig hvor mye journalister i dagspressen kan om dette, burde jo ha ftt med seg n at Plasma generelt ikke er drligere enn LCD p sortniv.

Lett for mannen i gata flge med nr man m plye gjennom snne artikler i dagspressen
    Hehehe flirte litt jeg ogs da jeg leste denne artikkelen fr idag

Side 4 av 67 FrstFrst ... 234561454 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye trder
  • Du kan ikke svare p innlegg / trder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •