Arendal
Fersking

Norway
7 Innlegg Sendt - 21/10/2002 : 11:00:08
--------------------------------------------------------------------------------
Har noen et tips til en billig nettbutikk som leverer filmer med norsk tekst eventuell tale på barnefilmer.

Jeg bruker www.play i dag til meg selv, men det hender jeg vil ha norsk tekst/tale på filmene.

Jeg nekter simpelthen å betale 279,- kr for istid på Spaceworld her i Arendal.

MVH
Frank

mrmattis
Viderekommende

Norway
52 Innlegg Sendt - 21/10/2002 : 15:25:57
--------------------------------------------------------------------------------
Hei

Du kan jo ta en tur innom Elkjøp. Det hender at de har gode priser på barnefilmer.
Tror de har Istid til 199 kroner.

Mvh,
mrmattis

Lygren
Forum Admin

Norway
279 Innlegg Sendt - 21/10/2002 : 19:00:07
Hei

Får ikke noe på www.Play.no, annet enn et nedlagt foretak...

Problemet med Elkjøp er utvalget...

Her i Oslo har vi Laserworld. Dyrt, men de har det nyeste av både sone 1 og 2 (sone 1 under disken, dere hørte ikke dette av meg!).

Bedre å betale 250 for en god film enn 200 for en dårlig...!

Yenzu
Viderekommende

Denmark
51 Innlegg Sendt - 21/10/2002 : 20:00:01
Lygren, jeg tror han mente Play.com. Han bruger den nok når det er film, hvor han ikke behøver norske tekster.

-Jens

------------------------
Http://www.geekculture.dk
Http://www.releaseplan.dk

real
Fersking

5 Innlegg Sendt - 01/11/2002 : 09:42:11
Prøv www.dvdstrax.com

Willow
Fersking

4 Innlegg Sendt - 06/11/2002 : 01:51:47
www.dvdhuset.no er en mulighet.

Se forøvrig en liste over nettbutikker og folkets erfaring med disse her: http://dvdarkivet.no/nettbutikker.php