Sponsorer:
Side 25 av 42 FørstFørst ... 15232425262735 ... SisteSiste
Viser resultater 481 til 500 av 828
    Sitat Opprinnelig postet av Morten M
    Jøss, ikke dårlig. Regner med mye bilder her?
    Kan jo legge ut et par av min 55HX820 i mens, ser jo temmelig lik ut, bare litt mindre og flatere 4 cm til ytterkant i fra veggen, bare synd tv benken stikker ut en god del mere enn det da
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		CIMG0660.JPG
Visninger:	6
Størrelse:	692.7 KB
ID:		85295   Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		CIMG0668.JPG
Visninger:	8
Størrelse:	701.4 KB
ID:		85296  

Sitat Opprinnelig postet av Pinguz
    Kan jo legge ut et par av min 55HX820 i mens, ser jo temmelig lik ut, bare litt mindre og flatere 4 cm til ytterkant i fra veggen, bare synd tv benken stikker ut en god del mere enn det da

Strøken... Bare et par timer til nå

Da var jaggu 65" i hus!!! Jeg har ikke fått koblet den opp enda (pga av en 2 åring som fortsatt er våken), men det jeg kan si til nå er: For en fantastisk tv. Lett den flotteste tven jeg har sett. Gleder meg til å koble den opp. Skal prøve å slenge ut et par bilder i løpet av kvelden..

Sitat Opprinnelig postet av Viking_ki
    Da var jaggu 65" i hus!!! Jeg har ikke fått koblet den opp enda (pga av en 2 åring som fortsatt er våken), men det jeg kan si til nå er: For en fantastisk tv. Lett den flotteste tven jeg har sett. Gleder meg til å koble den opp. Skal prøve å slenge ut et par bilder i løpet av kvelden..

Gratulerer med en ny flott tv, denne har jeg stor tro på .. Blir veldig glad om du skriver noe om innsynsvinkel og generelt om hva du synes om bilde, jeg prøvde nylig en Samsung UE55D8005 som jeg synes har en heller bedrøvelig innsynsvinkel..

Gega

Innsynsvinkelen er elendig sammenlignet med en plasma, men helt gjennomsnittlig til LCD å være. Den mister både sortnivå og fargebalansen når man kommer litt ut på siden.

Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Innsynsvinkelen er elendig sammenlignet med en plasma, men helt gjennomsnittlig til LCD å være. Den mister både sortnivå og fargebalansen når man kommer litt ut på siden.

Uffda, det var jo ikke gode nyheter for en gammel plasmamann

Når vi ser på tv eller film så kommer vi ikke bort ifra at noen blir sittende ut på siden, det var det som var problemet med UE55D8005, når jeg satt litt ut på siden så var bildet helt mørkt på den siden som var nærmest med og så ble den gradvis blassere jo mer jeg så ut mot den andre siden.

Trodde faktisk at denne Sonyèn skulle være noe bedre på dette.

Gega

Da har jeg fått lekt litt med tven, og så langt er jeg mer enn fornøyd:-D Fantastisk bilde og kontrast. Og sort er virkelig sort.

Jeg spiller en del Call of duty og var derfor veldig spent på hvordan den ville fikse jobben. Svaret er rett og slett supert, men da er man avhenging av å bruke game mode.
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Klikk på bildet for å se en større utgave

Navn:		IMGP3674.jpg
Visninger:	10
Størrelse:	575.1 KB
ID:		85335  

Sitat Opprinnelig postet av Viking_ki
    Da har jeg fått lekt litt med tven, og så langt er jeg mer enn fornøyd:-D Fantastisk bilde og kontrast. Og sort er virkelig sort.

Jeg spiller en del Call of duty og var derfor veldig spent på hvordan den ville fikse jobben. Svaret er rett og slett supert, men da er man avhenging av å bruke game mode.
    Ser bra ut den der!
    Ja noe annet enn game mode nytter ikke, bare vanlig surfing på pc blir klønente med 100ms lag eller hvor mye det nå er.
    Men på min 820, har jeg justert "Black corrector" til High og "LED dynamic control" til low, (disse sto begge på off) uten at jeg merker noen relevant økning i input lag, hjelper en del på sortnivået. Nå er jo din full LED, men du kan jo prøve det ut.

Sendte mail til elkjøp i dag for å spørre om tven har kommet, og det har den!
    Henter den om to uker...

Jeg hentet min 65HX920 i dag. Esken gikk inni Touranen (med baksetene fjernet) med en nødsskrik. Varsel for stor eske!

Fulgte noen innstillinger fra AVSforum og gjorde deretter noen få endringer (litt mindre farge (49) og baklys ned til 4 samt strømsparing til lav, så ble bildet helt supert etter min mening.

Skype-funksjonen fungerer overraskende bra, kona likte den umiddelbart

Sitat Opprinnelig postet av jkirkebo
    Jeg hentet min 65HX920 i dag. Esken gikk inni Touranen (med baksetene fjernet) med en nødsskrik. Varsel for stor eske!

Fulgte noen innstillinger fra AVSforum og gjorde deretter noen få endringer (litt mindre farge (49) og baklys ned til 4 samt strømsparing til lav, så ble bildet helt supert etter min mening.

Skype-funksjonen fungerer overraskende bra, kona likte den umiddelbart
    Ja den esken var noe inni h.... svær..! Hadde med en kamerat som kjører transporter som arbeidsbil. I den er det hyller på hver side i lasterommet. Var på håret at det gikk..

Bruker selv innstillingene fra AVS. Meget bra

Innstillinger til NX720

Er det noen som har gode innstillinger for NX720? Har kjørt på standard og dynamisk (nedtonet) noen uker og det fungerer veldig varierende til tv-bruk. Finnes en del på nettet til HX og EX, men har ikke funnet noen "proff" innstillinger til NX-serien.

Brukte du 55HX920 innstillinger? Har ikke funnet spesifikt for 65HX920 enda.

Sitat Opprinnelig postet av frha
    Er det noen som har gode innstillinger for NX720? Har kjørt på standard og dynamisk (nedtonet) noen uker og det fungerer veldig varierende til tv-bruk. Finnes en del på nettet til HX og EX, men har ikke funnet noen "proff" innstillinger til NX-serien.
    Det er samme panelet i NX720 og HX720 ihvertfall, mens EX720 har et annet (dårligere).

Kan ikke dere andre få opp noen bilder av 65HX som viser hvor stor den blir i stua?

Jeg synes i grunnen at innsynsvinkelen ser skammelig bra ut på disse bildene, er den virkelig så bra i virkeligheten også?

Hvilket veggfeste har du i og med at tv bare bygger 4 cm (totalt fra vegg til ytterkant tv regner jeg med)

Gega

Sitat Opprinnelig postet av Gega
    Jeg synes i grunnen at innsynsvinkelen ser skammelig bra ut på disse bildene, er den virkelig så bra i virkeligheten også?

Hvilket veggfeste har du i og med at tv bare bygger 4 cm (totalt fra vegg til ytterkant tv regner jeg med)

Gega
    Nja skammelig bra er nok å ta litt i, den er vel som LCD'er flest, med blåstikk når du kommer ut på siden. Nå sitter jeg stort sett ganske rett på TV'n så jeg har ikke tenkt så mye på det.

Veggfestet er den svindyre saken her WALLMOUNT FOR LCD/PLASMA 32-55" MAX 50KG
    (4 cm er fra vegg til ytterkant ja)

Nja skammelig bra er nok å ta litt i, den er vel som LCD'er flest, med blåstikk når du kommer ut på siden. Nå sitter jeg stort sett ganske rett på TV'n så jeg har ikke tenkt så mye på det.

Veggfestet er den svindyre saken her WALLMOUNT FOR LCD/PLASMA 32-55" MAX 50KG
    (4 cm er fra vegg til ytterkant ja)
    Sammenlignet med andre LCD TV'er som ikke har gorillaglass er det kjempestor forskjell. Så til å være LCD er det ganske imponerende hvor godt innsynsvinkelen er på disse faktisk!

Det er først og fremst panelet som avgjør om innsynsvinkel er god eller dårlig. HX920 har ikke spesielt god innsynsvinkel og ligger på samme nivået som de fleste andre LCD-er uten IPS panel.

Det er først og fremst panelet som avgjør om innsynsvinkel er god eller dårlig. HX920 har ikke spesielt god innsynsvinkel og ligger på samme nivået som de fleste andre LCD-er uten IPS panel.
    Hm, vet du om noen av årets LCD-er med bedre innsynsvinkel da? Så langt har jeg ikke sett noen med bedre eller som er likestilte, kanskje med unntak av Philips sin 9706.

Jeg kan fortelle at innsynsvinkelen på HX920 er hinsides mye bedre enn på Samsung D8005 iallefall. Kjøpte først 55 tommers samsung, leverte den inne etter noen dager pga mange årsaker og der var det knapt noen innsynvinkel uten at bildet ble elendig. Sony sin er atskillig bedre.

Side 25 av 42 FørstFørst ... 15232425262735 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •