Sponsorer:
Side 1 av 5 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 91

Transformers " Dark of the moon "

Trailere:
    Transformers: Dark of the Moon - Movie Trailers - iTunes
    The ‘Transformers: Dark Of The Moon’ Teaser Trailer Is Here… And Now We Know The Reason For The Title » MTV Movies Blog
    Transformers: Dark of the Moon - Movie Trailers - iTunes

Teeser:
    YouTube - Transformers 3 - Optimus Prime with trailer in Chicago
    YouTube - Transformers Optimus Prime Mystical Voice (Peter Cullen) ( Optimus Prime Voice )

Nå er det bare og begynne og glede seg :-D

PS !!!! Ingen linker til Spoilers angående handlingen i filmen, KUN offesielle Trailere !!!!!

De fleste av oss vil vente med og se handlingen i filmen til den ER på Kino eller nytes i Hjemmekinoen ;-)

Nå har SVS-ene noe å glede seg til. Awesome!

Kan ikke si at jeg gleder meg så veldig. Revenge of the Fallen var en forglemmelig affære... Forventningene er iallefall lave.

Skids og Mudflap... Grøss, Transformers svar på Jar Jar :cry:

Håper de tar til vett og lager en skikkelig story denne gangen, ikke bare effekter og lyd, selv om det kan være underholdende nok til en viss grad

Har heller ikek store forventninger til denne. Er Megan Fox med så har man i det minste noe å hvile øynene på mens man irriterer seg over dårlig film, da....

Sitat Opprinnelig postet av atledreier
    Har heller ikek store forventninger til denne. Er Megan Fox med så har man i det minste noe å hvile øynene på mens man irriterer seg over dårlig film, da....
    Megan er ikke med i denne da hun og Bay har røket uenig.
    Men det er da byttet ut i annen babe som er nesten like fox som fox... Ryktene sier hun er en bedre skuespiller en Fox da så det er et pluss
    Hørte jeg noen si... undertøysmodell for V.C... ;-)

Rosie Huntington-Whiteley

Fox kan ta seg ei bolle, gleder meg til og se Rosie i action
    Onkyo TX-NR1009 - Parasound HCA 2205-AT - Klipsch RF82 Mk1 - Klipsch RC62 Mk1 - Klipsch RS42 Mk1 - SVS PC12-NSD - HTPC-XBMC - BenQ W5000

Min kinoprosjekt tråd

Liten titt på youtube og ser det er aaaaalt for mye video lekasjer rundt filmingen av Transformers-3 :-/

På lokasjoner spessielt :-(

Men har sett en sene av de, og det ser ut til at det blir en god del action med smell og bang... så lover virkelig godt for at hjemmekinoer får kjørt seg sikkelig :-D :-D :-D (velger og ikke se mere snikvideoer da de ødelegger spenningen frem mot filmen)

Og de har til og med vært hos NASA og filmet 5 dager...

Tipper mye bilde effekter på 3D siden for de som har invistert i det alt.

Ser frem til denne og håper den har mer av kvaliteten til Transformers enn Transformers Revenge Of The Fallen...:-D Og Megan Fox er ikke et stort tap spør du meg.

Må si som Birger Vestmo fra Filmpolitiet, på p3. "Transformers skulle hatt to regisører, en for selve filmen/storyen, og Michael Bay til og regisere effektene!"

Personlig føler jeg ikke Michael har helt kontroll på det og fortelle en historie, skape intresange karakterer og holde ting "flytende" Men må inrømme att jeg ser filmene mest for de extreme effekter, og extremt lydbilde! :-D + att han SOMREGEL har med en, eller flere "sneller" :lol:

Haha, kult. Jeg er kjempeklar for litt hjernedød episk action igjen!

Trives godt med filmer som føles har nettopp handlet en liten jule gave til meg selv som heter onkyo nr5008 og leter etter en sony vw95 tror jeg den heter samt at onkyo kommer med en ny 3d spiller. Tror Transformers skal hjem så snart den treffer Norge Liker hjerne dø morro men transformers filmene kommer tett nok

Sitat Opprinnelig postet av bfanderson
    Trives godt med filmer som føles har nettopp handlet en liten jule gave til meg selv som heter onkyo nr5008 og leter etter en sony vw95 tror jeg den heter samt at onkyo kommer med en ny 3d spiller. Tror Transformers skal hjem så snart den treffer Norge Liker hjerne dø morro men transformers filmene kommer tett nok
    Sony VW95 eller hva den kommer til å hete finner du sannsynligvis neste høst.8)

Dette blir sikker bra!

Blir vel Pink Floyd som står for låta til filmen og ikke Linkin Park denne gangen :razz:

Som sagt, ikke mye og utsette på effekter og LYD!!

Teaser trailer - Transformers: Dark Of The Moon

Gleder meg til denne og jeg liker veldig godt disse Transformers filmene.

Michael Bay Interview TRANSFORMERS: DARK OF THE MOON Plus Edit Bay Visit and Video Blog

“We tried to learn from the second movie. On the second movie we got burned.
    We had a writers strike, we had to agree on a story in three weeks, and then we
    knew they were going on strike. It was a fucked scenario all the way around, it
    wasn’t fair to the writer, it wasn’t fair to me, it wasn’t fair to anybody. It was still
    an entertaining movie, but I think we failed on certain aspects. What we did with
    this movie is I think we have a much better script, and we got back to basics. I
    think there’s some really cool action on this movie, there’s some very cool
    conspiracy, there’s great robot stuff in this that people were missing in the
    second one, you’ve got great robot conflict. So I’m excited about this movie. It’s
    more serious. I got rid of the dorky comedy, I mean we’ve got two little
    characters, that’s it, but the dorkiness is not there. Dork-free Transformers. It’s
    much more serious. It’s still entertaining, it’s big looking.”

Blir gøy dette.

Dritfet lyd i den DUDUDUDU-synthen.
    --
    Thorbjørn
    B&W VM1 (3 stk) selges
    Blogg om ledelse og systemutvikling: http://leancto.wordpress.com

Viderekommen gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,847
    Sitat Opprinnelig postet av shakudu
    Kan ikke si at jeg gleder meg så veldig. Revenge of the Fallen var en forglemmelig affære... Forventningene er iallefall lave.

Skids og Mudflap... Grøss, Transformers svar på Jar Jar :cry:

Håper de tar til vett og lager en skikkelig story denne gangen, ikke bare effekter og lyd, selv om det kan være underholdende nok til en viss grad
    Effekter osv blir nok like bra som før.
    Som hardcore Transformers fan blir jeg nok skuffet igjen.
    Håper nivået er hevet et hakk eller ti siden Revenge Of The Fallen ihvertfall,grøss.
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - B&W 803D -

Side 1 av 5 123 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •