Sponsorer:
Viser resultater 1 til 14 av 14

Laste ned spill?

Hei!
    Hvordan laster man ned spill til mac?
    Klarer og laste ned torrentz og o¨åpne de, men det er alltid noe som patch, eller key, hvordan gjør jeg dette riktig?
    Noen som har en guide?
    Tenkte på Football Manager 2010, hvis det var viktig å vite.
    Takker alle for svar!

MODERATOR: Tråden er stengt. Piratkopiering og åpenbar diskusjon om hvordan man bruker piratkopiert programvare er mot forumets regler.

Piratkopiering er ulovlig. Jeg regner også med at det strider mot forumreglene å opplyse om slikt du spør om. Kjøp heller spillet og spill det med god samvittighet. Bare en liten tanke.
    Pre/effekt/høytalere: Cary SLP-03 / Krell KSA 300s / Sonus Faber Extrema
    Analog: ASR Mini Basis mk2 / Technics SL1210 mk2 (KAB/Cardas/Funk Firm/Isonoe) med Ortofon Cadenza Blue
    Digital: Arcam irDac (SBooster) /
    SB Touch / Theta Jade

Selges: Kabler og rør

Oja, det var jeg ikke klar over. Beklager dette. Noen som vet hvordan man unrar et spill?

Sitat Opprinnelig postet av EndreMann
    Oja, det var jeg ikke klar over. Beklager dette. Noen som vet hvordan man unrar et spill?
    Åpne den første fila i winrar, da vil alt pakkes ut

Sitat Opprinnelig postet av Doc.G
    Åpne den første fila i winrar, da vil alt pakkes ut
    Takk for svar!
    Det siste jeg lurer på er om du vet hvordan man, mounter et spill? :???:

Takk for svar!
    Det siste jeg lurer på er om du vet hvordan man, mounter et spill? :???:
    Google

Kanskje du bør unngå å tøye forumreglene. Er jo ganske åpenbart at det er piratkopiering dette dreier seg om

Sitat Opprinnelig postet av Espen-hj
    Google

Kanskje du bør unngå å tøye forumreglene. Er jo ganske åpenbart at det er piratkopiering dette dreier seg om

Å mounte et spill, må ikke dreie seg om piratkopiering? Mange kjøper spill og deretter mounter de for å slippe å bruke CD-en.

Å mounte et spill, må ikke dreie seg om piratkopiering? Mange kjøper spill og deretter mounter de for å slippe å bruke CD-en.
    Og derfor spør du om hvordan pakke ut en rar-fil? Sist jeg sjekka var en rip av en dvd eller cd ikke en rar-fil. Greier du å rippe selv, greier du å pakke ut selv.
    Pre/effekt/høytalere: Cary SLP-03 / Krell KSA 300s / Sonus Faber Extrema
    Analog: ASR Mini Basis mk2 / Technics SL1210 mk2 (KAB/Cardas/Funk Firm/Isonoe) med Ortofon Cadenza Blue
    Digital: Arcam irDac (SBooster) /
    SB Touch / Theta Jade

Selges: Kabler og rør

Sitat Opprinnelig postet av ragwo
    Og derfor spør du om hvordan pakke ut en rar-fil? Sist jeg sjekka var en rip av en dvd eller cd ikke en rar-fil. Greier du å rippe selv, greier du å pakke ut selv.
    Pakke ut en rar-fil kan brukes til mye. Det å åpne programmer i feks Winrar fungerer utmerket for meg.

Siden TS først spør om hvordan han stjeler et spill og kommer med oppfølgingsspm. ang dette så er det jo bare naivt å tro det ikke handler om akkurat nedlastingen. :roll:
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Siden TS først spør om hvordan han stjeler et spill og kommer med oppfølgingsspm. ang dette så er det jo bare naivt å tro det ikke handler om akkurat nedlastingen. :roll:
    Forstår synspunktet deres, men jeg bare sier at det er flere grunner til å vite dette jeg spør om uten at det er anngående piratkopiering.

Spillet koster 169kr hos cdon.com, og det funker på Mac.

Lurer på hvor mange poster en tråd om card-sharing vil få før den blir lukket..
    Parasound HaloC2 w/Zhd, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-HD1, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Valve / Steam har kommet med flere spill-titler til mac...

bla. Portals som var gratis når de annonserte mac-støtte..
    Counter-Strike Source, Day of Defeat, Team Fortress 2, eve online +++...

Bruk penger, ikke vær en snyltende egoistisk pirat...
    | KK DXD-12012 | KK Quattro | Sherbourne PA160 | Onkyo 818 | TW700 |

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •