The Pacific (Band of Brothers oppfølger) - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 101
    Intermediate Rolle sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Jimster
    Som følger av seriens gang i USA er jeg meget fornøyd med hvordan serien utarter seg.

Jeg forventet noe helt annet enn BOB, og det fikk jeg så til de grader. Det BOB haddde til si store fordel var et kortere tidsstrekk, med en enormt stor, tjukk og god rød linje gjennom hele showet. I tillegg så handlet den om et kompani, der første episode gikk med til å bliu kjent med dem på hoppskolen. Da er egentlig mye gjort allerede. Dessuten var BOB skapt litt annerledes. Den skildret det som skjedde slik som du ville sett det fra utsiden. Dvs at du får med deg mye mere av krigshandlingene i sin helhet.

Pacific har ikke denne røde linjen. Det lar seg uansett vanskelig gjøre siden tidsspennet er alt for stort. Den fokuserer til gjengjeld på det mer mørke med krigen. Sykdommer, depresjon, selvmord og sånt jævelskap får større fokus.

I tillegg føler jeg at jeg må kommentere
    "Slagene og trefningene som var både varierte og velforklarte i Bob er bare intetsigende og etterhvert monotone maskingeværorgier i Pacific. Fienden er pregløse pappfigurer som faller i hopetall, og allverdens håndholdte kameraer og nattfilming klarer ikke å inngi noen spenning i disse scenene. "

Jeg mener at dette på en måte er mye mer korrekt enn BOB, og absolutt på sin plass slik som Pacific er skapt. Dem prøver å skildre hvordan han stakkars jæveln bak maskingeværet faktisk opplever krigen, og det synes jeg de klarer å skape et veldig bra bilde av. Det er ikke spennende og engasjerende med masse fet action for dem som er der. Det er lange perioder preget av usikkerhet, sykdom og jævelskap, plutselig avbrutt av korte øyeblikk med kaos, ren og skjær skrekk og frykt for å dø.

Virkeligheten er nok ikke så Hollywood som de fleste andre serier/filmer vil ha det til. Jeg synes det er ganske "ballsy" av produsentene å skape serien slik dem har, og det blir interessant og se hvor vi ender henne.

Konklusjon: BOB var fantastisk på alle måter. Pacific er mer nyansert, og leverer meget bra på det området de prøver å levere på. Den kan aldri ha den samme underholdningsfaktoren, men det har heller aldri vært poenget.
    Helt enig med deg, kunne ikke sagt det bedre selv.

Følger serien på Canal Plus HD.

Jeg vil selvfølgelig kjøpe Blu-ray boksen når den kommer, da får jeg skikkelig HD Master Audio lyd :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av luria
    I forhold til budsjett må vel denne kunne kalles en gedigen flopp.

1) Skuespillerprestasjonene er næmest fraværende. BoB hadde flere relativt ukjente skuespillere som virkelig klarte å fremstå med personlighet på lerretet, i Pacific er det slitsomt å forsøke å holde de pregløse personene fra hverandre. Enkelte virker nærmest katatone og helt mimikkløse. I tillegg er flere skuespillere alt for gamle.

2) Slagene og trefningene som var både varierte og velforklarte i Bob er bare intetsigende og etterhvert monotone maskingeværorgier i Pacific. Fienden er pregløse pappfigurer som faller i hopetall, og allverdens håndholdte kameraer og nattfilming klarer ikke å inngi noen spenning i disse scenene. Det ville ikke vært noe problem å skrive inn noe av den historiske konteksten i dialogen, slik at man fikk inntrykk av noe annet enn vilkårlig dreping. I stedet ser man ut til å være alt for opptatt med å bruke dialogen til å lappe på rollefigurenes troverdighet. Forståelig nok. Om de har brukt mye penger på actionsekvensene er det vanskelig å få øye på dem.

3) Dialogen er tynn suppe full av selvfølgeligheter, manuset er springende og gir deg aldri tid til å bli engasjert. Vi får løsrevne scener fra før krigen, fra kirker, familiefester og oppbrudd som er helt intetsigende og tilfører rollefigurene null før vi møter dem i felten. Her forblir dialogen klisjéaktig og forutsigbar, man slutter etterhvert å bry seg om figurene i serien. Denne gang var det trolig en skivebom å bruke ukjente (og dessverre dårlige) skuespillere. Selv den endeløse perimisjonsepisoden fra Melbourne, hvor en av skuespillerne får tilnærmet ubegrenset tid på lerretet til å meisle ut sin rolle, klarer rett og slett ikke å tilføre noe dybde til rollefiguren.

4) Elendig skuespillerprestasjoner, manus og dialog kunne vært reddet av gode actionscener, dette er tross alt en serie om krig. Dessverre er også disse scenene næmest guttefantasier i all sin urealisme. Alt man sitter igjen med en masse flott CGI og et stort spørsmål om hvor penga ble av.
    Bra skrevet og jeg er helt enig i det. Har sett 7 episoder nå og synes hele serien er rotete med dårlige skuespillere som ikke har noe særpreg. Så tror nok mange BOB fan kommer til å bli skuffet her. Skal se de siste episodene, men den havner ikke i min bluray samling.

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner heller ikke hva folk klager etter. Serien har vært bra fra dag en, å joda det har vært litt rolige partier innimellom, men det gjør da ikke noe. I det siste har det jo vært flatt jern, og jeg har storkost meg med episodene. At man heller ikke knytter seg så mye til karakterer i denne serien som i BOB kan jo ha noe med saken å gjør at de stryker med så mange her. Likte f.eks dårlig at de to "sjefene" strøk med i nyeste episoden, men var jo sånn det var.

Gleder meg til serien dukker opp på Blu-Ray så jeg kan se igjennom hele i ett strekk med toppers lyd og bilde. 720p å AC3 er greit nok, men kan ikke sammenlignes med 1080p og DTS-MA
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når jeg leste denne så lo jeg så jeg holdt på å dette av stolen

"Lets start with the fact BOB was an awesome series full of larger than life characters that inspired me to seek out the documentaries, read the Stephen Ambrose book and search for information on the internet. These people still interest me today as their story was truly inspiring as was the story of many British, Canadian, Commonwealth and American servicemen and women who were faced with adversity and did it with courage. The Pacific should reflect this in the same way BOB did but sadly it doesn't and is a bore fest full of people I have not a clue who they are and care even less. Hanks and Spielberg have turned something Historic into a dull soap opera with explosions. Regarless of the fact it's loosely based on true life accounts or not they have done a very poor job of telling a story. I still don't after 4 episodes have a clue which one of them is even Bob Leckie or Basilone as it's so dull an exercise in story telling I find my attention wandering to the scenery. BOB was able to tell the story brilliantly and whether in combat or a lull in the fighting the characters were brought to life vividly and I knew each individual and the reason they were doing what they were doing. This seems incapable of even telling a basic story of anyone as people pop up and disappear without any idea who they are what they are supposed to be doing or even if they are actually meant to be there or just wandered onto the set to deliver a pizza. The Basilone tale is a good example. He won your American MOH for outstanding bravery but Tom and Steve reduce that to a quick run back to get some ammo and shouting a bit. Hanks and Spielberg have begun to believe their own publicity and think that anything they do will be viewed as monumental but as in his SPR movie Steve has not a clue what to do in the gaps between the alien tripods, dinosaurs and explosions and is totally overrated as a film maker. His involvement in the 2nd World War is a big mistake. I keep expecting a velociraptor to stick it's head out of the brush with a Japanese cap on and scream Banzai because The Pacific is simply that silly. Brave men deserve a bit more than to be reduced to cardboard cut outs. BOB did that for the men of easy Company. This has failed miserably to do that for the men of the Marine Corp. Just watched part V and that did nothing at all to alter my opinion. "

Expert AndersT2 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Amazon har lagt serien ut på forhåndssalg på både Blu-ray og DVD.

Dessverre ingen dato enda, men man er da garantert billigste pris, og man kan uansett avbestille når man ønsker.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da holdt ikke jeg ut lengre og jeg er kommet til episode 4. Jeg skjønner litt av kritikken, men si meg en serie utenom BoB som står til knærne på den her innen samme genre?

Intermediate Eleanor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    714
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jimster
    Pacific har ikke denne røde linjen. Det lar seg uansett vanskelig gjøre siden tidsspennet er alt for stort. Den fokuserer til gjengjeld på det mer mørke med krigen. Sykdommer, depresjon, selvmord og sånt jævelskap får større fokus.

I tillegg føler jeg at jeg må kommentere
    "Slagene og trefningene som var både varierte og velforklarte i Bob er bare intetsigende og etterhvert monotone maskingeværorgier i Pacific. Fienden er pregløse pappfigurer som faller i hopetall, og allverdens håndholdte kameraer og nattfilming klarer ikke å inngi noen spenning i disse scenene. "

Jeg mener at dette på en måte er mye mer korrekt enn BOB, og absolutt på sin plass slik som Pacific er skapt. Dem prøver å skildre hvordan han stakkars jæveln bak maskingeværet faktisk opplever krigen, og det synes jeg de klarer å skape et veldig bra bilde av. Det er ikke spennende og engasjerende med masse fet action for dem som er der. Det er lange perioder preget av usikkerhet, sykdom og jævelskap, plutselig avbrutt av korte øyeblikk med kaos, ren og skjær skrekk og frykt for å dø.
    Veldig enig i dette Jimster, liker serien BOB også, men på en måte virket den litt mer heltedyrkende enn Pacific, noe som vel gjør den litt vanskelig å sammenligne med.

Ellers likte jeg nettop the Pacific pga måten den beskriver det forvirrende, håløse og deprimerende situasjonen med en slik krig.

Må si jeg synes dette er en serie som er vond å se, og satt ofte med en "klump" i halsen i gennom alle de 10 episodene, og er veldig glad for å kunne bo i Norge nå i 2010....

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eleanor
    Veldig enig i dette Jimster, liker serien BOB også, men på en måte virket den litt mer heltedyrkende enn Pacific, noe som vel gjør den litt vanskelig å sammenligne med.

Ellers likte jeg nettop the Pacific pga måten den beskriver det forvirrende, håløse og deprimerende situasjonen med en slik krig.

Må si jeg synes dette er en serie som er vond å se, og satt ofte med en "klump" i halsen i gennom alle de 10 episodene, og er veldig glad for å kunne bo i Norge nå i 2010....

Har sett alle episodene og jeg ble ikke engasjert i det hele tatt. Følte alle actionsenene var så og si like. Så var det de monotone skuespillerene som jeg ikke ble kjent med i det hele tatt. Når jeg så den så satt jeg bare å ventet på at det skulle skje noe. BOB er vel en serie som de fleste synes er knallbra mens The Pacific er en film som man enten liker eller synes er en kalkun.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig i kritikken her, har selv sett alle epsiodene. Forventingene var riktignok skyhøye etter BOB, tidenes tv-serie.

Pacific har som flere her sier, alt for søvndryssende, lite engasjerende skuespillere. Det er veldig vanskelig å skille den ene "nobodyen" fra den andre, selv etter flere episoder. Utrolig dårlig fortellerteknikk gjør at jeg ikke følte den sympatien/innlevelsen som jeg gjennom hele BOB følte.

Korte slagscener, med eviglange "tenke på hvor mye tøft vi opplever her" - (gjerne slowmotion) sekvenser med overdådige strykere i bakgrunnen.

Skuffende, rett og slett.

Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    714
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også hørt fra andre at de mener det skjer veldig lite i the pacific i forhold til Bob. Mulig at det er litt av egene erfaring, innlevelse og innstillingen man har til disse seriene som gjør forskjellen. Jeg ser ikke på the pacific som en action film der man skal bli underholdt av mer eller mindre spektakulære skuespiller presentasjoner og oppfinnsome eksplosjoner blod, gørr og kroppsdeler flyvende.....

Jeg ser the Pacific som en beskrivelse av en historisk hendelse fra WWII, der unge naive amerikanske gutter blir sendt ut i en krig mot japanske soldater som har levd med krig lenge og har en japansk instilling der de heller offrer livet fremfor å bli tatt til fange, og kjemper deretter.

Det å måtte kjempe mot en slik fiende, under slike forhold og gjennom såpass lang tid osv. det er vel det dette handler om. Det å bli lokalisert på diverse strategisk beliggende øyer, der man ikke vet hvor fienden er. Der det hele tiden er fare for å få en kule fra sine egne (pga missforståelser), dødelige infeksjoner pga klima og sanitære forhold, og angrep fra fienden som har etablert seg og skjult seg i underjordiske "festninger" osv, gjør vel opplevelsen og handlingene mer i det psykiske domene og ikke nødvendigvis så veldig action preget.

Klarer man å identifisere seg med og kanskje se det som sjer innenfra hodet til de som man følger i denne serien, da får man vel et litt annet utgangspunkt å bedømme den utfra.

Det jeg synes var litt dumt, med serien, var at man ikke fikk litt mere handling rundt krigen ute på havet, med japanske selvmords flyvere, samt avsluttningen av krigen med Atom bombingen av Hiroshima og Nagasaki. Misstenker at det er litt "Amerikansk sensur" rundt dette....

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har også hørt fra andre at de mener det skjer veldig lite i the pacific i forhold til Bob. Mulig at det er litt av egene erfaring, innlevelse og innstillingen man har til disse seriene som gjør forskjellen. Jeg ser ikke på the pacific som en action film der man skal bli underholdt av mer eller mindre spektakulære skuespiller presentasjoner og oppfinnsome eksplosjoner blod, gørr og kroppsdeler flyvende.....

Jeg ser the Pacific som en beskrivelse av en historisk hendelse fra WWII, der unge naive amerikanske gutter blir sendt ut i en krig mot japanske soldater som har levd med krig lenge og har en japansk instilling der de heller offrer livet fremfor å bli tatt til fange, og kjemper deretter.

Det å måtte kjempe mot en slik fiende, under slike forhold og gjennom såpass lang tid osv. det er vel det dette handler om. Det å bli lokalisert på diverse strategisk beliggende øyer, der man ikke vet hvor fienden er. Der det hele tiden er fare for å få en kule fra sine egne (pga missforståelser), dødelige infeksjoner pga klima og sanitære forhold, og angrep fra fienden som har etablert seg og skjult seg i underjordiske "festninger" osv, gjør vel opplevelsen og handlingene mer i det psykiske domene og ikke nødvendigvis så veldig action preget.

Klarer man å identifisere seg med og kanskje se det som sjer innenfra hodet til de som man følger i denne serien, da får man vel et litt annet utgangspunkt å bedømme den utfra.

Det jeg synes var litt dumt, med serien, var at man ikke fikk litt mere handling rundt krigen ute på havet, med japanske selvmords flyvere, samt avsluttningen av krigen med Atom bombingen av Hiroshima og Nagasaki. Misstenker at det er litt "Amerikansk sensur" rundt dette....
    Støtter denne 100%!

Har storkost meg med denne serien. Men jeg også syns det er litt rart at ikke for eksempel sjøslaget ved Midway er med, da dette kunne gitt mer variasjon.

Jeg var skeptisk før siste episode da jeg skjønte at den skulle utspille seg etter at krigen var slutt. Men den gav et fint bilde på hva det som hadde skjedd fikk å si for soldatene etterpå. Sterkt!

Newcomer nikkospikko sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rontonic
    Enig i kritikken her, har selv sett alle epsiodene. Forventingene var riktignok skyhøye etter BOB, tidenes tv-serie.

Pacific har som flere her sier, alt for søvndryssende, lite engasjerende skuespillere. Det er veldig vanskelig å skille den ene "nobodyen" fra den andre, selv etter flere episoder. Utrolig dårlig fortellerteknikk gjør at jeg ikke følte den sympatien/innlevelsen som jeg gjennom hele BOB følte.

Korte slagscener, med eviglange "tenke på hvor mye tøft vi opplever her" - (gjerne slowmotion) sekvenser med overdådige strykere i bakgrunnen.

Skuffende, rett og slett.
    Enig i det du skriver. Men viktig å få poengtert at det er en fantastisk serie i seg selv, men pga av de skyhøye forventningene folk har gått rundt på siden den første teaseren ble sluppet, så sitter også jeg igjen med en slags skuffet følelse. Men for all del, en flott serie!

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gimsegutten
    Har storkost meg med denne serien. Men jeg også syns det er litt rart at ikke for eksempel sjøslaget ved Midway er med, da dette kunne gitt mer variasjon.
    Grunnen til at de nok droppet disse store kjente slagene er nok at de ville fortelle mer ukjente deler av krigen.

Det samme mer A-bombene, de vet "alle" om.

De valgte hvis jeg ikke husker feil noe av det samme med BoB. D-Dagen fikk vi sett en annen side av, ikke selve slaget på stranden, men hva som skjedde mer i bakgrunnen. (Samt at det var jo vist i sin helhet i "forgjengeren" Saving Private Ryan)

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes serien var bra men det var nok lettere og like Band of Brothers av mange grunner, det at ikke A-bombene fikk mer oppmerksomhet synes jeg var dårlig da det faktisk var det som fikk Japan til og kapitulere men det gikk jo med såpass mange sivile at produsentene ville vel "dysse" det ned for og ikke ødelegge heltebildet av amerikanerne.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde nok litt for høye forhåpninger som så mange andre.
    Selvsagt pga. BOB. Vanskeligheten med å bli kjent med figurene er som nevnt noe av det som ikke falt i smak. Og som nevnt tidligere, fienden er jo bare daukjøtt som løper rett mot maskingevær stillingene som meningsløse høns.
    Og selve krigssenene synst jeg var dårlige effekter på. Hører ikke mye kuler og kringlyd på lydsporet. Og selv om vi får se de helt i fronten flere ganger så skjer det lite. Er bare noen døuinger som ligger der for å vise at de er i fronten liksom.
    Nå må jeg innrømme at jeg har ikke orket å se de to siste episodene enda.
    Men jeg har en kamerat som har vært med å se med som og har gledet seg mye som meg siden serien først ble annonsert. Men no får jeg han ikke med for å se de to siste en gang.
    Skal man se bare for fakta sin del så kan man jo like godt se på discowery då.
    Nei det må må være engasjerende og synst no jeg.

Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    714
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde også høye forhåpninger, men ble vel i motsettning til mange andre, ikke skuffet....

Sitat Opprinnelig postet av HKO
    Hører ikke mye kuler og kringlyd på lydsporet.
    Har ikke sett BD utgaven av denne ennå, men det er kanskje noen forskjeller med miksingen av kringlyden der....

Ellers til den lyden av kuler de har i BOB og Saving Private Ryan osv, så er vel egentlig ikke disse lydene riktige eller spesiellt og autentiske, hvis man først skulle ønsket det..

Et overlyds prosjektil som ikke har tuffet noe (, dvs har mistet mye av sin opprinnelige hastighet og rikosjerer), høres ut som et meget høyt og skarpt piskesnært når den passerer rett over hodet, og det er rikosjetter som eventuellt har de syngende og vislende lydene de ofte har i lydsporene. En typisk riflekule har en hastighet på ca 800m/s, dvs du vil ikke høre at den kommer, og ikke høre våpenet som sendte ut prosjektilet før etter prosjektilet er passert, pga at lydhastigheten er ca 330m/s.

Et autentisk lydsporet fra en en slagsene der det skytes med en mitraliøse, f.eks (flyplass senen) ville et autentisk lydspor med riktig kringlyd, også være meget ubehagelig å høre på i en hjemmekino med fullt av meget skarpe smell når kulebygene passerer, og ikke slike visslelyder som egentlig måtte bety at kula passer lytteren med en ganske lav hastighet.

Ellers synes jeg det er litt "morsomt" og tenke på at han lille gutten med nattbrillene i bilen ved T-Rex buret i Jurassic Park, er han som spiller Sledge i serien....Synes han spillte godt, og at han formelig led seg gjennom....

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde også høye forhåpninger, men ble vel i motsettning til mange andre, ikke skuffet....

Du er ikke alene. Ikke helt på høyde med BOB, men synes alikevel serien var knallbra. Ble sett i 720p med DD lydspor, men ser frem til å se den igjen på Blu-Ray.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers til den lyden av kuler de har i BOB og Saving Private Ryan osv, så er vel egentlig ikke disse lydene riktige eller spesiellt og autentiske, hvis man først skulle ønsket det..
    Dette gjelder vel stort sett alle filmer. Skulle man hatt autentisk lyd på ting så ville nok enhver actionsene blitt en ubehagelig opplevelse.
    Som feks. kuler som paserer som du sier så er det i virkeligheten en opplevelse du helst ikke vil ha uten hørselvern.

Men nå er vel dette mer ment å være en underholdningsserie enn en fasit fra krigen. Selv om alt er tatt fra virkelige hendelser.

Men jeg synest selvsagt det er veldig bra at noen har glede av serien.
    At den ikke falt i smak hos meg er jo bare min subjektive opplevelse uansett.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

The Pacific (HBO) (Blu-ray)

The Pacific (HBO) (Blu-ray)

Play.com pre order....

36,99£ = 348,92 kr (kurs..20 juni)
    + de pengene staten vil ha

Due for release on 01/11/2010 (i følge play)

Tin box edition, PS..play har 2 utgaver...

Noen bedre priser noe sted ???

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,463
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Amazon.co.uk er billigere, samt at man får med en ekstra BD disk.
    Husk også at de tar vekk den britiske momsen, så det blir enda billigere. Det blir faktisk £30.58+£1.98 i frakt= 307,- NOK (valutta avhengig)

http://www.amazon.co.uk/Pacific-Comp...e-Peleliu-Blu-
    ray/dp/B003CJSWU6/ref=sr_1_3?ie=UTF8&s=dvd&qid=1277019092&sr=8-3

Avbestilte den jeg hadde fra Amazon.com i stedet. Så at prisen der hadde økt litt siden jeg bestilte, men fortsatt 201,- mer enn via co.uk

Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •