Mad Men

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Mad Men

Newcomer Børni sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mad Men

Da er jeg ferdig med første sesong av "Mad Men" som har fått veldig gode kritikker her i Norge,terningkast seks i Adresseavisa blant annet.
    Denne serien skildrer et reklamebyrå på begynnelsen av seksti tallet å du store min hvor disse gutta røyka og drakk på jobbJeg hverken røyker eller drikker whiskey,men etter å ha sett denne serien har jeg nesten lyst til å starte med begge deler
    Miljøskildringene å klærne er helt fantastisk,det er rett og slett nydelig å se på.
    Ikke en serie med mye action,men det er så utrolig bra skrevet å spilt at du bare blir slukt inn i denne fantastiske verdenen.
    Kvinnesynet er helt på trynet å verden har heldigvis gått fremover på dette punktet.
    Hele serien,settene,kostymene og staben står til toppkarakter!
    Disse mennene levde hardt,men gjorde det med stil
    Anbefales!

Intermediate Hoffa sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så litt av denne serien når den gikk på tv, men det lille jeg så virket veldig lovende...skal kjøpe sesong 1 på blu-ray:-D

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hoffa
    Så litt av denne serien når den gikk på tv, men det lille jeg så virket veldig lovende...skal kjøpe sesong 1 på blu-ray:-D
    Bare pass på at den funker på spilleren din.

Jeg har en kliss ny Pioneer LX08 og det funket ikke.

Står også en advarsel på filmen (innsiden):

"Denne platen er tilvirket med den siste Blu-Ray teknikken. Det kan være mulig at våre plater er laget ETTER at din Blu-Ray spiller ble sluppet på markedet. Hvis så er tilfelle kan du kanskje oppleve avspillingsproblemer."

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    286
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nå sett de to første sesongene, og jeg må si dette er en av de bedre seriene jeg har sett på en stund. Deilig å slippe å forholde seg til superkrefter og tid-rom-portaler, men i stedet se svært gode skuespillere bygge interessante karakterer og historier. Nå gleder jeg meg til den varslede sesong 3. Anbefales!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •