Fight Quest

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15

Tråd: Fight Quest

Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fight Quest

Veldig bra serie, her følger vi Jimmy Smith og Doug Anderson på deres reise gjennom verdens tøffeste kampsporter, de trener i 5dager før de skal ha en kamp mot de beste.

Jeg er ikke veldig fan av kampsport, men syntes det her var veldig underholdene.

Tv.com 8,5 Great

Har gått/går på Discovery Channel

Fight Quest-2337335-jpg

Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig - det er en kul serie. Jeg synes dog at serien "Mind, Body and Kick Ass Moves" er hakket bedre.

Man kommer nærmere inn på hver enkelt gren i kampsportens verden og det vises veldig mye syke ting - nesten så man kan "tro" at det grenser til det overnaturlige...

Serien kan kjøpes HER og gikk i sin tid på Discovery den også:-)

Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den må jeg sjekke ut

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er det definitivt verdt;-)

Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    syntes forøvrig episoden med Indonesia (Pencak Silat) var veldig intressant, artig stil minner egentlig litt om drunken boxing.

Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    følger man forresten noen av de samme grenene i Mind, Body and Kick Ass Moves eller?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan se klipp f.eks. HER

Det er mer show off i den serien, er blant annet drunken boxing der ja. Jeg finner den serien MYE mer interresant og informativ enn Fight Quest:-)

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Motsatte av meg da. Jeg så ett par episoder av Mind, Body and Kick Ass Moves så var jeg lei. Var mer sånn "fjas" synes jeg mens Fight Quest og Human Weapon føles mer seriøst. I begynnelsen av første episode av Mind, Body and Kick Ass Moves når han "hovedpersonen" liksom klarte å holde igjen 6 mann eller hva det var for noe som dyttet på han skjønte jeg hvor dette kom til å bære.

Er jo mulig at Mind, Body and Kick Ass Moves tar seg opp etterhvert, så tenkte jeg skulle se igjennom resten også når jeg får tid :-)
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe... Ja husker den nevnte episoden - vet ikke om det tok seg så mye opp i forhold til første episoden...som jeg forøvrig synes var bra:-) Jeg finner iallefall den serien bedre enn Fight Quest, men smaken er jo som kjent som baken;-)

Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    Motsatte av meg da. Jeg så ett par episoder av Mind, Body and Kick Ass Moves så var jeg lei. Var mer sånn "fjas" synes jeg mens Fight Quest og Human Weapon føles mer seriøst. I begynnelsen av første episode av Mind, Body and Kick Ass Moves når han "hovedpersonen" liksom klarte å holde igjen 6 mann eller hva det var for noe som dyttet på han skjønte jeg hvor dette kom til å bære.

Er jo mulig at Mind, Body and Kick Ass Moves tar seg opp etterhvert, så tenkte jeg skulle se igjennom resten også når jeg får tid :-)
    Er enig med deg i det,sett en episode og syntes egentlig ikke noe om han verten her, men veldig intressant og se hva man kan få til med bruken av indre krefter eller hva jeg skal kalle det.

Kommer til og se resten,men syntes Fight Quest var mer underholdene egentlig.

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liker man "Figth Quest" bør man virkelig også ta en titt på "Human Weapon". Dette var den første jeg så ihvertfall. Er veldig like, men holder en liten finger på "Human Weapon" som beste av disse.

Anbefaler også folk å ta en titt på Figth Science sin MMA utgave. Får man se hva de virkelige hardcore folka er gode for.

Her er en liten smakbit derfra.

YouTube - Fight Science MMA - Bas Rutten Kicks a Crash Test Dummy
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liker man "Figth Quest" bør man virkelig også ta en titt på "Human Weapon". Dette var den første jeg så ihvertfall. Er veldig like, men holder en liten finger på "Human Weapon" som beste av disse.

Anbefaler også folk å ta en titt på Figth Science sin MMA utgave. Får man se hva de virkelige hardcore folka er gode for.

Her er en liten smakbit derfra.

YouTube - Fight Science MMA - Bas Rutten Kicks a Crash Test Dummy
    fy **** for noen sinnsyke spark han karen der hadde. Fight Science må jeg sjekke ut ja.

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han heter Bas Rutten å er en tidligere MMA fighter. Søk på han på youtube så vil du finne mye snadder. I de senere år som MMA har blitt mer mainstream å han har blitt for gammel til å sloss hele tiden, så har han vært mye kommentator. Var blandt annet han som var kommentator i så å si alle Pride FC stevnene, hvis det sier deg noe.

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler også dere som liker sånt som dette å ta en titt på MMA tråden vi har her på forumet.

http://avforum.no/forum/generell-chi...ng-traden.html

Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han heter Bas Rutten å er en tidligere MMA fighter. Søk på han på youtube så vil du finne mye snadder. I de senere år som MMA har blitt mer mainstream å han har blitt for gammel til å sloss hele tiden, så har han vært mye kommentator. Var blandt annet han som var kommentator i så å si alle Pride FC stevnene, hvis det sier deg noe.
    aha, skal søke litt på han ja, Pride Fc har jeg hørt om ja.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •