Top Gear - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 42

Tråd: Top Gear

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av sentinel
    La dere merke til prisforskjellen for en GT-R i England og Norge?

Er du seriøs? Visste du ikke at Norge hadde Europas nest-høyeste bilpriser etter Danmark? Jeg oppfordrer deg til å ikke se mer på britiske bilpriser, for de vil få en voksen norsk mann til å gråte når man ser på dobling og tripling bil levert på norske veier.

Corvette i USA = 350.000 kr. Norge = 1.600.000 kr.
    Mitsubishi Evo X i USA = 160-170.000 kr. Norge = 800-900.000 kr.

Osv.

Og her på landet går folk rundt og klager på bensinprisene

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og for all del ikke begynn å se på svenske vs. norske, f.eks på Volvo.... At noen kilometer og en grense skal ha så mye å si.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å være litt barnslig: Det er jævla urettferdig.

Lydbildet
    Guest
    Ja, jeg få vel joine dere i protest-toget. Javla urettferdig!

Men, når det er sagt; hva i alle dager driver egentlig Top gear og for den saks skyld Autofil med egentlig? De tester i hvert fall ikke biler. Jeg synes det er bare CRAP i mange av sendingene. Fly, helikoptere, traktorer, råneracing, bil-fotball, tull og tøv.... MÅ man være harry for å kunne nyte disse programmene? Selv ønsker jeg meg mer testing av biler, rett og slett!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønner poenget ditt, men samtidig er jeg en stor fan av top gear. Top gear
    er jo blitt mer eller mindre et underholdningsprogram med fokus rundt bil. Men jeg
    elsker alt de finner på, spesielt filmingen og stemningen som er i alle reportasjene.
    Afrika-turen, USA-turen, alle kappløpene de har hatt opp gjennom
    årene(blant annet til Oslo!) for å nevne noe. Jeg koser meg virkelig når jeg ser de programmene.
    Og selvfølgelig i tillegg drømme seg bort når Clarkson ratter de heftigste superbilene.

Men testing av normale biler fra merker som Ford, Toyota, Honda, Mazda etc.
    ser man ikke mye til. Og det er litt dumt for bredden i programmet.

BTW; NRK har jo lagt ned Autofil nå, så kanskje Top Gear kan importeres raskere. Dumt at ikke Top Gear går i HD, det ville vært fantastisk!

Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Top Gear startet vel på sesong 12 forrige søndag,blir spennende og se hva sprell de finner på denne gangen

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chal
    Top Gear startet vel på sesong 12 forrige søndag,blir spennende og se hva sprell de finner på denne gangen

For de som ikke har sett første episode av sesong 12, så kan jeg fortelle at de har noe å glede seg til. Jeg hold på å le meg skakk av utfordringen de fikk denne gangen, og gleder meg til mer moro utover i sesongen.
    Forøvrig var Top Gear et program der de hadde seriøse tester av biler tidligere, men uenighet i hvilken retning programmet skulle ta førte til en konflikt mellom Tiff Needel og Jeremy Clarkson, og dermed gikk Tiff til channel Five og startet Fifth Gear. Etter dette ble Top Gear mer underholdning og i dag er det mer eller mindre et rent underholdningsprogram, mer med biler enn om biler. Men Top Gear er mer populært enn noen gang, så det var vel den riktige måten å gjøre på skulle programmet overleve. I dag finnes det også Top Gear Australia som startet første sesongen for ikke mange månedene siden og etterhvert kommer det også Top Gear USA.

Active
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    355
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For de av oss som bare er over middels interessert i biler er TopGear en vanvittig bra serie. Kan vel best sammenliknes med Senkveld i Norge (fokus på stunts og talkshow...)

Dere må bare spare dere for å se Australia-versjonen. Ush det var makkverk!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    135
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Flintstone
    For de av oss som bare er over middels interessert i biler er TopGear en vanvittig bra serie. Kan vel best sammenliknes med Senkveld i Norge (fokus på stunts og talkshow...)

Dere må bare spare dere for å se Australia-versjonen. Ush det var makkverk!
    Jeg er så enig så enig i alt du sier. Sett to episoder av første sesongen, og nå gidder jeg ikke se flere episoder. Skal gi de en ny sjanse til neste år med ny sesong, kanskje de har lært noe, eventuelt fått nye programledere, det er lov å håpe.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrPaulus
    For de som ikke har sett første episode av sesong 12, så kan jeg fortelle at de har noe å glede seg til. Jeg hold på å le meg skakk av utfordringen de fikk denne gangen, og gleder meg til mer moro utover i sesongen.
    .
    Det ser ut til å bli dritbra! Gleder meg så sykt til hver episode nå. Som deg, så lå jeg på gulvet å lo. Burka-traileren til Jeremy var priceless! :-D :-D :-D :-D :-D

Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Amerikanske Muskelbiler i Episode 2 gutta vroom!!!

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra episode. Litt mer seriøs denne gangen. Corvetten er groooooooom

Active chal sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    339
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Bra episode. Litt mer seriøs denne gangen. Corvetten er groooooooom
    ja den er helt sinnsyk

Active jokke2k3 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    For å være litt barnslig: Det er jævla urettferdig.
    .. bare for å fortsette en god trend: Det blir ikke billigere/bedre av at "noen" stemmer på den rød-grønne Quisling-regjeringen...

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokke2k3
    .. bare for å fortsette en god trend: Det blir ikke billigere/bedre av at "noen" stemmer på den rød-grønne Quisling-regjeringen...
    Bare det norske folket hadde visst visst hva slags blodavgifter det er snakk om, så hadde vi ikke trengt å stemme på FrP for å ha en liten håp om mer fornuftige avgifter.

Active Petter Smart sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si jeg ble veldig skuffet over Sesong 11.. virket ikke som gutta var helt med i den sesongen. Men heldigvis er de tyilbake nå i sesong 12! humoren er på topp, selv om jeg er litt enig med andre her angående seriøsiteten ved programmet så var nok jeg en av de som elsket å se "challenges" med gutta isteden for å høre på lange kjedelige fakta.

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Watch Top Gear | episodes online free

for de som ikke viste om denne siden.

mulig det er blitt linket til tidligere.

mvh
    stian

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk skal du ha! Denne har ikke jeg visst noe om..

Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Huff hvor jævli det er å bo i Norge!!

Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    Er du seriøs? Visste du ikke at Norge hadde Europas nest-høyeste bilpriser etter Danmark? Jeg oppfordrer deg til å ikke se mer på britiske bilpriser, for de vil få en voksen norsk mann til å gråte når man ser på dobling og tripling bil levert på norske veier.

Corvette i USA = 350.000 kr. Norge = 1.600.000 kr.
    Mitsubishi Evo X i USA = 160-170.000 kr. Norge = 800-900.000 kr.

Osv.

Og her på landet går folk rundt og klager på bensinprisene
    Når dollaren er rekord-lav så blir bil-prisene lave, men så glemmer vi alltid at Amerikanske priser er uten tax, mm. I tilegg tjener den menige mann kanskje 30-100 kr/t uten oppsigelsevern, uten helseforsikring, de som har helseforsikring av vanlige folk må betale 500$ i egenandel for en konsultasjon/behandling på sykehus. Konsultasjon med bakterietest i hals kostet 165$ for 10min til legen når jeg studerte der, heldigvis for meg så kom jeg fra Norge å slapp å betale ei krone.
    Skolen jeg gikk på kostet 12-15.000$ i skoleavgift pr år(det finnes rimeligere alternativ) min skole var vel midt på treet.
    Dette passer selvfølgelig for vinnerne i sammfunnet og de som er født med sølvskje i munnen(inkl meg selv)
    Tar vi kjøpekraften vi har så er det ikke dyrt i Norge med tanke på hva vi får med, jeg var til legen idag med datteren min, tok røntegn samt lege-visitt, kostet 0 kr, i USA og mange andre land ville det kostet mange tusen kr, og resultatet er at en taper er født, vil du ha billig øl, bensin osv så bør dere flytte fra Norge så får dere oppleve de prioriteringene dere vil ha, så kanskje dere vil skifte mening.(vil gjerne ha bedre veier og mindre avgift på biler, da jeg tror at det vil medføre reduserte utgifter på trafikk-skadde og mindre sykelønn-utbetalinger, men alt blir ikke perfekt, men det er ikke langt ifra det i Norge)

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Petter Smart
    selv om jeg er litt enig med andre her angående seriøsiteten ved programmet så var nok jeg en av de som elsket å se "challenges" med gutta isteden for å høre på lange kjedelige fakta.
    Det er jo humoren og "challenges" som er top gear. Det er jo fantastisk. Top Gear kommer ALDRI til å bli et helt reint seriøst bilprogram og det er jeg glad for. Jeg sitter å ler meg ihjel av et bilprogram og liker det sånn! :-D

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •