"Surface"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12

Tråd: "Surface"

Active Andy_Dandy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"Surface"

Måtte bare kjøpe denne serien, så den på Platekompaniet til 250,- Hadde aldri hørt om den, eller sett den på TV, men er svak for undervanns Sci-fi og sjømonster....

Kan ikke si jeg angrer, etter å ha sett 10 av 15 episoder så langt.

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fin serie det! litt treg til tider, men det dummeste er at det kun er en sesong, og ingen avslutning.....

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oooops, nå ødela du slutten for meg....

Jepp, synd de ikke kan presse alt inn på en sesong, eller to sesonger maks, og ikke trekke serier før de er ferdige. Eller la de gå for lenge, til de går på tomgang, for den del.

250,- er den verdt okke som!

Intermediate ruxxy sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    1,612
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kommer det ikke en sesong 2? Dette var en meget spennende serie som jeg kunne tenkt meg å fulge med på videre

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva skjer med at bra serier slutter så fort uten noen spesiell verdig avslutning?! makan...

Active Colargol sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Må nesten bare utrykke hvor forbanna jeg blir på tvnorge.

Hverken under oppstarten, eller noen av episodene, blir det opplyst at serien er kanselert etter første sesong.

Rett før siste episode kommer det fra den norske hallodama: "Og nå: Den spennede sesongavslutningen av Surface!"

Etter at episoden er ferdig kommer de tilfeldigvis inn å beklager at flere episoder ikke vil bli vist da serien er kanselert.

Dette kunne de faan meg opplyst om ved serie start. Da det allerede da var en god stund siden serien var kanselert.

Blaaargh!! Måtte de brenne i HELV...!!

Ble nesten like forbanna som når Farscape ble kanselert for noen år siden. Men den fikk da i det minste en avslutning....

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, denne serien hadde fortjent en bedre sjebne. Skjønner ikke at de ikke på forhånd kan bestemme seg for antall sesonger, og da kanskje maks to, for så å kjøre løpet ut. Er desverre en kjip bieffekt av at pengemakten rår totalt i serielagingen i USA, men ofte er dette meget kortsiktig tenkning. Folk går lei dette fenomenet etterhvert, og til sist gidder vi vel heller ikke kjøpe uferdige serier i boks lengre

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andy_Dandy
    Skjønner ikke at de ikke på forhånd kan bestemme seg for antall sesonger, og da kanskje maks to, for så å kjøre løpet ut.
    Kommer aldri til å skje. Å gi seg på topp er et ikke eksisterende prinsipp innen business. Blir første sesong en suksé lager man naturligvis en til. Og blir sesong 2 også en suksess, lager man naturligvis en tredje. Tilsvarende er det kun en eneste grunn til at en serie blir kanselert midt i en sesong...

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Kommer aldri til å skje. Å gi seg på topp er et ikke eksisterende prinsipp innen business. Blir første sesong en suksé lager man naturligvis en til. Og blir sesong 2 også en suksess, lager man naturligvis en tredje. Tilsvarende er det kun en eneste grunn til at en serie blir kanselert midt i en sesong...
    Ja, er desverre enig, men er jo lov å håpe at de snart skjønner at alle serier flopper uansett når det blir for mange sesonger, og plottet begynner å bli tynnslitt. Før var det jo bare typiske såpeserier eller detektivserier som gikk og gikk, kanskje med untak av Star Trek. Serier som f. eks. Nord og Sør, Winds of War, Twin Peaks, Rød Snø og Riget hadde jo en naturlig slutt, og dett var dett..... (Riget måtte riktignok avsluttes litt tidligere siden mange av hovedpersonene døde før de fikk avsluttet). Synd at såpeprinsippet nå gjelder absolut alt av serier fra statene. Eneste hederlige unntaket jeg kommer på de senere årene er Band of Brothers.

Serier med relativt avsluttende episoder fra gang til gang er det jo derimot naturlig å kunne la gå til de blir upopulære, som f. eks. Derrick aus der Reihe og Colombo......

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andy_Dandy
    JEneste hederlige unntaket jeg kommer på de senere årene er Band of Brothers.

Å nei du! Mr. Spielberg har vært innblandet i enda et fantastisk prosjekt som ble avsluttet etter ti episoder tror eg! Så nå må du enten tenke deg om og komme på navnet på denne FANTASTISKE serien, eller så må du SE DEN!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av santa claus
    Å nei du! Mr. Spielberg har vært innblandet i enda et fantastisk prosjekt som ble avsluttet etter ti episoder tror eg! Så nå må du enten tenke deg om og komme på navnet på denne FANTASTISKE serien, eller så må du SE DEN!
    Hehe, er vel "Taken" du tenker på? Helt enig, det var en meget god serie, og akkurat passe lang. Både "Taken" og "Band of Brothers" er gode eksempler på det jeg vil kalle seriøse serier, og som burde være et eksempel til etterfølgelse for alle andre seriemakere.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begge deler er vel å regne som miniserier da...

Serier kan meget godt ha mer enn 10 episoder! Gjerne et par sesonger, men handlingen må ikke tynnes ut og dras ut i det uendelige!

Kan hvertfall avslutte historiene, kanskje begynne på nytt! Slik at me får svar på noen av spørsmålene!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •