The Shield - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 49 av 49

Tråd: The Shield

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    517
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Porcupine Tree

Porcupine Tree hadde med ei låt i episode 6, sesong 7! My Ashes ble spilt i en scene der. Ellers skal jeg innrømme at The Shield ikke er særlig representert hos meg, men jeg er åpen for mye forskjellig.

Active jokke2k3 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hyyl & Gråt! Hvorfor er ikke Sesong 7-episodene tilgjengelige i noe som kan ligne på brukbar kvalitet? 4:3 divx med forferdelig lyd :cry:

Startet med Sesong 1 & 2 av denne serien i august en gang. Nå er jeg da ferdig med det som er å oppdrive på DVD...

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokke2k3
    Hyyl & Gråt! Hvorfor er ikke Sesong 7-episodene tilgjengelige i noe som kan ligne på brukbar kvalitet? 4:3 divx med forferdelig lyd :cry:

Startet med Sesong 1 & 2 av denne serien i august en gang. Nå er jeg da ferdig med det som er å oppdrive på DVD...
    The Shield ER i 4:3.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokke2k3

Joda, fins noen episoder i x.264 format, ellers vanlig .avi men kvaliteten er god nok til å være vanlige tv rls syns jeg.

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er siste episode "Family meeting" på vei ned her... Tror det er en dobbeltepisode... Skal sees med andakt, men gjett om disse skal i dvdhyllene mine etterhvert da.. Og gjerne i BD når/om de kommer...... Håper på en knall slut

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var en genial slutt, som virkelig levde opp til forventningene mine. Det var langt fra en "happy ending" noe som ikke hadde passet inn i det hele tatt. Det gikk som jeg trodde, med kanskje ett par vrier jeg ikke så komme. Genial serie, å enig med Etaten. Denne serien skal skaffes på BD så fort jeg kommer over de.

Kort fortalt. En genial slutt på en genial serie.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane
    Var en genial slutt, som virkelig levde opp til forventningene mine. Det var langt fra en "happy ending" noe som ikke hadde passet inn i det hele tatt. Det gikk som jeg trodde, med kanskje ett par vrier jeg ikke så komme. Genial serie, å enig med Etaten. Denne serien skal skaffes på BD så fort jeg kommer over de.

Har ikke hatt tid før nå, så snurrer iver nå... Gleder meg, og hadde heller ikke forventet meg en typisk "happy ending" ... Godt du ikke kom med "spoilers" nå

Newcomer Costanza sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kane

er det satt realese dato på sesong 1 på BD ?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble en heftig avslutning på en heftig serie... Godt å se at serier kan avsluttes på en bra måte... Synd derimot å vite at det ikke blir mer av denne... Men, slik er livet...

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •