Laste ned serier? Lovlig? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av goldeneagle
    for en stund siden så gikk denne diskusjonen høyt i media og da sto det faktisk i fedrelandsvennen at det var lovlig å laste ned serier som gikk på TV og jeg kan vanskelig se for meg at de vil skrive noe slikt hvis det ikke er lovlig.
    og så lenge det faktisk er lov å ta opp ting som går på tv, så skjønner jeg ikke at det ikke skal være lovlig å laste ned serier

Det er lovligheten rundt det du beskriver jeg også lurer på, men det du sier er jo også at all musikk som går på radio er lov å laste ned og alle filmer som går på tv også er lov å laste ned. Det KAN ikke stemme.

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Mener jeg hørte en gang at det er lov å laste ned film/musikk osv men det som ikke er lov er å laste det opp. Altså de som legger ting ut for nedlasting er de som gjør noe galt og ikke den personen som bare "snubler" over noe som ligger ute på nettet.

Påstår ikke at det er sånn, bare mener og ha hørt det. Da kan man jo selfølgelig begynne å diskutere igjen da. Hvis man laster ned en film så vet man jo at den er lagt ut ulovlig. Gjør man da noe galt?

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •