Grey's anatomy

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Grey's anatomy

I går benket eg og kona oss foran tv skjermen klar for 3 sesongavslutning av sykehusserien Grey's anatomy!

For de av dere som ønsker en ganske så ok trekvarters tid foran skjermen med kona der kona også vil kose seg så anbefaler eg denne serien! (Er kona sykepleier eller lege i tillegg er det perfekt for fruen som da kan briefe med alle de latinske uttrykkene som dukker opp underveis!)

Det er mye fokus på andre ting enn å fikse syke folk! Chicago hope var kjent for sine ekstremt nøye undersøkelser før de "fikset en syk" i tv verden! Her tror eg gjerne de leter etter de mest spesielle sykdommer og uhell som kan skje og sender alle til Seattles Grace Memorial!

Men serien er spennende, den er romantisk og den er morsom! Så kos dere, og la kvinnen kose seg og!

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt grei serie, egner seg som du sier godt ilag med kjæresten.:-D
    Om en liker sykehusserier vil jeg også anbefale House MD,

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hun rødhårete dama synes jeg gjør serien vel verdt å på: Dr. Addison Montgomery (Character). Fin dame, og ikke minst flott bil hun har: Porsche 356 Speedster - drømmevogna over alle drømmevogner til Msport!

Ellers er det helt ok underholdning å se på sammen med samboeren. Også her hjemme kan min bedre halvdel brife litt med kunnskapene sine - tror hun synes det er gøy når jeg ikke forstår alt og hun kan forklare noe av det som foregår.

Edit: forøvrig kjører hun samme type Porsche som så vidt jeg vet James Dean endte sine dager i: James Dean - Wikipedia

Newcomer Børni sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda,må nok krype til korset å innrømme at denne falt i smak også her "Nazisten" med sine utbrudd er stor underholdning

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må vel gå litt mot strømmen jeg da, for jeg klarer ikke tanken på den serien engang, får svettetokter bare jeg hører mcdreamy,mcmuffin, mcstuffin og whatnot, men de har jo en del pene jenter med da, det skal de ha.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne serien er såpass munter og gøy fremstilt at det er knallbra. Et friskt pust.

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må innrømme at jeg liker denne serien, også The Practice som er en slags videreføring av denne.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •