Lost tråden - Diskusjon rundt Lost's mysterier - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 19 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 373
    Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    En TV-serie lages for å binde seerne til skjermen, slik at TV-kanalen kan få reklameinntekter. En TV-serie lages IKKE for å gi svar på de spørsmålene den skaper :-)

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen formening om hvem som lå i kisten? ikke venn eller familie.. kan være Ben?

Active svennis1982 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob
    En TV-serie lages for å binde seerne til skjermen, slik at TV-kanalen kan få reklameinntekter. En TV-serie lages IKKE for å gi svar på de spørsmålene den skaper :-)
    Men nå vet vi jo hvor lenge det er igjen, og det er nok spørsmål, så om de svarer på noen av de, så mister de vel ikke alle seerne.

John virker som om han vil gjøre alt for og bli på øyen - plantet eksplosiver på ubåten, drepte Naomi. Tror han vil vite hvorfor han kan gå igjen, og om han mister denne muligheten når han drar vekk derfra (Hvis han i det hele tatt vil vekk derfra - virker som livet hans var ganske kjedelig og uten mening - sett fra flash backene)

Er spent på hva som skjer med hensyn til Jacob, John og Walt (guttungen) - I det hele tatt, gleder meg til sesong 4

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det virkelig sant? Da lærte jeg noe nytt i dag og gitt

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    Noen formening om hvem som lå i kisten? ikke venn eller familie.. kan være Ben?
    Det er jo helt klart Sawyer som ligger i kisten

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dobbeltepisoden i gårkveld var definitivt en høydare i en ellert laaaaangtekkelig og heller kjedelig sesong. Nå gleder jeg meg faktisk litt til neste (i 2008!).

Og den fremoverflashen var en spennende vri. Skjønte ikke før helt i slutten at det var i fremtiden, men jeg slet med å plassere den i fortiden hans

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ohkaasa1977
    Det er jo helt klart Sawyer som ligger i kisten
    Hvis du ser på avisutklippet som Jack leser (bilde her) så kan en se deler av navnet til den døde personen Jo... ...ntham - noe som ikke passer til Sawyer (James Ford), ben eller noen av de andre personene (så vidt jeg kan huske) - skal bli spennende og se om de følger opp med flere "fremover flash"

Edit: spelling

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svennis1982
    Hvis du ser på avisutklippet som Jack leser (bilde her) så kan en se deler av navnet til den døde personen Jo... ...ntham - noe som ikke passer til Sawyer (James Ford), ben eller noen av de andre personene (så vidt jeg kan huske) - skal bli spennende og se om de følger opp med flere "fremover flash"

Edit: spelling
    Det står vel:
    "Man found de..............
    downtown Lo....

The body of Jo (eller a)............. ontham of New York was found.......rtly after 4
    am in the .... of Grand Avenue.

Hele teksten kan da være:
    Man found dead in downtown Los Angeles.
    The Body of Jacob Bontham(??) of New York was found shortly after 4 am in the middle of Grand Avenue.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror ikke Locke drepte Naomi fordi han er redd for å forlate øya og at han da vil bli lam igjen, for "French lady" sa hun aktet å forbli på øya. Altså er det å bli igjen en mulighet som også Locke kunne benytte seg av.

Jeg tror nok heller at han har vært i samtale med Jacob (via "Walt", som jeg ikke tror er selveste Walt, men Jacob i en av sine manifestasjoner), og har funnet ut hvem det er som er i "redningsmannskapet" på båten, og hva som vil skje om de blir 'reddet'.

Vi har til nå sett at Locke er veldig lite drapsmann - han nektet å drepe 'faren' sin, selv med alt det grusomme han hadde gjort mot ham, og han klarte ikke å skyte Jack. Derfor er det sannsynlig at det å kaste kniven etter Naomi må ha vært en siste desperat mulighet; noe han måtte gjøre.

Jeg tror også at Jacob ER monsteret på øya. Litt skuffende forklaring i så fall kanskje, men jeg tror at sanden/støvet som lå på bakken rundt hytta til Jacob er 'monsteret' i "hvilestilling". At når Jacob er ute på tur, så bruker han av og til dette som en manifestasjon - andre ganger kan han bruke personer folk kjenner, f.eks. broren til Mr. Eko og Walt.

En annen ting jeg tror, er at denne flash forwarden vi så i disse siste episodene ikke er der vi er når sesong 4 begynner. Da vil jeg tro vi fremdeles er på øya, og får se hva som skjedde etter 'telefonsamtalen'.
    Jeg tror også at denne flash forwarden der de er kommet hjem ikke vil bli tatt opp igjen før i slutten av sesong 4 - kanskje ikke før slutten på hele serien. Mannen i kisten er nok en vi ikke har sett enda, men som kommer i de kommende sesongene.
    Jeg tror det at de blir reddet har ført til at de alle er mer eller mindre "cursed", og at fæle ting skjer med dem. At Jack derfor vil tilbake igjen, ikke fordi det er folk der som han vil redde, men fordi virkeligheten hjemme ble noe helt annet enn det han trodde - at han nå har opplevd ting som har fått ham til å tro på at de aldri skulle ha forlatt øya - at det ikke var 'meningen'.

Dette er mine 'teorier' - har sett andre mene noe av det samme, men det er vel fordi det er ganske logiske tankerekker, kanskje.

Skal selvsagt også bli morsomt å få forklart (forhåpentligvis) alle de tingene vi lurer på. Personlig er jeg spent på restene/ruinene av den enorme statuen som de så; et par ben med fire tær pr. fot...

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Det står vel:
    "Man found de..............
    downtown Lo....

The body of Jo (eller a)............. ontham of New York was found.......rtly after 4
    am in the .... of Grand Avenue.

Hele teksten kan da være:
    Man found dead in downtown Los Angeles.
    The Body of Jacob Bontham(??) of New York was found shortly after 4 am in the middle of Grand Avenue.
    Dette er tatt rett fra Lostpedia

Los Angeles
    Man found dead in
    downtown loft

"The body of Jo...[unreadable]...[a]ntham of
    New York was discovered shortly after 4
    a.m. in the...[unreadable]...of Grand
    Avenue. Ted [lastname], [a door]man at The
    Tower...[unreadable]...heard loud
    noises...[unreadable]...antham's loft.
    [unreadable]... [sa]fety, he co[nfessed]
    [unreadable]...discovered the
    [unreadable]...a beam in the
    [unreadable]...[ac]cordin[g]...[unreadable]..."

Tror ikke det kan være Jacob - siden avisutklippet er skrevet omtrent i samme type som her på AVforum
    o - a
    men, det er jo ikke det beste bildet, så det er ikke helt umulig at det er jacob, eller sawyer. Dessuten, det er ikke sikkert at det er et manuskript utklipp, det kan være at de bare har tatt et ekte avisutklipp og brukt det, uten og tenke på at folk sitter med HD sendinger og kan pause avspillingen akkurat når de ønsker det.

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Måten Charlie døde på synes jeg var fullstendig tåpelig. Han kunne jo likesågodt ha løpt ut av rommet og lukket døren fra utsiden.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Maastricht
    Måten Charlie døde på synes jeg var fullstendig tåpelig. Han kunne jo likesågodt ha løpt ut av rommet og lukket døren fra utsiden.
    Poenget er at han måtte dø, desmonds visjoner måtte fullføres slik at de andre kan få dra fra øya

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller svømt ut av vinduet, ettersom rommet var trykkutlignet i det det ble fylt med vann.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller svømt ut av vinduet, ettersom rommet var trykkutlignet i det det ble fylt med vann.
    Det kan jo hende han gjorde det

Vi så jo hvordan John våknet til live etter noe alle trodde var den sikre død!

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenkte på det, men synte det hullet var litt lite til å åle seg ut av.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av asvaberg
    Det kan jo hende han gjorde det

Vi så jo hvordan John våknet til live etter noe alle trodde var den sikre død!
    Det hadde jo vært kjekt, men jeg tror nok han er død. Lurer på om Mikhail overlevde eksplosjonen, han har jo vært igjennom en del allerede... Litt rart at vannet gikk helt opp til taket... men men, det er jo tross alt TV

Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tenkte på det, men synte det hullet var litt lite til å åle seg ut av.
    Dette burde få slutt på synsingen

Active
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    460
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette burde få slutt på synsingen
    Hehe, satt akkurat og gjorde det samme. Kanskje det går :-D

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, satt akkurat og gjorde det samme. Kanskje det går :-D
    Det går helt fint, har selv krabbet gjennom mindre mannhull enn det...

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var en ting jeg ikke fikk til å stemme i den "fremover flashen". I en diskusjon med en lege sier Jack: "Hent min far så skal vi se hvem som er mest full". Han var vel død? Det var jo derfor Jack var i Sydney, for å hente farens lik.

Side 5 av 19 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •