Lost tråden - Diskusjon rundt Lost's mysterier - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 19 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 373
    Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Dal
    Dette er en veldig viktig hendelse i Lost-historien.
    Den luken de var nedi, og slo inn numre, det ble jo gjort for å forhindre at en slags elektromagnetisk abnormitet skulle ta livet av hele øya. Når de da sluttet å slå inn disse kodene, skjedde det en slags "elektromagnetisk storm" som gjorde at himmelen ble lilla (og skapte den lyden du snakker om). Dette førte til at øya kunne sees av resten av verden i et lite øyeblikk, og dette fører igjen til at Widmore endelig oppdager den igjen, og sender styrker dit. I tillegg førte det også til at Desmond nå er i stand til å se små glimt av framtiden.

Denne abnormiteten er jo også den som fører til at flyet styrter på øya der i det hele tatt. Vi får se i en episode at Desmond er dritlei av å trykke inn den koden, og bestemmer seg for å se hva som skjer når han lar være. Men når "stormen" begynner å rase nedi luken der han er, angrer han, og slår inn koden.
    Senere får vi vite at Oceanic 815 er akkurat over luka når dette skjer, og blir slitt i 2 deler.
    Tusen takk for en meget flott "oppklaring" , om jeg skal få kalle det det. Nå er jeg med på hva som skjer, selvom jeg allerede visste det, men ikke at alt hang i sammen på en slik måte du forklarer.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Tusen takk for en meget flott "oppklaring" , om jeg skal få kalle det det. Nå er jeg med på hva som skjer, selvom jeg allerede visste det, men ikke at alt hang i sammen på en slik måte du forklarer.
    Bare hyggelig

Noe av det jeg synes er mest spennende, er monsteret, den svarte "skyen".
    Jeg anbefaler på det sterkeste å se denne videoen om monsteret, den ga iallefall meg en mye bedre forståelse av en del ting som jeg før synes var helt uforklarlig.

Han som har laget den videoen har også laget såkalte "recaps" av alle episodene i sesong 4, alle vel verdt å se

Forøvrig har produsentene sagt at alle spørsmål skal besvares før serien slutter, og at serien bør sees på som en stor mosaikk der de legger ned en og en bit, og som vil gi ett stort samlet bilde til slutt.
    Hittil synes jeg det har stemt ganske greit.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var dagens episode ferdig.

Ble jo forvirret i dag da når Claire dukket opp i hytten :-O
    Men hva i *******... flytte øyen :-O
    Tror øyen inneholder mange flere hemmeligheter en det vi har sett :-)

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare hyggelig

Noe av det jeg synes er mest spennende, er monsteret, den svarte "skyen".
    Jeg anbefaler på det sterkeste å se denne videoen om monsteret, den ga iallefall meg en mye bedre forståelse av en del ting som jeg før synes var helt uforklarlig.

Han som har laget den videoen har også laget såkalte "recaps" av alle episodene i sesong 4, alle vel verdt å se

Forøvrig har produsentene sagt at alle spørsmål skal besvares før serien slutter, og at serien bør sees på som en stor mosaikk der de legger ned en og en bit, og som vil gi ett stort samlet bilde til slutt.
    Hittil synes jeg det har stemt ganske greit.
    Flotte greier. Skal se å få sett den videoen i løpet av kvelden, eller i morgen mange takk.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm! Episode 12 som kommer på nett i natt, ser ut som å være første del av en tre-delt episode?! De to neste delene, kommer neste uke til samme tid. Er dette sesong avslutningen?! Da blir det isåfall en kort sesong :neutral:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    808
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    var det ikke snakk om at alt skulle avsluttes som en spillefilm?
    Lurer litt på den episoden man ser frem i tid,hvor Jack er den eneste i en begravelse og møter Kate rett etter begravelsen og gir beskjed at hun ikke får lov å møte jack..

Hvem er det som ligger i kisten og hvem liker ikke at Kate møter jack?
    Noen som har en mening?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spillefilm? Det har jeg ikke hørt noe om. Jeg leste på dagbladet for en tid tilbake, at serien skulle avsluttes etter 10 sesonger i 2009. Ikke vet jeg hvordan de skal klare å kjøre gjennom 10 sesonger, i løpet av 2009.. Les selv!

Dato bestemt for siste «Lost»-episode - Film - Dagbladet.no

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dakjos
    var det ikke snakk om at alt skulle avsluttes som en spillefilm?
    Lurer litt på den episoden man ser frem i tid,hvor Jack er den eneste i en begravelse og møter Kate rett etter begravelsen og gir beskjed at hun ikke får lov å møte jack..

Hvem er det som ligger i kisten og hvem liker ikke at Kate møter jack?
    Noen som har en mening?
    Kan ikke huske at noen sa hun ikke fikk lov, hun sa vel at hun måtte henge i tilbake fordi *ham* ventet på henne. Med det vi vet i dag er det vel ikke urimelig å anta at hun mente Aaron.

Hvem som ligger i kisten vet vi ikke, men det er en av tingene produsentene har sagt skal bli besvart i sesong 4. Det ser iallefall ikke ut til å være en spesielt populær person

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hm! Episode 12 som kommer på nett i natt, ser ut som å være første del av en tre-delt episode?! De to neste delene, kommer neste uke til samme tid. Er dette sesong avslutningen?! Da blir det isåfall en kort sesong :neutral:
    Spillefilm? Det har jeg ikke hørt noe om. Jeg leste på dagbladet for en tid tilbake, at serien skulle avsluttes etter 10 sesonger i 2009. Ikke vet jeg hvordan de skal klare å kjøre gjennom 10 sesonger, i løpet av 2009.. Les selv!

Det offisielle er at serien skal avsluttes etter 48 episoder, inkludert sesong 4.
    Og disse 48 episodene skal fordeles over 3 sesonger, S4, S5 og S6, altså 16 episoder i hver sesong.

På grunn av streiken som var så måtte denne sesongen kuttes ned. De laget først 8 episoder, men siden streiken sluttet relativt tidlig, ble det annonsert at de kom til å rekke og lage 5 episoder til. Dette ble (heldigvis) til 6, fordi de følte at de trengte dette antallet for å avslutte sesongen skikkelig.
    De to episodene som da mangler for sesong 4, blir fordelt på ett eller annet tidspunkt i sesong 5 og 6. Slik at det fremdeles blir 48 episoder totalt.

Så i 2010 er det slutt.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det offisielle er at serien skal avsluttes etter 48 episoder, inkludert sesong 4.
    Og disse 48 episodene skal fordeles over 3 sesonger, S4, S5 og S6, altså 16 episoder i hver sesong.

På grunn av streiken som var så måtte denne sesongen kuttes ned. De laget først 8 episoder, men siden streiken sluttet relativt tidlig, ble det annonsert at de kom til å rekke og lage 5 episoder til. Dette ble (heldigvis) til 6, fordi de følte at de trengte dette antallet for å avslutte sesongen skikkelig.
    De to episodene som da mangler for sesong 4, blir fordelt på ett eller annet tidspunkt i sesong 5 og 6. Slik at det fremdeles blir 48 episoder totalt.

Så i 2010 er det slutt.
    Javell, okei! Ikke helt slik det sto i artikkelen på Dagbladet, men ikke langt i fra. Jaja, vi får smøre oss med tålmodighet. Enda noen år igjen å følge med på Lost haha

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig en skikkelig spennenede episode av Lost :-D Nå er jeg mega klar for sesong avslutningen om 2 uker :-D

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvis dette hadde vært fakta, at det skulle bli en spillefilm, hadde Lost mistet min respekt.

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig en skikkelig spennenede episode av Lost :-D Nå er jeg mega klar for sesong avslutningen om 2 uker :-D
    Flotters. Måtte hjelpe fatter å sette ut båten så jeg rakk selvfølgelig ikke den ene spisoden denne sesongen som tydeligvis var verdt å se..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var en veldig fin episode ja. Oppklarte en god del, og føler nå at ting henger relativt i hop. Tydelig at båten kommer til å gå i lufta, når vi på en måte vet hvem som overlever. Men hva skal de da finne på i de to neste sesongene?

Da skulle det jo nesten blitt en vanlig dramaserie? En av de vil vel sprekke å fortelle hele historien, og ikke historien som de sikkert har fått MASSE penger av Oceanic for å fortelle. Nei, nå blir det spennende.

Likte spesielt musikken på slutten av episoden, da fikk jeg følelsen av at vi nærmer oss slutten på en epoke faktisk..

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dag Erik
    Var en veldig fin episode ja. Oppklarte en god del, og føler nå at ting henger relativt i hop. Tydelig at båten kommer til å gå i lufta, når vi på en måte vet hvem som overlever. Men hva skal de da finne på i de to neste sesongene?

Da skulle det jo nesten blitt en vanlig dramaserie? En av de vil vel sprekke å fortelle hele historien, og ikke historien som de sikkert har fått MASSE penger av Oceanic for å fortelle. Nei, nå blir det spennende.

Likte spesielt musikken på slutten av episoden, da fikk jeg følelsen av at vi nærmer oss slutten på en epoke faktisk..
    Med mindre jeg surrer, referer du vel her til episoden som kommer på TVN førstkommende onsdag. I såfall, vennligst vent med å diskutere innholdet i disse episodene til de er vist her i Norge. Tar jeg feil, er det bare å overse siste...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greit, nå er det tilbake til god gammel hvit, hvis man vil lese innholdet i posten min

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    511
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    må si jeg gleder meg til dobbelt avslutnings episoden nå

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AVFredrik
    Hvis dette hadde vært fakta, at det skulle bli en spillefilm, hadde Lost mistet min respekt.
    ENIG!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Flotters. Måtte hjelpe fatter å sette ut båten så jeg rakk selvfølgelig ikke den ene spisoden denne sesongen som tydeligvis var verdt å se..
    Det gjør jo ikke noe. Last ned fra nettet

Side 11 av 19 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •