TV: Heroes - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 7 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 139

Tråd: TV: Heroes

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Ja dette blir bare bedre og bedre - den 3'e episoden var mye mer intressant enn de to første.

Dette lover godt!!
    Enig i det. Synes ikke ep. 1 og 2 var noe særlig, og lite effekter (som såg litt billige ut). Men ep. 3 var det bedre på alt, så nå skal jeg følge med videre. Vurderte faktisk å slutte å se etter ep. 1 og 2.

H. Sendes også på svensk TV4 og sendes også i reprise på NRK1.

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av santa claus
    Noen som vet om disse mellomepisodene det var snakk om?

De som skulle komme mellom sesong 1 og 2....?

Ikke hørt noe mer om de liksom...

De kommer seff i pausen i sesong 2.... Heroes Origin! Blir gode greier tror eg!

Active big T sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    487
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var jeg akkuratt ferdig med sesong 1. (sett på dvd de siste dagene, ingen nedlastning her i gården :razz: )

Må bare si for en konge serie! Blir vanskelig å vente til neste år på å se fortsetelsen...

*SPOILER*
    Er det andre som ser paralleler til Konspirasjons teoriene rundt 11/9? De som går ut på at Bush/CIA stod bak? Jeg tror selvsakt ikke på dem, men det er mange paralleler i forhold til at Linderman/Nathen vill at han skal sprenge NY for å komme til makt osv...
    Bare en tanke

Noen som kjenner til gode fan sites, med eventuelle teorier osv?

BTW: musikken som spilles i serien, finnes det noe sound track, eventuellt noe lignende musikk noen har og anbefalle? var en mini dokumentar på DVDen hvor de nevnte noen navn men husker de ikke... Kan alltids se gjennom den igjen men hvis noen kjenner til en spesifikk artist?

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mulig at dette er litt feil tråd, men er det fler enn meg som synes bildekvaliteten på Heros på NRK3 er dårlig? Det synes veldig godt på f.eks. hår eller andre bilder med mye detaljer. Det blir liksom pixelrert. Veldig synd siden serien ellers er knall.

Det er ikke TV-en som er synderen (37" Pana plasma), da skulle dette vært synlig på andre kanaler også, og jeg har heller ikke lagt merke til dette på andre programmer på NRK3. Hvordan det er på reprisen på NRK1 har jeg ikke sjekket.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff, bare 2 episoder igjen. Gruer meg som en hund til jeg er ferdig.

Hva skal jeg se nå da ?

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Mulig at dette er litt feil tråd, men er det fler enn meg som synes bildekvaliteten på Heros på NRK3 er dårlig? Det synes veldig godt på f.eks. hår eller andre bilder med mye detaljer. Det blir liksom pixelrert. Veldig synd siden serien ellers er knall.

Det er ikke TV-en som er synderen (37" Pana plasma), da skulle dette vært synlig på andre kanaler også, og jeg har heller ikke lagt merke til dette på andre programmer på NRK3. Hvordan det er på reprisen på NRK1 har jeg ikke sjekket.
    Jeg følger ikke med Heroes på NRK3, men så en halv episode og bet meg merke i veldig godt bilde!
    Har TV Digital kabel-tv og en Pana PV60 42"

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Christiansk
    Jeg følger ikke med Heroes på NRK3, men så en halv episode og bet meg merke i veldig godt bilde!
    Har TV Digital kabel-tv og en Pana PV60 42"
    Hmm, merkelig. For på NRK1 er det knallbilde, særlig på studioopptak f.eks. nyhetssendingene. Eller på naturfilmer, rett og slett utrolig flotte bilder.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett ep. 4 og det er ingen tvil om at dette er en lavbudsjett serie. Men den er jo bra så skal fortsatt se på. God handling og skuespillere.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av geva1
    Har sett ep. 4 og det er ingen tvil om at dette er en lavbudsjett serie. Men den er jo bra så skal fortsatt se på. God handling og skuespillere.

? Røyka sterke stoffer i dag?

Hvis, og eg sier hvis dette er en lavbudsjettserie, (noe det godt kan hende det er, det har eg ikke peiling på) så mener hvertfall eg at tvilen om det er en lavbudsjettsserie eller ikke definitivt er der! For eg kan ikke peke på så veldig mange tegn som tyder på at produsentene på snu og vende på hver en krone!

Serien er godt laget, gode skuespillere og godt gjennomtenkt i mine øyne!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er jeg ferdig med sesong 1, og dagen er ikke den samme uten gitt.

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Føler med deg pahf! Men i natt starter det opp igjen for min del!!!!!! TJOHO!!!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    You lucky bastard!:twisted:

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Hmm, merkelig. For på NRK1 er det knallbilde, særlig på studioopptak f.eks. nyhetssendingene. Eller på naturfilmer, rett og slett utrolig flotte bilder.
    Idag var bildet veldig kantete, virket som et spill uten Anti Aliasing. Mulig det er fordi parabolen så vidt henger på veggen i denne vinden, men det er ikke slik på andre kanaler. Forrige uke syntes jeg HERO var helt sjefsbra på bildet. Merkelig.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har bare analog kabel tv - men bildet er suverent på den gamle 100Hz crt tven.

Men dette blir bare bedre og bedre - nå er mandagskveldene blitt rene lørdagen Story, skuespillere og humor - serien er rene mesterverket.

Har nå fått nrk3 på den analoge kabel-tven!!!
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Idag var bildet veldig kantete, virket som et spill uten Anti Aliasing. Mulig det er fordi parabolen så vidt henger på veggen i denne vinden, men det er ikke slik på andre kanaler. Forrige uke syntes jeg HERO var helt sjefsbra på bildet. Merkelig.
    Jeg synes det varierer veldig. I enkelte scener er det veldig tydelig, omtrent som på web-tv med litt dårlig båndbredde.

Men serien er meget god, mandag har blitt den nye lørdag (nesten). Selv om det kan bli litt vel komisk med Hiro og kameraten.

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bildekvaliteten på nrk er ikke noe å rope hurra for, har også lagt merke til at det er litt kantete noen ganger, men det er uansett mye bedre enn divx Skal snart se hele driten på hd dvd, det blir nok bra tenker jeg.

Heroes er en knall serie og episodene blir bare bedre og bedre. Kan ikke huske at det var en kjedelig/dårlig episode. Er spent på om sesong 2 blir like bra. Førse episode skuffet iallefall ikke. Dere som følger med på nrk har mye og se fram til

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er sesong 2? Lever den opp til forventningene? Har ikke sett noen episoder enda, sparer opp!

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett frem til ep5s2, har ikke kommet skikkelig i gang enda og det er enda fler spørsmål enn svar

Intermediate tklev sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,842
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bigscreen
    Serien kommer nå på hd dvd, blir vel et must i samlinga. HD Movie Source
    Kan absolutt anbefale denne serien i HD! Skikkelig smell i fargene, og til tider utrolig detaljerte close-ups. Har akkurat sett ferdig hele sesongen på HD DVD, absolutt en av de bedre HD-utgivelsene jeg har sett.

Active Andy_Dandy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    470
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tklev
    Kan absolutt anbefale denne serien i HD! Skikkelig smell i fargene, og til tider utrolig detaljerte close-ups. Har akkurat sett ferdig hele sesongen på HD DVD, absolutt en av de bedre HD-utgivelsene jeg har sett.
    Jepp, en meget god HD-utgivelse. HD DVD er utvilsomt formatet for serieelskere nå. Battlestar Galactica og Star Trek rett rundt hjørnet, og rykter om Deadwood på HD DVD også......

Side 6 av 7 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •